![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
|
![]() Wat een bullshit. De enige "officieel opgelegde waarheid" is een het simpele feit dat er een doelbewuste genocide op joden heeft plaatsgevonden. Niets meer en niets minder. En dat wil JvdB niet erkennen en maakt van hem een negationist. Echt belachelijk hoe jullie je allemaal zo uitsloven om hem te verdedigen en vooral te verschonen!!! Het maakt jammer genoeg alleen maar meer duidelijk waarom die negationismewet jammer genoeg noodzakelijk is. Veel mensen zijn blijkbaar niet eens in staat om negationisme te herkennen wanneer het zich op een plateau aanbiedt. Maar je doet maar hoor. En wees gerust, ik zal JvdB negationistische posts niet aangeven met het waarschuwingsdriehoekje en zijn negationisme wel blijven ontmaskeren. Zo'n niets betekenende kleine garnaal kan me gestolen worden. Dat is wel wat anders dan een negationistisch auteur en uitgever dan Verbeke hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vraag me vooreerst af of het forumreglement dat toelaat. In tweede instantie loopt u het risico dat u zelf aangeklaagd wordt en uw aantijging voor de rechtbank zal mogen hard maken. Als ik u was zou ik alvast de negationismewet nalezen en de artikels zoeken waartegen JVDB gezondigd zou hebben. Laatst gewijzigd door baarle : 17 november 2006 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb trouwens geen enkele negationistische post geplaatst; wel een aantal kritische randbemerkingen geuit en aldus aangetoond dat de revisionisten weldegelijk een reeks elementen hebben die kritisch onderzocht moeten worden. Met die mensen de mond te snoeren en een officiële waarheid op te leggen, komen we niet tot de behandeling van die problematische elementen. Wat in ieder ander historisch onderzoek gebeurt, moet ook opgaan in de benadering van de holocaust. Voor de geschiedschrijving hoort de holocaust een onderwerp als een ander te zijn, dat niet om een of andere reden verhullend of sussend of versluierend moet worden benaderd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als het al echt uw bedoeling zou zijn mensen te overtuigen, dan bereikt u op deze manier precies het omgekeerde: uw ijver is verdacht, stoot heel wat mensen af en wekt van de weeromstuit interesse op voor de gedachtengang van uw opponent. Laatst gewijzigd door baarle : 17 november 2006 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#369 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil Amon_Re niet ontstemmen en in herhaling vallen, maar het weze duidelijk dat JVDB hier wel beweringen heeft gepost over het verslag van de Wannsee conferentie, maar dat deze beweringen door de tekst zelf worden tegengesproken.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 17 november 2006 om 12:19. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Die interpretaties zeggen niets over JVDB, maar onthullen des te meer over uw zieltje. In elk geval is JVDB er niet verantwoordelijk voor, maar enkel jijzelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
|
![]() Citaat:
En dat ik door mijn post interesse opwek voor de gedachtengang van de opponent is al helemaal belachelijk. Het lezen van negationistische teksten zou volgens jou niet aanzetten tot antisemitisme, maar mijn post zouden dan wel aanzetten tot interesse voor negationisme. Ik zou er mee kunne lachen, moest het niet zo zielig zijn!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat was je al van bij de aanvang duidelijk, nietwaar? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De wetten zijn weldegelijk zou opgesteld dat er geen revisionisme mag gebeuren: wie al de bestaande aantallen minimaliseert, kan op basis van de huidige wet vervolgd worden, zelfs al heeft hij bronnenmateriaal dat leidt tot die conclusie. M.a.w. de wet dwingt de holocaust binnen het huidig referentiekader te plaatsen en verder uit te werken. Wie dat niet doet, wordt dan ook op de vingers getikt. De revisionisten wandelen buiten dat kader en worden dan ook vervolgd. Pure ideeënpolitie. Een pure ideologische dictatuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik beweer helemaal niets, maar lees de tekst gewoon zoals die hoort gelezen te worden. In tegenstelling tot u ga ik niet over een interpretatie van bepaalde woorden vanuit een bepaald ideologisch en vooropgezet denkkader.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent zogezegd toch ook politicus en advocaat?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Problemen met getuigenissen aanhalen en teksten toetsen is nu eenmaal geen negationisme wat sommigen ook tevergeefs trachten te doen. |
|
![]() |
![]() |