Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord

Discussietools
Oud 1 september 2014, 20:33   #3801
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Ik heb een paar Russen in mijn voetbalploegje. En dat zijn schitterende kerels. Maar als ze over Oekraïne beginnen spreken ze over 'binnenvallen', 'annexeren'... En ze beginnen een hele uitleg over vergissingen van Nikita Chroesjtsjov, etc, (waar we gteen rekening moeten mee houden, het was namelijk een vergissing) en dat Oekraïne altijd Russisch gebied is geweest.
Ze vinden Poetin veel te soft.

Ik snap er niets van.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2014, 20:45   #3802
E. Migrant
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140901_01244189

Het ziet er niet goed uit voor de Oekrainse troepen.
Ze zijn blijkbaar hun greep op de omgeving van Lugansk en het vliegveld ervan(dat ze weken geleden veroverd hadden) aan het verliezen.Waarschijnlijk zullen ze binnen een week weggeborsteld zijn uit de ganse regio....

De rebellen beschikken daar op mirakuleuze wijze over tanks(waarschijnlijk bediend door Russische militairen die in hun verlof bijklussen,ofwel zich ernstig vergist hebben en nu deel nemen aan andermans schietoefeningen )....
Elders is een Oekrainse patrouilleboot in de Zee van Azov gekelderd en zitten Oekrainse troepen in moeilijkheden nu ze vuur van alle richtingen moeten ondervinden,ook vanuit het niet betrokken- en neutrale Rusland.
De Oekrainse luchtmacht kan al een tijdje niet meer opereren in de regio,gezien toestellen "neergebliksemd" worden zodra ze verschijnen.(niet slecht voor een "rebellenstrijdmacht" ....middelen om zelfs robuuste Su-25 's neer te halen)
Het Ukraiense leger is als ik het goed begrepen heb zo goed als volkomen op. Ze moeten zowat alles van hun materiaal daar in dat Donbass offensief in de strijd geworpen hebben. Het grootste deel van hun tanks en pantserwagens ligt op de schroothoop. De rest is overgelopen of ingesloten door de rebellen.

En die hebben steun gekregen van bekwame Russische officieren, die waarschijnlijk als vrijwilliger de rebellen trainen en assisteren en daarvoor van Moskou vrijstelling van dienst krijgen.

Het is mogelijk slechts een kwestie van enkele weken en dan roept Donbass zijn onafhankelijkheid uit, als het alle troepen van Porky van zijn territorium verdreven heeft.

En dan kunnen eventueel andere delen van Ukraine hetzelfde proberen. Er is dan toch geen legermateriaal meer om een 'anti-terroristisch-offensief' te beginnen. En wat er nog rest van 'troepen' is totaal gedemotiveerd.

Er zouden in tegenstelling tot de 2000 burgerdoden in Donbass, reeds 10.000 �* 15.000 doden zijn onder de soldaten die Porky het slachtveld heeft opgestuurd.
E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2014, 20:47   #3803
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De rebellen beschikken daar op mirakuleuze wijze over tanks(waarschijnlijk bediend door Russische militairen die in hun verlof bijklussen,ofwel zich ernstig vergist hebben en nu deel nemen aan andermans schietoefeningen )....
De rebellen publiceerden een lijst met zaken die ze op het Oekraïense leger buitmaakten. Daar stonden ook tanks tussen.

Website
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2014, 20:49   #3804
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
En die hebben steun gekregen van bekwame Russische officieren, die waarschijnlijk als vrijwilliger de rebellen trainen en assisteren en daarvoor van Moskou vrijstelling van dienst krijgen.
'Militaire adviseurs' noemt het westen dat als ze het over hun eigen manschappen hebben. Die zitten er ook in Kiev.

Website
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2014, 20:51   #3805
Reverberation
Minister-President

Reverberation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het Ukraiense leger is als ik het goed begrepen heb zo goed als volkomen op. Ze moeten zowat alles van hun materiaal daar in dat Donbass offensief in de strijd geworpen hebben. Het grootste deel van hun tanks en pantserwagens ligt op de schroothoop. De rest is overgelopen of ingesloten door de rebellen.

Het is mogelijk slechts een kwestie van enkele weken en dan roept Donbass zijn onafhankelijkheid uit, als het alle troepen van Porky van zijn territorium verdreven heeft.

En dan kunnen eventueel andere delen van Ukraine hetzelfde proberen. Er is dan toch geen legermateriaal meer om een 'anti-terroristisch-offensief' te beginnen. En wat er nog rest van 'troepen' is totaal gedemotiveerd.

