![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Tot op heden wordt seks voor plezier of andere doeleinden (zoals 'seks voor het goede doel') niet als een biologische functie van seks beschouwd. Of kan u dit misschien wél weerleggen (met biologische argumenten)? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Praha, waarom denk je dan dat de MSM groep de groep is waarin het hiv-virus het meest verspreid is? Of beter: hoe denk je dan dat dat komt?
![]() |
![]() |
#363 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() da's nu net één van de gevaren waarop ik je de hele tijd probeer te wijzen...je kan met die dingen zowat elke kant op als de achterliggende gegevens niet voorhanden zijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
|
![]() Citaat:
Wat studeer jij of ben jij nog bezig?
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
|
![]() Citaat:
Het is nogal idioot me eerst te verwijten dat ik je de juiste informatie niet exact geef, en me dan te verwijten dat ik je exact de juiste informatie geef... (en geen andere informatie die ook in dat artikel stond vermeld, want daar vroeg je niet naar.)
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 1 december 2007 om 20:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
Banneling
|
![]() U niet laten doen, hé Groentje...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat heeft niks met arrogantie te maken, Groentje-18... ik heb genoeg cursussen waarschijnlijkheidstheorie en statistiek achter de kiezen zowel tijdens mijn opleiding als daarna om te beseffen waar de hindernissen liggen
btw je moet vaak niet eens wat afweten om in te zien dat bepaalde conclusies die je ergens leest vaak totaal verkeerdelijk worden geïnterpreteerd of geciteerd naargelang dat mensen denken dat het in hun kraam kan passen niet dat ik jou daarbij reken, hoor maar geef toe de twee eerdere gequote stukjes, al dacht ge dat daar wel in gelezen te hebben, zeiden daar niets over dat moet toch al ergens een kleine indicatie zijn dat je dat zeer omzichtig moet opvatten Citaat:
maar slechts als conclusie overgenomen door de morgen, Groentje-18 vergeet dat vooral niet... vanwaar ze precies komt moet ik nog uitzoeken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
|
![]()
![]() |
![]() |
#370 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en nu ga je helemaal ogen trekken als ik je zeg dat een sterkere stijging van het aantal gevallen niet eens recht evenredig hoeft te zijn met de verspreidingssnelheid .... dat hangt van de soort distributieverdeling af die men zo'n phenomeen toekent Citaat:
- over een bepaalde triggerwaarde is het normaal dat je een plotse stijging zal hebben ... dat kent, laat ons eenvoudigweg stellen, exponentieel verloop afhankelijk van het aantal besmette exemplaren hier kan je dus opperen dat de groep homoseksuelen ver de groep heteroseksuelen nalaten omdat het daar vrij vroeg al meer aanwezig was dus da's al onafhankelijk van hun eventueel gedrag - de groep homoseksuelen is beperkt... het is een kleinder wereldje dus veel meer kans dat je stoot op een besmet iemand - dat deel seropositieve misbaksels bv waar het in he vorige artikel overging kan bv ook een sterke boost geven - etc etc er zijn tal van redenen te verzinnen,Groentje-18, ik ben geen expert in die materie maar je ziet het hoeft niet altijd gezocht te worden in de promiscue en onveilige seks Laatst gewijzigd door praha : 1 december 2007 om 20:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de relevantie :
1) louter intresse 2) je kennis inzake de waarschijnlijkheidsleer ![]() Citaat:
ps. en nog steeds voortstuderende ![]() ps2. het lag echt niet in m'n bedoeling een diplomaopbod te beginnen ofzo ![]() Laatst gewijzigd door praha : 1 december 2007 om 20:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
waarom zou dat idioot zijn ? de eerste twee keer kwam je wel degelijk af met een link ( juistheid en echtheid van de info dus zover dat kan ) maar dacht je daar wat in gelezen te hebben wat helemaal niet zo was : dus geen juiste info betreffende het ding waar het over ging de laatste keer kwam je af met een artikel waar in dat dus lettelijk zo stond : dat heb ik dan ook gezegd en daar leg ik me ook bij neer maar ik gaf je de opmerking dat je maar gedeeltelijk citeerde en zonder onderliggend onderzoek en wees je op de gevaren van zoietske dan klakkeloos als waarheid te gaan beschouwen... da's al want zeg nu zelf .... waar moet je die groep jongeren ( ? wat is dat precies ? wat maakt dat in percentage tov van de niet-jongeren) placeren ? moet ik die at ratio uitsplitsen over de hetero's en homo's ? dan kom je al gauw tot gekke conclusies |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Ik dacht dat de gegevens daarin voldoende duidelijk waren opdat jij er de gevraagde afleidingen zelf uit kon opmaken ... Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Om de één of andere reden wordt de homogemeenschap over één en dezelfde kam geschoren, terwijl men in de heterogemeenschap wel een onderscheid maakt tussen verschillende groepen. En daar knelt het schoentje. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
neen je kan er niet veel van afleiden buiten dat het niet veel voorsteld en buiten dat ge al onmiddelijk kunt opwerpen dat men blijkbaar 3 wel erg vreemde groepen differentieert : de hetero's, de homo's en de jongeren en hoe dat nu te interpreteren daar die derde een deel van de eerste twee vormen... weet ik begot niet Citaat:
echt geen verwijt ofzo, hoor |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#380 |
|
![]() Op de rest reageer ik later nog wel eens, want ik moet nu dringend weg.
|
![]() |
![]() |