Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 juni 2006, 10:59   #361
stropkeuh
Parlementslid

stropkeuh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10 Bekijk bericht
Baarle, misschien is het een beetje moeilijk om te snappen voor jou, maar als je opgebracht bent in een franstalig mileu, zal je Nederlands nooit authentiek zijn. Dat is Filip zijn schuld niet. Dat is Albert zijn schuld niet. In deze context is hun Nederlands meer dan matig. Dat het hun plicht is en hiervoor geen pluim verdienen, tot daar aan toe. Maar hen veroordelen omdat hun Nederlands niet perfect is, is beneden de gordel. Nooit van fair-play gehoord? Ah ja, flaminganten, he.

Voilá en van mij toch een pluim. Mathilde doet toch haar best ervoor vlaams te spreken. Gister nog gehoord op VRT bij interviuew. En nederlands is toch vrij moeilijk accentloos te spreken voor iemands wiens moedertaal het niet is. Ge zult het altijd horen. Oefening baart kunst zeggen ze.
En trouwes sinds ik just aan de NL kant van de Limburg woon\werk is mijn frans ook verwaterd, vooral het spreken. Verstaan oké omdak de franse post op TV blijf volgen, maar spreken gaat minder door gebrek aan praktijk. In NL spreken ze geen frans. Maar kan gelukkig via de maas, sur la meuse, afzakken naar Visé en de walen om af en toe te oefenen. En voor de schone streek , zekrs Namur, ou j' ai fait mon service militaire.
Kpeis dak voortaan maar ga oefenen om int frans te posten
stropkeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 11:08   #362
Knorretje
Banneling

Standaard

[FONT=Verdana]Tiens, tiens, blijkbaar hebben de mods wel de tijd gevonden om mijn post van hiernet te 'bewerken'.[/FONT]
[FONT=Verdana] [/FONT]
[FONT=Verdana][SIZE=4]Mijn post zag er immers zo nog uit om[/SIZE] [SIZE=4]11:30 h[/SIZE] [/FONT]
[FONT=Verdana] [/FONT]
[FONT=Verdana] [/FONT]
[FONT=Verdana]Citaat:[/FONT]
[FONT=Verdana]Kim : Om consequent te zijn, zouden ze vele van jouw posts moeten knippen... [/FONT]
[FONT=Verdana]
Knorretje : OK, dat risico neem ik dat maar.
Maar ik heb klacht neergelegd om de persoonlijke belediging die jij hier postte: [/FONT]

[FONT=Verdana]Citaat:[/FONT]
[FONT=Verdana] *knip*

Geachte,

U vroeg om een belediging weg te knippen. Gelieve deze dan ook niet te blijven quoten.

[/FONT]
[FONT=Verdana]
GM10 heeft niet geklaagd, en een mod reageerde.
Ik heb klacht neergelegd omwille van jouw persoonlijke belediging, en intussen zijn er meer dan zes minuten verlopen zonder enige reactie vanwege de mods ...[/FONT]

[FONT=Verdana] [/FONT]
[FONT=Verdana] [/FONT]
[FONT=Verdana][/FONT]
[FONT=Verdana] [/FONT]
[FONT=Verdana][SIZE=4]Zou Dianotos en Kim één en dezelfde persoon zijn ?[/SIZE] [/FONT]
[FONT=Verdana] [/FONT]
[FONT=Verdana]Zou d�*t de reden zijn waarom Diatonos niet consekwent Kim aanpakte voor haar persoonlijke belediging ter mijner attentie ? (Waar blijft het 'rode knip-regeltje' ?)[/FONT]
[FONT=Verdana] [/FONT]
[FONT=Verdana]Zou d�*t de reden zijn waarom Kim's persoonlijke belediging ter mijner attentie snel weggeknipt werd? [/FONT]
[FONT=Verdana]Voor de forummers die even niet kunnen volgens, dit is Kim's persoonlijke belediging die opmerkelijk genoeg ineens verdwenen is uit haar post n° 356. Op dat moment was Diatonos moderator. [/FONT]
[FONT=Verdana] [/FONT]
[FONT=Verdana] *knip*

Geachte, u vraagt om een beleding te knippen. Ik knip de belediging op uw vraag maar blijkbaar ziet u er geen graten in om dezelfde belediging te blijven quoten.

