Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 juni 2006, 17:40   #361
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Toen ik vanmiddag in de Antwerpse Zoo een fotootje wou nemen van een gebaarde man in witte djellaba met dito potsken die twee kleine kinderen aan het molesteren was, weerhield mijn vriendin me daarvan met de woorden: "doe dat niet, er is juist nog iemand doodgeslagen". Onze "verdraagzaamheid" wordt zowat grenzeloos.

Laatst gewijzigd door Basy Lys : 25 juni 2006 om 17:41.
Basy Lys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 17:50   #362
Neptunus
Gouverneur

Standaard

Deze racistische moord is nog maar een prelude van wat Antwerpen nog te wachten staat. De integratie-industrie is momenteel een categorie van mensen aan het creëren die zich onaanraakbaar waant en voor niets of niemand de hand nog omdraait. In Antwerpen dwalen bovendien tientallen allochtone jongeren rond die vogelvrij zijn en zich onaanraakbaar wanen. Hun ouders, die hun kinderen NIET hebben opgevoed, hebben er niets meer aan te zeggen en ook de scholen waar deze spijbelende jongeren zijn ingeschreven, nemen hun verantwoordelijkheid niet en vinden het normaal dat ze sommige leerlingen maanden en maanden aan een stuk niet te zien krijgen en uiteindelijk blijken deze dan in de criminaliteit te zitten....Crimineeltjes die door alle instanties steeds werden gepamperd en betutteld en zo de boodschap kregen dat HIER ALLES MAG
Neptunus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 18:05   #363
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Hoe kan je zeggen dat hij doodgeslagen is omdat hij blank en antwerps is?
Dat stond er: als hij Marokkaan was, leefde hij nog.

Citaat:
Voer jij het onderzoek? Hebben de daders gezegd voor ze hem afsloegen 'nu gaan we je hebben vuile Belg? Hebben ze andere racistische uitlatingen gedaan?
Gaan we af op de uitlatingen van de daders om een misdaad vast te stellen. Dat opent perspectieven:
"Hebt gij met opzet belastingen ontdoken of niet?"
"Neen, meneer de juge, het was per ongeluk"
"Allé, goed voor één keer dan, ge kunt gaan".
Oud 25 juni 2006, 18:13   #364
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is niet omdat iemand een andere persoon ombrengt van een andere nationaliteit dat dat racisme is.
Een Pool die een Marrokaan neerschiet, dat is ook geen racisme tenzij hij het uit racisme doet.
En tot nu toe wijst daar nog niets op
Ik kan je garanderen dat indien het een Marokkaan was geweest die tussenbeide kwam, hij niet was geschopt. Ergo, het is racistisch.

Vreemd trouwens om zo'n niet PC mening te horen.

Trek gewoon de gevolgen van al dat waanzinnig gedoe rond racisme de laatste maanden, ok?
Oud 25 juni 2006, 18:20   #365
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Ik kan je garanderen dat indien het een Marokkaan was geweest die tussenbeide kwam, hij niet was geschopt. Ergo, het is racistisch.

Vreemd trouwens om zo'n niet PC mening te horen.

Trek gewoon de gevolgen van al dat waanzinnig gedoe rond racisme de laatste maanden, ok?

Zoals ik al eerder zei heb ik zelf met eigen ogen al gezien dat afkomst voor dat soort krapuul niets uitmaakt. Ik heb allochtonen al met een andere allochtoon op de vuist zien gaan omdat hij de gemoederen wou sussen. Tenzij het parket uw beweringen bevestigt of het onderzoek dat uitwijst blijft uw mening een mening en geen feit.
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 18:22   #366
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zoals ik al eerder zei heb ik zelf met eigen ogen al gezien dat afkomst voor dat soort krapuul niets uitmaakt. Ik heb allochtonen al met een andere allochtoon op de vuist zien gaan omdat hij de gemoederen wou sussen. Tenzij het parket uw beweringen bevestigt of het onderzoek dat uitwijst blijft uw mening een mening en geen feit.
Het was ook niet als mening bedoeld, ik zinspeelde op het huidige klimaat om meteen na ieder inter-etnisch misdrijf de oorzaak bij racisme te leggen.
Oud 25 juni 2006, 18:35   #367
gsus
Lokaal Raadslid

gsus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Toen ik vanmiddag in de Antwerpse Zoo een fotootje wou nemen van een gebaarde man in witte djellaba met dito potsken die twee kleine kinderen aan het molesteren was, weerhield mijn vriendin me daarvan met de woorden: "doe dat niet, er is juist nog iemand doodgeslagen". Onze "verdraagzaamheid" wordt zowat grenzeloos.
Beetje meer op uw wijf slaan, ge moet ze kort houden tegenwoordig, met hun eigen meningen enzo...
gsus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 18:36   #368
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De gemoederen zouden moeten kunnen bedaard worden zonder daarvoor op de vuist te gaan.

