![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Minister
|
![]() Toen ik vanmiddag in de Antwerpse Zoo een fotootje wou nemen van een gebaarde man in witte djellaba met dito potsken die twee kleine kinderen aan het molesteren was, weerhield mijn vriendin me daarvan met de woorden: "doe dat niet, er is juist nog iemand doodgeslagen". Onze "verdraagzaamheid" wordt zowat grenzeloos.
Laatst gewijzigd door Basy Lys : 25 juni 2006 om 17:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Gouverneur
|
![]() Deze racistische moord is nog maar een prelude van wat Antwerpen nog te wachten staat. De integratie-industrie is momenteel een categorie van mensen aan het creëren die zich onaanraakbaar waant en voor niets of niemand de hand nog omdraait. In Antwerpen dwalen bovendien tientallen allochtone jongeren rond die vogelvrij zijn en zich onaanraakbaar wanen. Hun ouders, die hun kinderen NIET hebben opgevoed, hebben er niets meer aan te zeggen en ook de scholen waar deze spijbelende jongeren zijn ingeschreven, nemen hun verantwoordelijkheid niet en vinden het normaal dat ze sommige leerlingen maanden en maanden aan een stuk niet te zien krijgen en uiteindelijk blijken deze dan in de criminaliteit te zitten....Crimineeltjes die door alle instanties steeds werden gepamperd en betutteld en zo de boodschap kregen dat HIER ALLES MAG
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
"Hebt gij met opzet belastingen ontdoken of niet?" "Neen, meneer de juge, het was per ongeluk" "Allé, goed voor één keer dan, ge kunt gaan". |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vreemd trouwens om zo'n niet PC mening te horen. Trek gewoon de gevolgen van al dat waanzinnig gedoe rond racisme de laatste maanden, ok?
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zoals ik al eerder zei heb ik zelf met eigen ogen al gezien dat afkomst voor dat soort krapuul niets uitmaakt. Ik heb allochtonen al met een andere allochtoon op de vuist zien gaan omdat hij de gemoederen wou sussen. Tenzij het parket uw beweringen bevestigt of het onderzoek dat uitwijst blijft uw mening een mening en geen feit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kom overigens ook uit de mijnstreek en weet maar al te goed wat daar aan de hand is.
![]() |
![]() |
#369 |
Minister
|
![]() Ik denk dat we in de toekomst afstevenen in Europa naar rassenoorlogen en zijn deze voorvallen van de laatste tijd alleen maar een voorproefje. En zijn de schuldigen hier van hen die deze grote groepen van andere rassen hier hebben aangemoedigd. Er zijn er die beweren dat deze allochtonen later ons pensioen zullen betalen. 't Zal eerder omgekeerd zijn vrees ik....Ze zullen ons simpelweg opzij schuiven, zeker de moslims.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Koran - Soera 4, vers 34: "De deugdzame vrouwen zijn dus onderdanig...Maar zij van wie jullie de ongezeglijkheid vrezen, vermaant haar, laat haar alleen in haar rustplaatsen en slaat haar". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Houd dan ook op met te zeggen dat de Turkse man werd neergeschoten uit racisme, of dat eender wat wordt gedaan uit racisme.
![]() |
![]() |
#373 | |
Parlementslid
|
![]() Lombas schreef :
Citaat:
![]() |
![]() |
#374 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() Eentje droeg een tshirt met 69 en DE PUTA MADRE erop. Fashion van de bovenste plank. TERINGLIJERS. ![]() DE MAN VAN 54 WERD ZWAAR GESCHOPT EN GESLAGEN EN OVERLEED EVEN LATER AAN ZIJN VERWONDINGEN. Hou dus aub op over "zacht klapje" en "hartstilstand". |
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was te verwachten. Deze moord had dan ook hun typisch en laf handelsmerk: in groep en liefst op een iet of wat oudere persoon om zo weinig mogelijk weerstand te krijgen. ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 25 juni 2006 om 19:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#377 | |
Parlementslid
|
![]() Neptunus schreef :
Citaat:
De waarheid neerschrijven is een racistische uiting !
![]() |
![]() |
#378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Op de vuist gaan wel, doodslaan niet. Anders zijn ze zelf dood in hun gemeenschap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Had hij z'n manieren gehouden dan was er niets aan de hand geweest. In Parijs lopen ze ook weg, en verstoppen ze zich in elektr. cabines. ![]() RIP Laatst gewijzigd door colargo : 25 juni 2006 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |