![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Voilá en van mij toch een pluim. Mathilde doet toch haar best ervoor vlaams te spreken. Gister nog gehoord op VRT bij interviuew. En nederlands is toch vrij moeilijk accentloos te spreken voor iemands wiens moedertaal het niet is. Ge zult het altijd horen. Oefening baart kunst zeggen ze. En trouwes sinds ik just aan de NL kant van de Limburg woon\werk is mijn frans ook verwaterd, vooral het spreken. Verstaan oké omdak de franse post op TV blijf volgen, maar spreken gaat minder door gebrek aan praktijk. In NL spreken ze geen frans. Maar kan gelukkig via de maas, sur la meuse, afzakken naar Visé en de walen om af en toe te oefenen. En voor de schone streek , zekrs Namur, ou j' ai fait mon service militaire. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Banneling
|
![]() [FONT=Verdana]Tiens, tiens, blijkbaar hebben de mods wel de tijd gevonden om mijn post van hiernet te 'bewerken'.[/FONT]
[FONT=Verdana] [/FONT] [FONT=Verdana][SIZE=4]Mijn post zag er immers zo nog uit om[/SIZE] [SIZE=4]11:30 h[/SIZE] [/FONT] [FONT=Verdana] [/FONT] [FONT=Verdana] [/FONT] [FONT=Verdana]Citaat:[/FONT] [FONT=Verdana]Kim : Om consequent te zijn, zouden ze vele van jouw posts moeten knippen... [/FONT] [FONT=Verdana] Knorretje : OK, dat risico neem ik dat maar. Maar ik heb klacht neergelegd om de persoonlijke belediging die jij hier postte: [/FONT] [FONT=Verdana]Citaat:[/FONT] [FONT=Verdana] *knip* Geachte, U vroeg om een belediging weg te knippen. Gelieve deze dan ook niet te blijven quoten. [/FONT] [FONT=Verdana] GM10 heeft niet geklaagd, en een mod reageerde. Ik heb klacht neergelegd omwille van jouw persoonlijke belediging, en intussen zijn er meer dan zes minuten verlopen zonder enige reactie vanwege de mods ...[/FONT] [FONT=Verdana] [/FONT] [FONT=Verdana] [/FONT] [FONT=Verdana][/FONT] [FONT=Verdana] [/FONT] [FONT=Verdana][SIZE=4]Zou Dianotos en Kim één en dezelfde persoon zijn ?[/SIZE] [/FONT] [FONT=Verdana] [/FONT] [FONT=Verdana]Zou d�*t de reden zijn waarom Diatonos niet consekwent Kim aanpakte voor haar persoonlijke belediging ter mijner attentie ? (Waar blijft het 'rode knip-regeltje' ?)[/FONT] [FONT=Verdana] [/FONT] [FONT=Verdana]Zou d�*t de reden zijn waarom Kim's persoonlijke belediging ter mijner attentie snel weggeknipt werd? [/FONT] [FONT=Verdana]Voor de forummers die even niet kunnen volgens, dit is Kim's persoonlijke belediging die opmerkelijk genoeg ineens verdwenen is uit haar post n° 356. Op dat moment was Diatonos moderator. [/FONT] [FONT=Verdana] [/FONT] [FONT=Verdana] *knip* Geachte, u vraagt om een beleding te knippen. Ik knip de belediging op uw vraag maar blijkbaar ziet u er geen graten in om dezelfde belediging te blijven quoten. [/FONT] [FONT=Verdana] [/FONT] [FONT=Verdana]Zou d�*t de reden zijn waarom Diatonos 'maar twee ogen heeft' en het moderatiewerk niet kan bijbenen, maar wel de tijd vond om mijn posts te bewerken ('gescheld' wegknippen dat er niet stond !) en die van Kim ook (een persoonlijke belediging tav Knorretje wegknippen omdat dit Kim in duidelijk nauwe schoentjes brengt).[/FONT] [FONT=Verdana][/FONT] [FONT=Verdana][/FONT] [FONT=Verdana]Zou d�*t de reden zijn waarom ik Kim's laatste post aanvoel als een reactie van een in het nauw gedreven kat ? [/FONT] [FONT=Verdana] [/FONT] [FONT=Times New Roman][/FONT] Laatst gewijzigd door Diatonos : 27 juni 2006 om 11:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Parlementslid
|
![]() Geachte,
U ziet spoken. De belediging van Kim is wel degelijk weggeknipt op uw verzoek, dit gebeurt altijd bij de melding van een persoonlijke aanval. U heeft deze belediging gequote en daarom heb ik de post in kwestie verwijderd. Wanneer u onrechtmatigheden aankaart, is het niet de bedoeling om deze te blijven quoten! Met vriendelijke groeten, Diatonos. Laatst gewijzigd door Diatonos : 27 juni 2006 om 11:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(Voor tekst en toelichting wil ik u met plezier een copie van al het ge-savede materiaal bezorgen). Ik neem aan dat Kim vanaf vandaag een ervaringsdeskundige is inzake het begrip 'zelfkastijding'. Met vriendelijke groeten, Knorretje |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |