![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Banneling
|
![]() Zéér zekerst even bladeren om u een "klein" ideetje te geven Nostradamus studeerde HEEL zen leven hé en was al van zen 5 bezig mé dromen en denken . Ergens in 15.00 in Antverpia waren ze al in computertaal aan het schrijven op voorschrifte van de engelen & andere geflipte dingen terwijl ze aan hunnen absint drank zopen . Ik Schreef wel degenlijk ergens in de eeuw 15.00 en niet in 1900 en met computertaal bedoelde ik nullen en ééntjes "ZO" - 001 010 100 000 010........ Hiermee hebtge een K L E I N proefje van wat er EEUWEN geleden de wetenschap was waaronder ook astrologie / kosmogonie ........ . |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Banneling
|
![]() Joadoor, ik heb een paar vraagjes voor u:
1. Is het waar dat je innerlijke en uiterlijke kenmerken hoofdzakelijk worden bepaald door het teken in je zon, maan en ascendant? 2. Kan u mij iets vertellen over iemand ( ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Dat vind ik echt moeilijk, ik heb die uiterlijke kenmerken dus nooit geleerd. Maar ik zal tracten een beeld tegeven vanuit mijn eigen bevindingen. Leeuwen stralen echt , een persoonlijkheid die snel opvalt in een groep zeker de leeuwen van augustus. De leeuw is een mannelijk teken dus bij een man krijg je een echte man (zoals ze die geloof ik noemen ). Dikwijls macho ook dikwijls gouden sieraden. Bij vrouwen gaan dan eveneens de mannelijke eigenschappen domineren. Ik wil niet zeggen dat het manwijven zijn maar ze gaan toch meestal kenmerken hebben zoals kleinere borsten. Toevallig ken ik een aantal leeuwinnetjes en der is geen enkel bij met grote borsten. Trouwens mijn moeder is ook leeuw en ik zeg altijd al lachend dat ik blij ben dat ik geen borstvoeding gehad heb want dat ik anders nog magerder geweest zou zijn ![]() Van scorpioenen is er mij maar één ding bij gebleven en dat zijn de ogen. Scorpioenen hebben ogen die precies los door je kijken, Nogal priemende ogen. De maan in stier geeft dat de persoon zich op een liefdevolle manier zich uitdrukt of soms op een jaloerse manier(enz.). fysiek zijn de eigenschappen van een stier weinig of geen nek. Welk kenmerk er overheerst dat hangt af de groei van de persoon. Als je een persoon hebt die al héél dicht bij zichzelf staat dan zal het zonneteken overheersen. Een persoon die meer bezig hoe over te komen op zijn omgeving daar zal de ascendant overheersen. En om de maan daar bij aan te sluiten : een persoon die leeft naar zijn noodjes en verlangentjes daar zal de maan overheersen. Ik hoop dat je er iets aan hebt het fysieke daar heb ik wel altijd opgelet wanneer iemand zijn gegevens gaf maar ik vind het eerst en vooral moeilijk om te beschrijven welk type ik in mijn hoofd heb. En ik heb er weinig over geleerd dus nen deel is uit eigen ervaring. groetjes Joadoor |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |||||||||
Banneling
|
![]() Bedankt voor je uitgebreide reactie!
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Groetjes, Uh-Huh Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 13 september 2007 om 17:23. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Joadoor |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tiens, ik ben een leeuw geboren in augustus en draag geen enkel sierraad, laat staan goud. ![]() Goed, maar een echte man ben ik wel !! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Schepen
|
![]() ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Beste allemaal, Stop toch deze astrologische onzin. Welke normale mens gelooft nog deze kwak? Bush misschien? Je moet er werkelijk oliedom voor zijn. Van de zodiak kan men zeggen dat hij eeuwen gebruikt werd, ook door de kerken of godsdiensten. En natuurlijk ook misbruikt. De rest is geldklopperij natuurlijk. Groetjes, ![]() ![]() ![]() Gerard Golsteyn. ![]()
![]() |
#369 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Stop toch met altijd hetzelfde te herhalen. We weten onderhand wel dat u er niet van houdt, maar laat anderen nu eens rustig doen wat ze willen. U bent echt niet verplicht deze draad te lezen, weet je. Groetjes, ![]() ![]() ![]() Cor ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik heb soms wat nood aan zekerheid, hé? Raar dat men die zekerheid steeds zoekt waar men het minst kans heeft om ze te vinden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Komt een beetje arrogant en fascistisch over vind ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Iets voor waar verkopen, maar MAANDENLANG nog niet eens een pietlullig voorbeeldje kunnen geven van oorzaak->gevolg... En u komt mij als arrogant bestempelen als ik dat zeg? lol... Probeer nog eens als het 'stardust' uit uw ogen is gewreven, mss komt die 'poging tot beledigen' dan wat serieuzer over... Laatst gewijzigd door Zyp : 18 september 2007 om 08:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 |
Vreemdeling
|
![]() Astrologie is quatsch. Bullshit. Zever.
Jamaar jamaar hoor ik er enkele zeggen, zie eens hoe hard mijn astrologische persoonlijkheidsanalyse echt wel op mij lijkt. U laat zich bedotten. Zoek eens het 'Forer Effect' op op het net bijvoorbeeld, voor een verklaring waarom het allemaal lijkt te kloppen. Ik heb ooit eens, een paar jaar geleden nu, per ongeluk iemand die 'vrij bekend' is in het wereldje van de kwakzalvers aan het werk gezien bij het lezen van een uitgebreide persoonlijke horoscoop van iemand. Fascinerend? Ja dat wel. Het was duidelijk iemand met een groot doorzicht van de menselijke psychologie, lichaamstaal etc. Maar echt? Vergeet het maar... Het was vooral een sterk staaltje van 'cold reading'. Ja zoek ook maar op wat dat is. Anyway, astrologie mag dan al eeuwen bestaan, maar als het een echte wetenschap was, dan zouden er al lang verbanden aangetoond zijn tussen 'wat er in de sterren staat' en wat hier op aarde effectief gebeurt. Edoch, wat merkt men? Dat er na al die eeuwen geen snipper wetenschappelijk bewijs is dat astrologie ook maar iets meer zou zijn dan een hoop stierenstront. Opium voor het volk, dat is het. |
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nu, astrologie en consoorten mag dan wel bullshit zijn, buiten de mogelijkheid dat het gebruikt wordt om geld af te troggelen is het wel minder schadelijk dan de gevestigde religies
![]() |
![]() |
#376 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Parlementslid
|
![]() Nog steeds hetzelfde als een paar maanden geleden dus.... noppes
Laatst gewijzigd door Zyp : 19 september 2007 om 10:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De tijd dat de negerkes alles voor u aandragen is voorbij hoor. Of hebt ge heimwee naar de tijd van de missionarissen? |
|
![]() |
![]() |