![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
ge kunt mailen naar het algemeen adres van de politie. Zijn persoonlijk heb ik ook niet. Heb in één van mijn eerdere posts al de eerste mail gezet,en daarin stond ook het adres. Maar hier is het adres en de site: http://www.police.be/5358/ Korpschef: Hoofdcommissaris Rony Vandaele - tel. 015 28 66 00 LOKALE POLITIE MECHELEN Frederik de Merodestraat 88 - 2800 Mechelen Algemeen telefoonnummer: 015 28 66 66 Algemeen faxnummer: 015 29 01 08 Noodnummer: 101 E-mail: [email protected] N-JOY! ![]()
![]() |
![]() |
#362 |
Banneling
|
![]() Informatie werd reeds geplaatst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedankt. Een berichtje van steun werd naar de Mechelse politie gestuurd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Banneling
|
![]() De familieleden van de vermoorde jongen hebben via een persmededeling(A.T.V.) opgeroepen tot kalmte en sereniteit in Antwerpen.
Hun familielid wordt morgen in Marokko begraven. Deze oproep wordt verspreid in iedere moskee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
Parlementslid
|
![]() Da's inderdaad schijnheilig, eerst de menigte opjutten en daarna zoete broodjes bakken en de toestand 'kalmeren' ...
![]() |
#367 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die oproep is schijnheilig: eerst stoere taal spreken en de politie beschuldigen van moord (heel goed wetend dat er in de Marokkaanse gemeenschap genoeg heethoofden lopen die maar al te graag weer wat amok willen maken) en dan plotseling sussende taal beginnen spreken. Dat de doden rusten. Maar de kritiek op deze persconferentie heeft als dusdanig niets te maken met die misdadiger, maar over de tegenstrijdheid in de twee opeenvolgende persberichten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Banneling
|
![]() Deze oproep wordt ook verspreid in iedere moskee.
Deze mensen hebben duidelijk oprechte bedoelingen. Zij willen de gemoederen bedaren en niet ophitsen. Ik respecteer de houding van de familieleden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik respekteer dat ze hem in marokko begraven ,en ik respekteer dat ze meegaan en hoop dat ze daar blijven.Ze stoken onrust en gaan nu precies doen of ze van niks weten en dan zeggen behoud de kalmte daar waar ze eerst de haat hebben aangewakkerd.Inderdaad schijnheilig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest: dat de doden in vrede rusten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb in tegenstelling tot hun vreedzame boodschap van vandaag, nooit iets vernomen over een''oorlogsverklaring''aan het adres van de politie(uw persoonlijke interpretatie). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Duidelijk een mening die niet in uw kraam past. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer antwoordt u trouwens eens op een eerder gestelde vraag: bent u nu al dan niet lid van LA? O, dat wordt ongetwijfeld weer de blauwe knop... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
beste peter , diene héé ne overval gedaan en is gepakt en afgeknald , pure pech hij kende da risico ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Even de goegemeente op dit forum ook laten zien dat u er blijkbaar niet voor terugschrik om via pb'en mensen bepaalde zaken te "ontraden". Ook dat getuigt niet van volwassenheid. Volgende bericht kreeg ik onlangs binnen op als pb (zag het pas nu): Citaat:
|
||
![]() |
![]() |