Ik kom overigens ook uit de mijnstreek en weet maar al te goed wat daar aan de hand is.
Oud 25 juni 2006, 18:41   #369
Argusx43
Minister

Argusx43's schermafbeelding

Standaard

Ik denk dat we in de toekomst afstevenen in Europa naar rassenoorlogen en zijn deze voorvallen van de laatste tijd alleen maar een voorproefje. En zijn de schuldigen hier van hen die deze grote groepen van andere rassen hier hebben aangemoedigd. Er zijn er die beweren dat deze allochtonen later ons pensioen zullen betalen. 't Zal eerder omgekeerd zijn vrees ik....Ze zullen ons simpelweg opzij schuiven, zeker de moslims.
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 18:44   #370
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gsus Bekijk bericht
Beetje meer op uw wijf slaan, ge moet ze kort houden tegenwoordig, met hun eigen meningen enzo...
Gsus is met grote onderscheiding geslaagd in het dhimmitude-examen.

Koran - Soera 4, vers 34: "De deugdzame vrouwen zijn dus onderdanig...Maar zij van wie jullie de ongezeglijkheid vrezen, vermaant haar, laat haar alleen in haar rustplaatsen en slaat haar".
Knorretje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 18:51   #371
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Het was ook niet als mening bedoeld, ik zinspeelde op het huidige klimaat om meteen na ieder inter-etnisch misdrijf de oorzaak bij racisme te leggen.
Daarom moet u geen zaken als feiten voordoen als ze het niet zijn.
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 19:06   #372
lombas
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Daarom moet u geen zaken als feiten voordoen als ze het niet zijn.
Houd dan ook op met te zeggen dat de Turkse man werd neergeschoten uit racisme, of dat eender wat wordt gedaan uit racisme.
Oud 25 juni 2006, 19:21   #373
predator
Parlementslid

predator's schermafbeelding

Standaard

Lombas schreef :

Citaat:
Indien de daders mensen zijn van vreemde afkomst (wat zo is), is het duidelijk een racistische moord.
En ondertussen heeft een vertegenwoordiger van Onderzoeksrechter Van Camp, inderdaad "vrijgegeven" dat het om 6 mensen, pardon, voorwerpen (!), van allochtone origine gaat !
Oud 25 juni 2006, 19:23   #374
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Eentje droeg een tshirt met 69 en DE PUTA MADRE erop. Fashion van de bovenste plank.

TERINGLIJERS.

DE MAN VAN 54 WERD ZWAAR GESCHOPT EN GESLAGEN EN OVERLEED EVEN LATER AAN ZIJN VERWONDINGEN.

Hou dus aub op over "zacht klapje" en "hartstilstand".
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 19:27   #375
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door predator Bekijk bericht
Lombas schreef :

En ondertussen heeft een vertegenwoordiger van Onderzoeksrechter Van Camp, inderdaad "vrijgegeven" dat het om 6 mensen, pardon, voorwerpen (!), van allochtone origine gaat !

Dat was te verwachten.
Deze moord had dan ook hun typisch en laf handelsmerk: in groep en liefst op een iet of wat oudere persoon om zo weinig mogelijk weerstand te krijgen.

Laatst gewijzigd door daiwa : 25 juni 2006 om 19:28.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 19:32   #376
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Houd dan ook op met te zeggen dat de Turkse man werd neergeschoten uit racisme, of dat eender wat wordt gedaan uit racisme.
Precies!
Oud 25 juni 2006, 19:37   #377
predator
Parlementslid

predator's schermafbeelding

Standaard

Neptunus schreef :

Citaat:
Deze racistische moord is nog maar een prelude van wat Antwerpen nog te wachten staat. De integratie-industrie is momenteel een categorie van mensen aan het creëren die zich onaanraakbaar waant en voor niets of niemand de hand nog omdraait. In Antwerpen dwalen bovendien tientallen allochtone jongeren rond die vogelvrij zijn en zich onaanraakbaar wanen. Hun ouders, die hun kinderen NIET hebben opgevoed, hebben er niets meer aan te zeggen en ook de scholen waar deze spijbelende jongeren zijn ingeschreven, nemen hun verantwoordelijkheid niet en vinden het normaal dat ze sommige leerlingen maanden en maanden aan een stuk niet te zien krijgen en uiteindelijk blijken deze dan in de criminaliteit te zitten....Crimineeltjes die door alle instanties steeds werden gepamperd en betutteld en zo de boodschap kregen dat HIER ALLES MAG
Oplet neptunus !

De waarheid neerschrijven is een racistische uiting !
Oud 25 juni 2006, 19:40   #378
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neptunus
En hier wordt dat in een paar regels �*lles gezegd wat gezegd k�*n worden.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2006, 19:40   #379
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb allochtonen al met een andere allochtoon op de vuist zien gaan omdat hij de gemoederen wou sussen.
Op de vuist gaan wel, doodslaan niet. Anders zijn ze zelf dood in hun gemeenschap.
Oud 25 juni 2006, 19:43   #380
colargo
Banneling

colargo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gsus Bekijk bericht
En Mustafa gaan betogen in de straatjes met uw vriendjes?! ivm dien turk die de pijp aan "MO" heeft gegeven!?
Had hij z'n manieren gehouden dan was er niets aan de hand geweest.

In Parijs lopen ze ook weg, en verstoppen ze zich in elektr. cabines.

RIP

Laatst gewijzigd door colargo : 25 juni 2006 om 19:44.
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be