![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En politieke stal: yeps, die zal ik dan wel zoeken. Ik heb namelijk ooit een leraar gelijk gegeven die me zei dat roepen langs de zijlijn makkelijker was dan aan het spel deel te nemen... |
|
![]() |
![]() |
#362 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De VLD trekt die keutel onbeschaamd weer in zoals ze dat met al de vorige deed. Ze gaat al de eerste week plat op de buik voor de Franstaligen. Net zoals vorige keer. Ze zal daarbij nog trots beweren ook dat ze geen 175 dagen nodig had om een regering te vormen!
![]() |
#363 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
http://www.davidgeens.be/2007/8/24/ik-ben-vlaming |
|
![]() |
![]() |
#364 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik zie buiten de wazige 'politicologen-uitleg' van 'dat zijn socio-economisch geen sterke regeringen' (wat mij een pre-euro-argumentatie lijkt) geen enkele redelijke uitleg tegen anders ... |
|
![]() |
![]() |
#365 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Gelukkig herinner ik er mij zo geen. Zelfs de VU bestond toen nog niet. De 'leraars' gaven toen nog les vanop de preekstoel, maar ook die had ik ondertussen al voldoende door om hun lessen Belgische partijpolitieke geschiedenis aan mijn Vlaamse nazi-botinnes te lappen. ![]()
![]() |
#366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#367 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U kan ook NVA stemmen en dan hopen dat binnen 50 jaar Belgie "verdampt" is. |
|
![]() |
![]() |
#368 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een tripartite zal altijd moeilijke en ingewikkelde wetten produceren, gewoon door het feit dat het voor elk wat wils moet zijn. Duidelijke omlijnde doelstellingen en resultaten zijn al moeilijk genoeg door ons bestel, dus het nog moeilijker maken om ergens eens over te zijn, buiten de dingen waar je echt een 2/3 voor nodig hebt, is jezelf in de problemen rijden.
![]() |
#369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Korter en beter had ik het niet kunnen zeggen. ![]()
![]() |
#370 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 3 december 2007 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
#371 |
Schepen
|
![]() Yeps, dat is die man zeker... Want tot dan had ik ook het schijt aan de ganse Belgische politiek, de CVP op kop. Het leek me net de grootste uitdaging om dan net daaraan te gaan meewerken...
|
![]() |
![]() |
#372 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Of met de armen over elkaar in een hoekje zitten glunderen dat je de enige echte zuivere bent, in afwachting van een "historisch toeval" dat België ten einde brengt, om dan als de Messias te worden binnengehaald. D�*t is pas een doordachte strategie, nietwaar?
|
![]() |
![]() |
#373 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
LDD is ook wel Vlaams, doch daar zie ik momenteel te veel einzelgangers en te weinig programma... soit, dat is nu niet aan de orde, ik ben vandaag vooral bezorgd over hoe ons land zal evolueren naar de confederatie waar ik op hoop. |
|
![]() |
![]() |
#374 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#375 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#376 |
Europees Commissaris
|
![]() Vooral niet wanneer we dit weekend Bartje zelf hebben horen zeggen dat hij GEEN separatist is.
Daar zal hij zeker geen Vlaamse stemmen mee winnen... ![]()
#377 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
in dat geval is het inderdaad kwestie van tot dat moment zo weinig mogelijk toegevingen te doen ... en een 'koude oorlog' strategie te handhaven. dat doe je niet door mee in een regering te kruipen. |
|
![]() |
![]() |
#378 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zoiets kan je alleen bereiken door extreem te stemmen : separatisme dus VB. Als het NOG duidelijker wordt dat Vlaanderen zijn eigen "ding" wil doen, dan zal NOG alles in het werk worden gesteld om belziekske te redden, met als mogelijk resultaat een CONfederatie. Door alleen maar CD&V of NVA te stemmen, kom je er NIET.
![]() |
#379 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#380 |
|
![]() Was dat op de zevende dag? Heb dat daar ook gezien, walgelijk gewoon.
|
![]() |