![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dat nummer 44 . Wie is knudde ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een Knudde, dat is een troep knoeien.
Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 4 december 2006 om 22:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
de eerste letters van jouw naam en de eerste letters van mijn naam zijn wel .......... ja ja, stront ......, misschien moeten we inderdaad wel een coalitie opstarten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is de logica : hoeren zijn ook nodig want anders zouden er teveel verkrachtingen gebeuren . Zijn hoeren nu normale mensen ![]() Hoeren zijn hoeren , tiens . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
|
![]() Ik betwijfel, of de doelgroepen elkaar zelfs overlappen, vermoed gemiddeld "ander publiek".
![]() |
#368 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
|
![]() Ik bedoel, niet zozeer het type "verkrachter".
![]() |
#370 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen ,Kaffer is een messentrekker, tiens ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Banneling
|
![]() Intieme kamer groot succes ondanks korte duur
Negen op de tien mannen krijgen van hun partner de bons tijdens hun gevangenisstraf. Het 'roze kamertje' kan vaak een middel zijn om de relatie of het huwelijk toch in stand te houden. Nee, het intieme kamertje is geen plaats waar gevangenen vrijelijk omgang kunnen hebben met wie ze maar willen. De voorwaarden voor gebruik van het kamertje zijn zelfs zeer strikt. Alleen wie geen penitentiair verlof heeft, al drie maanden opgesloten zit en geen disciplinaire straf opliep, mag naar de intieme kamer. Bovendien mag dat enkel met de echtgenoot/echtgenote of partner waarvan bewezen is dat de relatie al zes maanden duurt. De intieme kamer zelf kan aan de binnenkant gesloten worden. Voor de deur houdt een bewaker de wacht. Die kan in geval van nood de deur toch nog openen. Het is zeer uitzonderlijk, maar er is één geval bekend in Leuven-Centraal van een gevangene die er zijn partner probeerde te wurgen. Maximaal éénmaal per maand mogen de gevangenen naar de intieme kamer, gedurende twee uren. De meeste van die kamers zijn omgebouwde cellen, waar een sofa staat die tot bed uitgeplooid kan worden. Verder zijn er sanitaire voorzieningen en onder meer handdoeken, zeep en condooms. Na het bezoek moet de gedetineerde de kamer netjes opruimen onder toezicht van de bewaker. Over de seksualiteitsbeleving van de gevangenen in de intieme kamer is tot nu toe weinig onderzoek verricht. De weinige gegevens die erover voorhanden zijn, tonen aan dat zij de intieme kamer zien ,,als het beste alternatief voor een normale seksualiteitsbeleving''. Al voelt het ongestoord bezoek vaak geforceerd aan en klaagt men over de korte duur van twee uur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allemaal goed en wel dat ze daar ook eens een kamertje hebben maar ondertussen zijn er wel 9/10 hun valies aan het klaarzetten.
Dat is minder vind ik. Nu ja, met sterk onderbetaalde moderne slaven als echtgenoot...daar kan geen mens van leven natuurlijk. En cipiers die zorgen dat ze niet kunnen weglopen maar verder in de slavernij moeten ploeteren is dat ook nog niet alles. |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hu??
Ik snap niet wat je nu wil zeggen hoor
![]() |
#374 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Snap je dat niet?
Werkhuizen in het gevang, onderhoud & co ...zulke zaken. Lonen overal hetzelfde...behalve in het gevang. Van wat moeten die gezinnen overleven? Van de dauwdruppels op de vensters?
![]() |
#375 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ah, ja, sorry.
Heb je wel gelijk in... ergens... denk ik. Of, ze moeten genoeg gestolen hebben dat ze hun familie wat kunnen onderhouden. Als het over stelen gaat natuurlijk... Het zou niet gelijk mogen staan aan de pré buiten de gevangenis, anders krijgen we een hoop werklozen over de vloer, maar het zou idd wat opgetrokken mogen worden
![]() |
#376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#377 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Toevallig zeker dat alle drie hetzelfde hebben meegemaakt en ondergaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! met name: in den bak gezeten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U bent wel degelijk tegen 3 verschillende personen bezig.
![]() |
![]() |
#379 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar alez dereien wanneer gaan jullie nu eens staken voor de overeengekomen loonvoorwaarden van de gedetineerden eindelijk te betalen?
't is voor uw eigen goed! De wet Dupont dus. Of ga je die blijven verkrachten...de wet? Moet je dan zelf niet eens een tijdje tot bezinning zitten? Zo tegen de wet inwerken. Laatst gewijzigd door Mambo : 9 december 2006 om 14:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#380 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik wil niet de intelligente mens gaan uithangen, maar bij mijn weten is de wet dupont nog steeds niet in voege...