Er zouden in tegenstelling tot de 2000 burgerdoden in Donbass, reeds 10.000 ?* 15.000 doden zijn onder de soldaten die Porky het slachtveld heeft opgestuurd.
Lijkt me een goede analyse. Benieuwd hoeveel mobilisatie rondes Poroshenko nog kan uitvoeren. Er zijn al genoeg gezinnen die een MIA briefje hebben gekregen.

Karkhov en Transnistrie zien het ook zo niet meer zitten.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks

Laatst gewijzigd door Reverberation : 1 september 2014 om 20:53.
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2014, 21:22   #3806
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vanguard Bekijk bericht
1. Jij weet blijkbaar niet waar de quote functie staat dan. Beetje slordig geweest? Tja, je was thread-opener, en je hebt die post NIET geplaatst als quote, parcifal, dat is duidelijk. En als je de quote niet plaatst als quote, dan is dat je eigen standpunt. Probeer het nog eens opnieuw.

http://forum.politics.be/showpost.ph...70&postcount=1
in die post stond niet 1 woord van mezelf, het was een volledige copy-paste van het vrt-programma nachtwacht.

dat is duidelijk voor mensen die kunnen lezen en die mijn stijl kennen.
jij hebt problemen met beide. ik had de quote functie idd kunnen gebruiken, ik had geen idee dat dat verplicht was en kon leiden tot misverstanden door blonte personen 5 jaar later. tjah.

Citaat:
2.De zoekfunctie geeft bovendien ten overvloede aan wat je standpunt was, daarom ook dat je die thread opende over PNAC: anti-amerikaans en tegen buitenlandse interventies van de VS. Of moet ik wat andere voorbeeldjes plaatsen?
het is irrelevant, ik was tegen de amerikaanse pre-emptive bezetting van irak, net zoals ik tegen de russische invasie van de krim en oost-oekraiene ben.

ik draai mijn kont niet naar de wind, zoals jij blijkbaar wel doet, mijn blonde sletje.

Laatst gewijzigd door parcifal : 1 september 2014 om 21:24.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2014, 21:43   #3807
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Je schreef eerder ' Hetzelfde PNAC waar parcifal vroeger constant tegen fulmineerde!!??'. Daarmee geef je aan Parcifal te kennen van vroeger wat logisch is.

Ik ben gelukkig je zoon niet.

Totaal niet overtuigend en iedereen hier heeft het recht te weten wie je daadwerkelijk bent.

Ik denk niet dat het je iets kan schelen, maar je bent gewoon een lafaard door niet met je oorspronkelijke account te posten.
Misschien moet jij wat minder paranoïde zijn.

Is het ooit in je opgekomen dat hij misschien wel helemaal straddle niet is?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2014, 21:59   #3808
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Er zouden in tegenstelling tot de 2000 burgerdoden in Donbass, reeds 10.000 ?* 15.000 doden zijn onder de soldaten die Porky het slachtveld heeft opgestuurd.
Na de bevrijding van Donetsk en Lugansk is het best mogelijk dat de schermutselingen zich verplaatsen in de richting van Odessa en Transnistrië.

(fig.: het groene kruisje over de Krim is volledig, in Donetsk en Lugansk is de eerste streep van het kruisje gezet)
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  one-third-of-new-russia-is-now-controlled-by-green-men.jpg.png‎
Bekeken: 812
Grootte:  215,8 KB
ID: 95275  

Oud 1 september 2014, 23:58   #3809
Vanguard
Provinciaal Statenlid

Vanguard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Totaal niet overtuigend en iedereen hier heeft het recht te weten wie je daadwerkelijk bent.
Ah ja? Beslis jij daarover? Ben jij moderator ofzo? Spreek jij voor ''iedereen'', voor het ganse forum?

Niemand hier heeft het ''recht'' te weten wie ik ben. Dit is een anoniem forum. Als die regels u niet aanstaan, ga dan reclameren bij de moderatie.

Het gaat bovendien niet op dat ik mij bij u blijvend moet verantwoorden over een vermeende identiteit die in uw hoofd rondspookt. Reageer op mijn posten, op de inhoud als het u niet aanstaat ipv mij telkenmale met uw obsessie lastig te vallen.

