![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Is multicul een noodzaak? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
35 | 27,34% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
85 | 66,41% |
geen mening |
![]() ![]() ![]() |
8 | 6,25% |
Aantal stemmers: 128. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overigens, en dit zeg ik off the record, zou het veel beter zijn om de grenzen volledig open te zetten.
Mits alle agressie van de staat uit naar de burger een halt wordt toegeroepen natuurlijk. Alleen de crème zal in onze heilstaat zonder sociale "zekerheid" of voordeeldiscriminaties willen leven. Iedereen tevreden.
![]() |
![]() |
#362 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Damned |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Duym : 10 juli 2006 om 20:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() pff ... zeg dat wel
Citaat:
Citaat:
laat me raden .... het was ironisch bedoeld zekerst ? volgens mij heb jij je hopeloos in de prak gereden ... en propeer je je er uit te lullen Citaat:
je kan eenvoudig zeggen wat je met heel die kryptische replay beoogde Laatst gewijzigd door praha : 10 juli 2006 om 20:18. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't probleem is dat ge dat nooit weet met extrimisten ... of is dat een exclusiviteit van moslim-extrimisten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
Vreemdeling
|
![]() tiens, dat is vreemd. dan ben ik vast en zeker niet menselijk. al honderden bloedonderzoeken heb ik laten doen en nog nooit jamais is er bij zo'n molecule gevonden, zelfs niet bij een levend bloed analyse.
Damned (from Mars) |
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U weet wel, al die sullen en dellen die illegaal geld, drugs, prostitutie, wapens, gokken, gratuit geweld, ... het einde vinden, het 'nec plus ultra', 'de max', ..., al die idioten die dwepen met Bonnie & Clyde, Al Capone, de maffia, ... al die 'Hells Angels', 'Outlaws', 'Desperados', ... ? Wat denkt u van het nihilisme ? Is dat geen 'cultuur' die voor véél grotere problemen zorgt, wereldwijd, dan de Islam, waarvan de overgrote meerderheid der aanhangers doodbrave, doodsbange en vreedzame sukkeltjes zijn die op een eerlijke manier in hun levensonderhoud proberen te voorzien en daarbij nauwelijks last veroorzaken, behalve misschien als ze eens een Offerfeest vieren (dat is maar één keer per jaar, hé) ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dan leg je het me nu even uit ... alvast een poging daartoe, 'k zal 't waarschijnlijk weer niet vatten... maar kom ik kan het alvast noteren ( copy-past zal me waarschijnlijk niet lukken vanwege domheid ) om morgen aan mijn dochterke te vragen en lukt het me dan nog niet om het te vatten kan je het alvast opvatten als jouw goede wil waar de rest van de forumleden dan getuige van kunnen zijn ![]() okay ? ps. en ik ben je ook niet voor het lapje aan 't houden dat doe je zelf, mijn inziens ik wil eenvoudigweg van jou haarfijn te horen krijgen hoe die twee vrij loststaande citaatjes waar het hier over gaat enigszins een beargumentering kunnen vormen teneinde de bekrompenheid van de schrijver van de post waarop je toen op reageerde te kunnen blootleggen Laatst gewijzigd door praha : 10 juli 2006 om 20:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Extrimisten zijn als roofdieren en slangen; ze zijn trouw aan hun manier van doden en verslinden; zéér voorspelbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
btw ik heb een klein ps-je bij mijn vorige post gezet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
carlgustaaf is slechts een eenvoudige man met een grote humanistische inborst die al wat ouder aan 't worden is en t' graag simpel houdt carlgustaaf wenst een duidelijk concreet gezicht/beeld te geven aan z'n angsten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#380 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en ik heb hier duidelijk een lapzwans aan mijn been die zich aardig in de nesten heeft gewerkt door maar wat uit de nek te lullen in de hoop dat het als argument kon dienen
en zich nu uit de nesten probeert te werken door op de man te spelen die ander is echter zó debiel, wat betreft volharding dan, dat ie niet afhoudt waarop de lapzwans weer wat verder gaat schelden teneinde zijn/haar gezichtje nog wat te kunnen redden Laatst gewijzigd door praha : 10 juli 2006 om 21:47. |
![]() |
![]() |