![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik Allah was schreef ik mijn boek zelf of stuurde minstens een profeet die zelf kon schrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben dat in hokjes plaatsen van allochtonen en autochtonen nu echt even zat. Het is tijd dat we met z'n allen opstaan en zeggen: Jullie horen erbij. Om premier Balkenende maar eens te quoten; ''Laten we nou gewoon blij zijn met elkaar!''
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Schepen
|
![]() Colargo: zijn films in jouw ogen nu ook al werkelijkheid?? Net een kind.. Dat denkt ook nog dat films het echte leven is..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Schepen
|
![]() Bobke, de Koraan is geopenbaard in een Grot door de Engel Gabriël aan Mohamed vzmh. Hij kreeg vers per vers die hij moest onthouden en doorgeven.. Het is niet dat hij opeens een boek kreeg die hij moest lezen hé
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
eerst lezen ![]() Laatst gewijzigd door colargo : 25 november 2006 om 23:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Schepen
|
![]() Liberalist: ik ben dat ook zat. Hier in België willen ze ons geloof niet accepteren.. Velen willen dat geloof hier buiten. En willen dat wij ons waarden en normen en ons geloof laten vallen.. Dan zijn we goed hé! Wel sorry om het zo te zeggen: maar fuck them! Ik geloof in Allah en niemand zal mij daarvan weerhouden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
België mag dan uw land zijn : de Belgische, en om precieser te zijn, de Vlaamse cultuur is de uwe niet, noch de Westerse. Dat maakt dat moslims zich moeten aanpassen want heel het leven is gebaseerd en georganiseerd op die Westerse cultuur. Aanpassen wil dus o.a. zeggen : hoofddoekje af Samrah, of geen job. Aanpassen wil dus zeggen : 1 echtgenote en geen 4. aanpassen wil dus zeggen dat de vrouw zich niet hoeft neer te leggen bij De rol die de islam haar toekent : die van huissloof en zoontjesfabriek. Simpel toch ? Mijzelf aanpassen aan het islamitisch wereldbeeld noem ik niet bepaald een vorm van ruimdenkendheid, in tegendeel, da's een stap terug naar het obscurantisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Schepen
|
![]() Colargo.. "Julie soort"???
Zolang ik niet van jouw soort ben, ben ik content Ik lees de inhoud niet, ik hou mij niet bezig met films maar met Waarheden.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Schepen
|
![]() Online: als je ballen aan je lijf hebt, kom dan jij mijn hoofddoek uit doen.. het zal snel wettelijke zelfverdediging zijn .. Ik sterf of beter Wij Moslima's sterven nog liever dan onze hoofddoek uit te doen..
Zoals ik al zei: ik heb een goede job, en een hoog diploma en dat bereikt met hoofddoek aan! Kan je niet van jouw zeggen hé! |
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Banneling
|
![]() Tut tut tut. Volgens hun geloof mogen ze er niet bijhoren. Of toch niet in te sterke mate. Dat omgaan met kaffirs en het overnemen van hun gewoontes wordt beschouwd als verraad. M.a.w. ze steken zichzelf in een apart hokje (integenstelling tot andere allochtonen) en dit louter om religieuze redenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Schepen
|
![]() Huissloof en zoontjesfabriek? als ik wil dat ik zo behandeld wordt, welk probleem heb jij daarmee?? Je bent waarschijnlijk kwaad omdat de Islaam ons Moslima's verbiedt om met mannen zoals jij te trouwen en je dus nooit een mooi zuiders type kan krijgen.. hahaha
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Schepen
|
![]() Online: dit is mijn land jammer hé! ik heb evenveel rechten (en plichten) als jou leuk héé! Ik als Moslima mag evenveel doen als jij die belg is haha wel grappig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Nederlands-Marokkaanse actrice Maryam Hassouni heeft een Emmy gewonnen voor haar rol als Laila in de televisiefilm Offers van Dana Nechushtan. Dat meldde de Amerikaanse entertainmentkrant Variety maandagnacht. Hassouni won in de categorie beste actrice. Je kwebbelt en kwebbelt en kwebbelt.................. Laatst gewijzigd door colargo : 25 november 2006 om 23:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Grotten zijn trouwens populair bij uw God geloof ik. Altijd aan een zelfverklaarde profeet zonder getuigen. Waarde 0 dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Schepen
|
![]() Liberalist: bedankt voor je reactie! Echt fijn je hierbij te hebben! Je bent eerlijk en denkt na!
Mag ik vragen: je weet zoveel over de Godsdiensten maar toch geloof je in niets? |
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier heeft Mo niets in de pap te brokken. Dat noemen we scheiding van kerk en staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Schepen
|
![]() Colargo, dat ze een award heeft gewonnen.. Wat heeft dat nu eigenlijk met mij te maken???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 |
Schepen
|
![]() Bobke, hier in België, in mijn land, is er een vrijheid van geloofsovertuiging.. Ik breek dus geen enkele wet dus ????
|
![]() |
![]() |