Ik heb u inmiddels gerapporteerd.
Vanguard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2014, 00:35   #3810
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Het is beangstigend, maar de vijandigheid jegens Rusland wordt er inderdaad langzaam maar zeker ingelepeld; ik vrees dat de meeste journalisten het niet eens zelf beseffen als ze daaraan meedoen. De voor mij zichtbare houding van Rusland komt nog steeds redelijk en vrij gematigd over.

Ten tijde van Kosovo heb ik me sterk laten beïnvloeden door de eenzijdige westerse berichtgeving, en toen ik de Servische kant van dat verhaal vernam, heeft dat me gespeten; sindsdien ben ik veel sceptischer, en later heb ik contacten met de reguliere media in een aantal landen gehad, ook kennisgemaakt met journalisten die de waarheid hadden willen schrijven, en nu vertrouw ik ze voor geen meter meer. Kritiek op Amerika wordt binnen de perken gehouden, kritiek op de EU wordt eigenlijk helemaal niet geduld, behalve als de EU zelf zegt hoe deze kritiek dient te luiden.

Wat ik van de Russische media te zien krijg, heeft niet altijd stijl. De propaganda gebruikt er grovere taal dan bij ons, maar de onze lijkt me juist daardoor de gevaarlijkste; ze is subtieler, suggestiever, en ik sta er versteld van hoe goed dat werkt.

Ook met dissidenten wordt bij ons veel discreter omgegaan. Ze worden niet dood, maar wel monddood gemaakt, met juridische spitstechnologie waar buiten een aantal instellingen niemand een snars van begrijpt en vrijwel niemand ook maar het bestaan vermoedt. De dictatuur is echter allang een feit in West-Europa; het is een dictatuur van de prinsen der duisternis, mensen die niemand kent en die onze politici, die we denken te hebben verkozen, op hún schaakbord verzetten. Af en toe wordt er ook wel iemand echt vermoord, maar daar is nog nooit een letter over uitgelekt.

Het enige wat de dictatuur tegenhoudt, is dat zij de schijn van democratie moet blijven ophouden. In Rusland is er wat minder schijn nodig, geloof ik.
Ik ben het volledig met U eens. Ten tijde van de Joegoslavië-oorlog was ik al bewust van de westerse propaganda. (ik ben daar al sinds zeer jonge leeftijd bewust van, door m'n achtergrond en vroege interesse in politiek, zo vond ik niet alleen de executie maar ook de vernietiging van de Ceausescu's in de westerse pers als 12 jarige vreselijk, ik was toen net terug uit Roemenië). Rusland is niet echt een democratie, maar de Russen beseffen dat en vinden het niet erg. Hier wordt de schijn opgehouden. Westerse propaganda is ontzettend geraffineerd. Enkele weken postte ik via m'n facebook-account een kritisch bericht over de Israelische politiek ten aanzien van Gaza (maar zeker niet antisemitisch van aard en zelfs niet anti-Israel, gewoon kritisch ten opzichte van het bloedbad dat daar werd aangericht en de door Israel gevoerde politiek). Ik kreeg een bericht terug dat zulke berichten niet passen en dat mijn account geblokkeerd zou worden bij verdere "overtredingen". Nu besef ik pas waarom Rusland en China hun eigen versie van "facebook" hebben...

Laatst gewijzigd door tomm : 2 september 2014 om 00:46.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2014, 02:29   #3811
Boa
Burgemeester

Standaard

Citaat:
De rebellen beschikken daar op mirakuleuze wijze over tanks(waarschijnlijk bediend door Russische militairen die in hun verlof bijklussen,ofwel zich ernstig vergist hebben en nu deel nemen aan andermans schietoefeningen )

https://www.youtube.com/watch?v=gbBirIYUQ7o

Uw "mirakuleuze wijze" is het Oekraïnse leger dat een hoop werkende tanks achterlaat voor de rebellen.
Boa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2014, 02:48   #3812
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140901_01244189

Het ziet er niet goed uit voor de Oekrainse troepen.
Ze zijn blijkbaar hun greep op de omgeving van Lugansk en het vliegveld ervan(dat ze weken geleden veroverd hadden) aan het verliezen.Waarschijnlijk zullen ze binnen een week weggeborsteld zijn uit de ganse regio....

Elders is een Oekrainse patrouilleboot in de Zee van Azov gekelderd en zitten Oekrainse troepen in moeilijkheden nu ze vuur van alle richtingen moeten ondervinden,ook vanuit het niet betrokken- en neutrale Rusland.
De Oekrainse luchtmacht kan al een tijdje niet meer opereren in de regio,gezien toestellen "neergebliksemd" worden zodra ze verschijnen.(niet slecht voor een "rebellenstrijdmacht" ....middelen om zelfs robuuste Su-25 's neer te halen)

Russische munitie lijkt regelmatig te "verdwalen" op Oekrainse grond,en blijkbaar nog liefst temidden Oekrainse legereenheden lijkt het wel....

Kiev staat alleen......
En, had u de Oekraieners ook maar een kans gegeven dan?
Geen denken aan. Poetin gaf niet voor niets aan dat hij hen op kan rollen in twee weken tijd.
Europa zal hem niet kunnen keren en gaat er echt geen oorlog om voeren. De Oekraine houdt gewoonweg op te bestaan.
Kwestie van tijd en gaat het volgende land voor de bijl. We zijn weer terug in de 19e, 20e eeuw ... Back to future, landje pik.
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2014, 06:48   #3813
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Het gaat niet over Rusland, het gaat over de Poetin-kliek en hun destabilisatie en invasie van Oekraïne, wat leidt tot honderden en zelfs duizenden doden.

Je moet niet de poedel blijven spelen.

Ken je Boris Nemtsov ? Russisch oppositieleider, je kan hem dus moeilijk verwijten anti-Russisch te zijn.
Hij schrijft dit :

http://www.kyivpost.com/opinion/op-e...ne-362884.html
De Sovjet-Unie heeft waarschijnlijk meer Oekraïners vermoord dan de nazi's joden, en de onder de tsaren begonnen russificatie van Oekraïne voortgezet, ook door land van Oekraïners af te pakken en aan Russen te geven. Met alle begrip voor het leed dat Stalin en Hitler ook de Russen aangedaan hebben, is dat voor mij een reden om, afgezien van de Krim, de splitsing van dat land slechts tot op zekere hoogte een goede zaak te vinden; je moet de Russen en russischtaligen niet willen pesten, maar ik zie niet graag het grondgebied van een kleiner volk steeds kleiner worden en dat van een groter volk steeds groter. Historische rechten zijn niet de enige rechten, maar ze mogen wel wat meespelen.

Ik vind het dan ook al een poosje verontrustend dat sommige Russische media en Poetin de term "Novorossiya" onder het stof vandaan hebben gehaald, en het is best mogelijk dat Poetin en de zijnen van dit conflict het meest garen zullen spinnen, waar ik niet vrolijk van word.

Maar hoe komt het dat Poetin zijn kans schoon ziet? De polariserende invloed van de VS en de EU lijkt me sterk in zijn kaart te spelen. De EU is weer eens heel goed gebleken in het geven van valse hoop aan mensen die nooit iets van de EU hadden mogen verwachten, en de VS verdedigen hun dollar, die op het punt staat te kapseizen, op de gewone lompe manier, gebruik makend van de onwetendheid van de gemiddelde Amerikaan, die Oekraïne niet eens op de wereldkaart kan situeren.

Als Poetin de dollar pootje kan helpen lichten, kan ik dat overigens alleen maar toejuichen. Alle huidige valuta's zijn in wezen volksbedrog en diefstal, maar de dollar, die aan het wereldwijde nepgeldsysteem ten grondslag ligt, is het instrument van de grootste diefstal in de wereldgeschiedenis, en omdat hij slechts door wapengekletter gedekt wordt, van de grootste roof aller tijden, zij het nog steeds niet de meest gewelddadige.

Als het zo doorgaat, kan dat laatste echter ook nog veranderen; het is al behoorlijk erg...
Oud 2 september 2014, 07:07   #3814
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gaat niet over Rusland, het gaat over de Poetin-kliek en hun destabilisatie en invasie van Oekraïne, wat leidt tot honderden en zelfs duizenden doden.

Je moet niet de poedel blijven spelen.

Ken je Boris Nemtsov ? Russisch oppositieleider, je kan hem dus moeilijk verwijten anti-Russisch te zijn.
Hij schrijft dit :

http://www.kyivpost.com/opinion/op-e...ne-362884.html
De Sovjet-Unie heeft waarschijnlijk meer Oekraïners vermoord dan de nazi's joden, en de onder de tsaren begonnen russificatie van Oekraïne voortgezet, ook door land van Oekraïners af te pakken en aan Russen te geven. Met alle begrip voor het leed dat Stalin en Hitler ook de Russen aangedaan hebben, is dat voor mij een reden om, afgezien van de Krim, de splitsing van dat land slechts tot op zekere hoogte een goede zaak te vinden; je moet de Russen en russischtaligen niet willen pesten, maar ik zie niet graag het grondgebied van een kleiner volk steeds kleiner worden en dat van een groter volk steeds groter. Historische rechten zijn niet de enige rechten, maar ze mogen wel wat meespelen.

