![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3781 | |
Banneling
|
![]() Er is een groot verschil tussen aangetrokken zijn tot mannen, en er je heel leven op bouwen. Hij denkt dat iedereen stiekem homoseksueel is.
Citaat:
Plaats me maar in het quote-archief, gastje. Je hebt tot nu toe nog niet het minste beetje verstand of intelligentie toont. Wapper maar leuk met je vlaggetje met een grote A erop. Als je jouw ego er mee opkrikt, mij goed. Plaats je maar boven die "domme gelovigen". Veel "esperanza" is er voor jou niet meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3782 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, dat denkt hij niet. Stop toch eens met onnozeliteiten te vertellen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3783 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Laat me het anders zeggen, voor mensen die moeilijkere zinnetjes niet begrijpen. Er is een verschil tussen een relatie hebben met iemand van hetzelfde geslacht, en een homo-seksmaniak te zijn. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3784 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Had hij ook niet iets met uniformen en leer? Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 22 december 2010 om 11:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3785 |
Staatssecretaris
|
![]() Als hij daar elk jaar gaat staan met een lange smoel terwijl hij iedereen verketterd lokt hij buitensporig gedrag uit. Mensen zoals hem zijn net de aanzet om eens over de schreef te gaan onder het mom "fuck off".
Laatst gewijzigd door CyberpunX : 22 december 2010 om 11:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3786 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Kan je het ons dan kwalijk nemen dat we lachen en doordenken bij iemand die ieder jaar op een gay parade de abominatie gaat aanklagen?
![]() |
![]() |
#3787 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat heb ik helemaal niet gezegd. Die conclusie is geheel voor jouw rekening.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3788 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3789 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand die naar blote mannen kijkt is volgens jou homoseksueel?
![]() Het wordt hoe langer hoe gekker...
![]() |
![]() |
![]() |
#3790 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Lijkt mij een prima definitie van de hel, niet?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 22 december 2010 om 17:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3791 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3792 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neen. Albrecht's bizarre logica - of wat daar moet voor doorgaan - maakt wel regelmatig eens zo'n rare bokkesprongen.
Geen flauw idee waar-ie d�*t nu weer vandaan heeft gehaald.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 22 december 2010 om 17:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3793 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En het zal ons verrassen wie we er allemaal in de hemel, en wie er allemaal in de hel zullen zitten. Heel verrassend. Maar bon, om mijn antwoord te duiden. Een gezonde deelnemer van onze maatschappij, als jij ietwat bent zoals je je op het forum voordoet, dan zul je nog veel problemen krijgen. Niet iedereen kan goed omgaan met arrogante pubertjes, niet iedereen ziet puberale stoerdoenerij door de vingers. En later, als je ouder bent, zullen ze het helemaal niet meer door de vingers zijn. Of misschien ben je al oud, dat zou nog erger zijn... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3794 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3795 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten we eventjes recapituleren. Ik stel vast dat Claessens elk jaar naar de gay parade gaat, mogelijks om naar blote mannenlijven te kijken. Jij interpreteert dat als een "beschuldiging" dat Claessens homoseksueel zou zijn. De enige logische conclusie die daaruit kan afgeleid worden, is dat jij het kijken naar blote mannenlijven gelijkstelt aan homoseksualiteit. Snap je?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3796 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() "Hallo, Ketel? Pot hier. Jij bent zwart!"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3797 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Aangesproken niet, aangeduid wel.----
Citaat:
![]() |
![]() |
#3798 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3799 |
Banneling
|
![]() Welke haat. Zeg me dan eens welke haat? Ik heb al meermaals gezegd dat ik geen homo's in het algemeen haat.
Wel blinde, arrogante zeveraars als jij en Esperanza. En dit zal me weeral banpunten kosten, maar ik neem het met plezier. Met jullie soort valt niet te discusiëren, heeft niets te maken met jullie levensovertuiging, maar met jullie eigen ingesteldheid. Laatst gewijzigd door Albrecht : 22 december 2010 om 17:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3800 |
|
![]() Je vergeet nu de toevoeging 'puberale'. Dus: 'blinde, arrogante, puberale flikkers als jij en Esperanza.'
|
![]() |
![]() |