[/FONT]
[FONT=Verdana]

[/FONT]

[FONT=Verdana]Zou d�*t de reden zijn waarom Diatonos 'maar twee ogen heeft' en het moderatiewerk niet kan bijbenen, maar wel de tijd vond om mijn posts te bewerken ('gescheld' wegknippen dat er niet stond !) en die van Kim ook (een persoonlijke belediging tav Knorretje wegknippen omdat dit Kim in duidelijk nauwe schoentjes brengt).[/FONT]
[FONT=Verdana][/FONT]
[FONT=Verdana][/FONT]
[FONT=Verdana]Zou d�*t de reden zijn waarom ik Kim's laatste post aanvoel als een reactie van een in het nauw gedreven kat ? [/FONT]
[FONT=Verdana] [/FONT]
[FONT=Times New Roman][/FONT]

Laatst gewijzigd door Diatonos : 27 juni 2006 om 11:20.
Knorretje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 11:12   #363
Diatonos
Parlementslid

Diatonos's schermafbeelding

Standaard

Geachte,

U ziet spoken. De belediging van Kim is wel degelijk weggeknipt op uw verzoek, dit gebeurt altijd bij de melding van een persoonlijke aanval.

U heeft deze belediging gequote en daarom heb ik de post in kwestie verwijderd. Wanneer u onrechtmatigheden aankaart, is het niet de bedoeling om deze te blijven quoten!

Met vriendelijke groeten,

Diatonos.

Laatst gewijzigd door Diatonos : 27 juni 2006 om 11:45.
Diatonos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 11:23   #364
Weezer
Eur. Commissievoorzitter

Weezer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropkeuh Bekijk bericht
Voilá en van mij toch een pluim. Mathilde doet toch haar best ervoor vlaams te spreken. Gister nog gehoord op VRT bij interviuew. En nederlands is toch vrij moeilijk accentloos te spreken voor iemands wiens moedertaal het niet is. Ge zult het altijd horen. Oefening baart kunst zeggen ze.
En trouwes sinds ik just aan de NL kant van de Limburg woon\werk is mijn frans ook verwaterd, vooral het spreken. Verstaan oké omdak de franse post op TV blijf volgen, maar spreken gaat minder door gebrek aan praktijk. In NL spreken ze geen frans. Maar kan gelukkig via de maas, sur la meuse, afzakken naar Visé en de walen om af en toe te oefenen. En voor de schone streek , zekrs Namur, ou j' ai fait mon service militaire.
Kpeis dak voortaan maar ga oefenen om int frans te posten
Mijn ervaring in Visé is dat ze er toch ook wel redelijk Nederlands kunnen. En wat betreft dat verwateren, dat merk ik zelf ook. Toen ik nog in Antwerpen werkte, sprak ik redelijk goed Frans(voor een Ollander dan toch ), maar ondertussen zakt dat ook helemaal weg.
Weezer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2006, 11:49   #365
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diatonos Bekijk bericht
Geachte,

U ziet spoken. De belediging van Kim is wel degelijk weggeknipt op uw verzoek.

U heeft deze belediging gequote en daarom heb ik de post in kwestie verwijderd. Wanneer u onrechtmatigheden aankaart, is het niet de bedoeling om deze te blijven quoten!

Diatonos.
Dank u moderator Diagonos. Ik stelde me enkel vragen bij het feit dat plots stukken uit mijn posts 'verdwenen' terwijl u het toch druk had met ander moderatiewerk en dat de posts van Kim met de minuut intensiever 'bewerkt' werden naarmate zij in nauwer schoentjes terecht scheen te komen.
(Voor tekst en toelichting wil ik u met plezier een copie van al het ge-savede materiaal bezorgen).

Ik neem aan dat Kim vanaf vandaag een ervaringsdeskundige is inzake het begrip 'zelfkastijding'.

Knorretje
Knorretje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2006, 23:25   #366
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Ik zie nu dat het niet GM10 maar moderator Diadonos is die in mijn tekst geknipt heeft. Ik herinner mij niet wat er geknipt werd : alles wat ik schreef staat er nog. Bovendien maak ik op uit de reactie van GM10 dat hij niet eens het driehoekje gebruikte om te laten verwijderen wat de moderator stoorde.
Waarom werd er dan geknipt ? Wat werd er geknipt ? (Ik kan het me in de verste verte niet herinneren). Wat was zo erg dat het binnen de zes minuten (!) de interventie van de moderator verantwoordde, zonder klacht van GM10?
Ik heb ooit 1 klacht ingediend, omdatik het te obsceen vond. Jouw bericht heb ik niet mogen aanschouwen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be