![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Minister
|
![]() Zoals ik zei, dat is personeel net als de agenten zelf. Toch zitten zij apart.
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren, Laatst gewijzigd door Bazilfunk : 8 juni 2007 om 18:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maak je maar geen zorgen over de politieke vakbonden Kay, in de toekomst worden die afgeschaft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Burger
|
![]() Citaat:
van honden en in het bijzonder KLEINE ZWARTE HONDEN .En dit is geen grap ! Zijn naam is PROZAC en dit is ook geen grap ! Voor de rest wil hij maar een ding dat je met hem speelt . Hij springt zo in de kofferruimte van de auto als hij weet dat we gaan wandelen , maar als de auto in een donkere garage staat dan overweegt zij angst en springt hij niet in de auto Daaruit besluit ik dat het MOGELIJK is dat sommige honden inderdaad niet van "donker" houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom wordt die term niet gebruikt wanneer men het bvb heeft over die Marokkaan die die lerares heeft afgetuigd omdat... ja waarom eigenlijk? Is dat geen racist? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Burger
|
![]() Kleine kinderen zijn ook bang van donker zonder dat ze dit aangeleerd zijn !
Mijn moeder zaliger vertelde eens dat mijn zus altijd bang reageerde als zij een nonnetje (toen nog in zwart habijt en witte fladerende kap ) in de verte zag . Mijn zusje was toen ongeveer drie jaar Vanwege angst voor zwarte Piet kan het niet geweest zijn want sint Niklaas en zwarte piet kwam bij ons alleen met mooie kado's dus daar werd altijd naar uitgekeken . Bij ons werd er niet gestrafd of geslagen , zelfs een kind kan je uitleggen waarom iets niet mag Misschien was mijn zus enkel bang van het zwarte fkladderende habijt ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
|
![]() Citaat:
Blanken plegen racisme, gekleurden doen aan incidenten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
|
![]() Ik weet niet of het hier opgemerkt is; maar die hond is zelf nen zwarte.
![]() |
#368 |
Banneling
|
![]() Ik vind het toch een zeer slimme hond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Minister
|
![]() Punt is: het is bullshit dat die man niet wordt aangenomen omdat de hond van de baas hem niet graag heeft, de hond van de baas moet niet p de werkvloer zijn, dat is geen plaats voor een hond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hm, klopt, ik was een beetje te voortvarend.
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 8 juni 2007 om 20:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarbij waren beelden van het huis inclusief de werkplaats van de geviseerde werkgever. De werkplaats behoort namelijk tot "het erf" zal ik maar zeggen. De hond loopt vrij rond op het erf. Ik heb geen enkele weet van een wet die een werkgever verplicht om zijn huisdier in zijn eigen woning en op zijn eigen grond te verwijderen om VERPLICHT iemand aan te nemen waarvan men op voorhand duidelijk kan zien dat de hond er een bloedhekel aan heeft. De sollicitant zèlf heeft verklaard dat de hond volkomen door het lint ging toen hij eraan kwam. Dus: de werkGEVER is racist omdat hij zijn huisdier niet de nek om wil draaien omdat het CGKR wil dat hij een zwarte medewerker in dienst neemt? Ik zou mijn vacature op slag intrekken en op een andere manier aan werkvolk proberen te geraken! Maar de woorden van één van de CGKR inquisiteurs: dan MOET hij zijn hond maar wegdoen, was er voor mij toch wel serieus over! Die werkgever MOET niks. Die MOET enkel voor zichzelf zorgen dat zijn zaak rendabel is, en het CGKR m�*g content zijn indien die mens nog meerdere personeelsleden WENST aan te nemen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Allez, en ze hebben de werkgever aan het woord gelaten om zijn verhaal te doen enzo? Amai, en ik maar denken dat de VRT altijd maar één kant belicht als het op zulke zaken aankomt.
![]() |
![]() |
#373 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door AyneRand : 8 juni 2007 om 22:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als hij hem niet moet hebben dan moet hij hem niet hebben hé. Of dat nu voor de hond is of wat anders wat maakt dat nu uit?
![]() |
#375 |
Minister-President
|
![]() Tuurlijk niet, hij kiest en daar heeft hij alle rechten toe, maar hij blijft een randdebiel als hij eerder voor zijn hond kiest dan voor zijn bedrijf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwah, hangt er van af. Hij heeft zijn hond al zo lang.
![]() |
#377 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge zou er nog raar van kijken wat een waakhond u opbrengt aan aftrekpost.
![]() |
#379 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#380 |
Minister-President
|
![]() Grappig...
Sollicitatie in twee stappen: eerst bij de hond en daarna pas bij de baas... Die hadden we nog niet gehad! Wat gaat baasje doen met een sollicitant die bang is voor honden? Is die dan ook ongeschikt voor de job? Wat gaat baasje doen als de hond een arbeidsongeval veroorzaakt? Ik wil de man nog het voordeel van de twijfel geven en aannemen dat hij z'n verknipte redenering nog oprecht meende ook. Feit is dat die hond géén criterium is en ook nooit kan of mag zijn. Door z'n achterlijke bewering dat de hond enkel mensen met donkere huidskleur viseert en dat hij daardoor jammergenoeg wel moet discrimineren, heeft hij het CGKR op z'n dak gekregen. En terecht... Dergelijke openlijke dommekloterij verdient een portie billenkoek!