![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Banneling
|
![]() Mooi
ik wil ook niet dat moslims zich aanpassen ik wil dat ze OPROTTEN Laatst gewijzigd door Winterhamer : 6 juni 2007 om 12:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Minister
|
![]() Het feit alleen dat je die vraagt stelt, bewijst dat jij hier niet thuis hoort. Als ik naar een ander land ga, blijf ik denken en geloven wat ik wil, maar ik pas me aan aan de normen en waarden van het land.
Hier wordt erom gesmeekt, in een moslim land wordt het erin geramd (letterlijk). |
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#364 | |
|
![]() Citaat:
En euh, hou uw voorspellingen maar voor je zelf !
![]() |
![]() |
#365 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
|
![]() Niet "oprotten" maar gewoon terug naar het huis van herkomst ! Het woordje "oprotten" draagt het lijden inzich en het toont van weinig respect voor de mensheid !
![]() |
#367 | |
|
![]() Citaat:
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 6 juni 2007 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#369 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Minister
|
![]() ![]() ![]() ![]() Ik ben er zelf een. Ik gebruikte gewoon de "logische" redenering van Winterhamer om aan te tonen hoe "goed ![]() ![]() ![]() Ik gebruik regelmatig sarcasme, dus wen er maar aan ![]()
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Ongetemde Leeuw : 6 juni 2007 om 17:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Gouverneur
|
![]() Wat is er nu mis van te vragen aan mensen om in Vlaanderen Vlaams te spreken?? (of een ander streekdialect kan ook nog net
![]()
![]() |
![]() |
#376 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En ja dat jij hier geboren bent maakt niks uit, je had maar het inzicht moeten hebben om uw bijgeloof af te zweren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nee, je hoeft wat mij betreft niet aan te komen wapperen met dat vod waarop staat dat je de Belzieke of Nederlandse nationaliteit hebt en dat je derhalve niet uitgezet kunt worden. En mocht dat evenwel niet mogelijk zijn, dient de eens zo mooie instelling van het Rasphuys van de Republiek der Vereenigde Nederlanden weer in volle glorie hersteld te worden teneinde dat recalcitrante, asociale, ergerlijke, ongewenste en onaangepaste gedrag te corrigeren middels water, brood en hard werk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Moslims horen niet thuis in Europa. |
|
![]() |
![]() |