Ik vind het dan ook al een poosje verontrustend dat sommige Russische media en Poetin de term "Novorossiya" onder het stof vandaan hebben gehaald, en het is best mogelijk dat Poetin en de zijnen van dit conflict het meest garen zullen spinnen, waar ik niet vrolijk van word.

Maar hoe komt het dat Poetin zijn kans schoon ziet? De polariserende invloed van de VS en de EU lijkt me sterk in zijn kaart te spelen. De EU is weer eens heel goed gebleken in het geven van valse hoop aan mensen die nooit iets van de EU hadden mogen verwachten, en de VS verdedigen hun dollar, die op het punt staat te kapseizen, op de gewone lompe manier, gebruik makend van de onwetendheid van de gemiddelde Amerikaan, die Oekraïne niet eens op de wereldkaart kan situeren.

Als Poetin de dollar pootje kan helpen lichten, kan ik dat overigens alleen maar toejuichen. Alle huidige valuta's zijn in wezen volksbedrog en diefstal, maar de dollar, die aan het wereldwijde nepgeldsysteem ten grondslag ligt, is het instrument van de grootste diefstal in de wereldgeschiedenis, en omdat hij slechts door wapengekletter gedekt wordt, van de grootste roof aller tijden, zij het nog steeds niet de meest gewelddadige.

Als het zo doorgaat, kan dat laatste echter ook nog veranderen; het is al behoorlijk erg...
Oud 2 september 2014, 09:26   #3815
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Ondertussen is de haat in Oost-Oekraïne tegen het nieuwe regime alleen maar toegenomen.

http://edition.cnn.com/video/data/2....armer.cnn.html
Oud 2 september 2014, 09:29   #3816
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ondertussen is de haat in Oost-Oekraïne tegen het nieuwe regime alleen maar toegenomen.

http://edition.cnn.com/video/data/2....armer.cnn.html
Een reportage over een kakkerlakkenboer in China?? WtF?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2014, 10:00   #3817
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een reportage over een kakkerlakkenboer in China?? WtF?
http://edition.cnn.com/video/?/video...%3Frefresh%3D1
Oud 2 september 2014, 10:51   #3818
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ik ben het volledig met U eens. Ten tijde van de Joegoslavië-oorlog was ik al bewust van de westerse propaganda. (ik ben daar al sinds zeer jonge leeftijd bewust van, door m'n achtergrond en vroege interesse in politiek, zo vond ik niet alleen de executie maar ook de vernietiging van de Ceausescu's in de westerse pers als 12 jarige vreselijk, ik was toen net terug uit Roemenië). Rusland is niet echt een democratie, maar de Russen beseffen dat en vinden het niet erg. Hier wordt de schijn opgehouden. Westerse propaganda is ontzettend geraffineerd. Enkele weken postte ik via m'n facebook-account een kritisch bericht over de Israelische politiek ten aanzien van Gaza (maar zeker niet antisemitisch van aard en zelfs niet anti-Israel, gewoon kritisch ten opzichte van het bloedbad dat daar werd aangericht en de door Israel gevoerde politiek). Ik kreeg een bericht terug dat zulke berichten niet passen en dat mijn account geblokkeerd zou worden bij verdere "overtredingen". Nu besef ik pas waarom Rusland en China hun eigen versie van "facebook" hebben...
Dit klinkt zeer herkenbaar en zoals je zegt, het ergste is dat hypocriete discours over "freedom of speech"...
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2014, 16:36   #3819
LiberaalNL
Europees Commissaris

LiberaalNL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Dit klinkt zeer herkenbaar en zoals je zegt, het ergste is dat hypocriete discours over "freedom of speech"...
Het ontgaat de bovenstaande heren wellicht dat er in Rusland geen persvrijheid is. http://freedomhouse.org/report/freed...4#.VAXiSfl_vAi
Ik volg het Russisch narratief.
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2014, 16:41   #3820
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het ontgaat de bovenstaande heren wellicht dat er in Rusland geen persvrijheid is. http://freedomhouse.org/report/freed...4#.VAXiSfl_vAi
Het is verloren moeite, de Rusfielen zullen dit nooit inzien.

"Jamaar in het westen is er ook propaganda hoor!!! "......
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be