![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k heb ook nergens gezegd dat het realistische oplossingen zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op de man spelen wegens gebrek aan argumenten?
![]() |
![]() |
#363 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#364 |
|
![]() Het zou op de vrouw spelen moeten zijn he....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar niet voor mij. Ik ben een echte nachtvogel. Geen storende geluiden, beetje zappen, beetje lezen, sigaretje, geen gemopper van het vrouwtje, heerlijk. De morgen is andere koek, dan ben ik voor 9 u niet erg een gezellige mens (de mensen die me kennen zeggen me dat ik het tijdens de dag ook niet ben, dat is dan weer een ander probleem).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdati k vond dat je je aan het aanstellen was, natuurlijk.
Dat was hier, trouwens. Citaat:
En daarna heb ik nog een hele hoop posts mét uitgebreide argumenteringen. Zelfs in de post zélf. Dus ik snap dat niet zo goed. Die beschuldigingen van 'wist je niets meer te zeggen'. Maar dat is ook zo'n trucje. Van zodra de andere eens een waardeoordeel geeft over je persoon: "hela, kan je niets meer zeggen?" Tuurlijk wel. Maar ik vond dat ook relevant. En verder. Je kwam daar af met wat gebrabbel. Gebrabbel omdat het irrelevant is. Ik heb nooit iets anders beweerd. 't is alsof ik hier ineens kom zeggen 'hela, maar de BELGISCHE vlag is wél zwart-geel-rood, hé!!!" Citaat:
Zelfs een groot aantal posts met hippe one-liners gaan niets aan het feit veranderen dat je aan mij een degelijke discussiepartner hebt. Als u echter vindt dat het niét zo is, dan zal ik ook geen moeite meer doen om met u te discussieren. 'k zou je tijd niet willen verspillen.
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 19 juli 2007 om 18:41. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand heeft hier een waardeoordeel te vellen over mijn persoon.
Jij bent degenen die brabbelt en zich aanstelt want je blijft het FDF najengelen over 'andere mogelijkheden'. Mogelijkheden die je niet wil noemen maar waarvan je wél toegaf dat 'het' geen realistische oplossingen zijn.
![]() |
#368 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tuurlijk wel. Citaat:
Zelfs zeer duidelijk. Maar 'k zal het cryptisch nog eens omschrijven. BHV is tegen de grondwet. Ofwel los je BHV op. Ofwel los je de grondwet op. En als je aan de grondwet gaat sleutelen, dan kan je véél doen, hé. (Dat heb ik toch al gezegd? Of splitsen, of grondwet aanpassen.) Maar dat gaat niet gebeuren. Dus daarom is het onrealistisch.
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik blijf er trouwens bij dat wat jij aanstellerij noemt de realiteit is en niets anders dan de realiteit.
Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 19 juli 2007 om 19:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#371 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals het heel relevant is om te zeggen dat de Belgische vlag drie kleuren heeft. Relevantie? Nul de botten. Want het is iets dat we allebei weten. Maar het geeft wel de air alsof je het beter weet en je iets relevant gezegd hebt. En gun2004. Zou je daar als het u belieft me kunnen stoppen?
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#373 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb een bepaald begrip kunnen koppelen aan een bepaald gegeven dat tot nu toe naamloos was. Maar oké. Dat is ook bijleren.
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je mag hier je mening over alles zeggen maar persoonlijke aanvallen worden hier niet getolereerd. Citaat:
Wat gebeurde er in 2002? Burgermanifestenkoning Verhofstadt, gesteund door Johan Vande Lanotte (die blijkbaar zijn eigen cursus Grondwettelijk recht niet kent) en de rest van de SP.a en de Groenen, vinden dat de kieswet moet worden gewijzigd. Reden: stemmen winnen door de burger te misleiden en de indruk te geven dat men tegelijk in Kamer en Senaat kan zetelen als men op de twee lijsten bij dezelfde verkiezing opkomt. Let wel: in de kieswet stond uitdrukkelijk dat dit niet kon, behalve voor de verkiezingen van 2002. Steve Stevaert heeft dit spel op een straffe manier gespeeld: hij werd én in de Kamer én in de Senaat verkozen en liet beide zetels staan om Vlaams parlementslid te blijven hetgeen hij op dat ogenblik was. Het arbitragehof heeft die praktijk veroordeeld en dus eigenlijk gezegd dat medeverantwoordelijke Van de Lanotte geen fluit van Grondwettelijk recht kent, ook al doceert hij dat in Gent. Tegelijk heeft het arbitragehof gezegd dat de vermenging in één kieskring van een provincie met een arrondissement dat niet eens deel uitmaakt van de indeling in provincies (Brussel) niet kan. Het arbitragehof had het over de schending van het gelijkheidsbeginsel. Het Arbitragehof heeft toen de verkiezingen niet vernietigd, wat ze in feite had moeten doen, want het gelijkheidsbeginsel was geschonden maar er wel uitdrukkelijk bij gesteld dat het kiesarrondissement tegen het einde van de nieuw vekozen legislatuur diende te verdwijnen. De enige vernieuwing die niet werd afgeschoten door het Arbitragehof was de kiesdrempel. Samengevat: de verkiezingen van 2002 waren één grote oplichting! En dan kom jij doodleuk met een voorstel dat de grondwet moet 'opgelost' worden? Citaat:
Je wéét toch dat er maar twee mogelijkheden zijn: splitsen of de grondwet aanpassen om een grondwetsovertreding te kunnen omzeilen? Zeg dan toch gewoon dat er geen andere logische oplossing is dan BHV te splitsen en dit wegens het overtreden van artikel 63 van de bestaande grondwet!
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 19 juli 2007 om 19:27. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
BHV is ongrondwettelijk. Daar zijn we het allebei over eens? Citaat:
En in theorie zijn er verschillende mogelijkheden. Citaat:
Waarvan ik enkel de eerste echt in de praktijk zie gebeuren, op dit moment. (Mede door de harde houding van CD&V-NVA.) Citaat:
Wat wel waar is, is dat in de praktijk de grootste kans ligt in de opsplitsing van BHV. En dat is iets anders dan jouw formulering, in mijn ogen.
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De grondwet nog maar eens verkrachten ?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 19 juli 2007 om 20:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je vindt het toch niet erg dat ik liever in termen van wat het meest logische is denk? Jij geeft toch ook toe dat de kieskring BHV ongrondwettelijk is?
![]() |
![]() |
#378 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pfff... Is dat gezeik over die zogenaamd "ongrondwettelijke" kieskring hier nu nog bezig? Raken jullie dat nu niet beu?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#380 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook niemand die me tegenhoudt.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |