![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#3801 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb een paar Russen in mijn voetbalploegje. En dat zijn schitterende kerels. Maar als ze over Oekraïne beginnen spreken ze over 'binnenvallen', 'annexeren'... En ze beginnen een hele uitleg over vergissingen van Nikita Chroesjtsjov, etc, (waar we gteen rekening moeten mee houden, het was namelijk een vergissing) en dat Oekraïne altijd Russisch gebied is geweest.
Ze vinden Poetin veel te soft. Ik snap er niets van. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3802 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En die hebben steun gekregen van bekwame Russische officieren, die waarschijnlijk als vrijwilliger de rebellen trainen en assisteren en daarvoor van Moskou vrijstelling van dienst krijgen. Het is mogelijk slechts een kwestie van enkele weken en dan roept Donbass zijn onafhankelijkheid uit, als het alle troepen van Porky van zijn territorium verdreven heeft. En dan kunnen eventueel andere delen van Ukraine hetzelfde proberen. Er is dan toch geen legermateriaal meer om een 'anti-terroristisch-offensief' te beginnen. En wat er nog rest van 'troepen' is totaal gedemotiveerd. Er zouden in tegenstelling tot de 2000 burgerdoden in Donbass, reeds 10.000 �* 15.000 doden zijn onder de soldaten die Porky het slachtveld heeft opgestuurd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3803 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De rebellen publiceerden een lijst met zaken die ze op het Oekraïense leger buitmaakten. Daar stonden ook tanks tussen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3804 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Militaire adviseurs' noemt het westen dat als ze het over hun eigen manschappen hebben. Die zitten er ook in Kiev.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3805 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Karkhov en Transnistrie zien het ook zo niet meer zitten.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 1 september 2014 om 20:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3806 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
dat is duidelijk voor mensen die kunnen lezen en die mijn stijl kennen. jij hebt problemen met beide. ik had de quote functie idd kunnen gebruiken, ik had geen idee dat dat verplicht was en kon leiden tot misverstanden door blonte personen 5 jaar later. tjah. Citaat:
ik draai mijn kont niet naar de wind, zoals jij blijkbaar wel doet, mijn blonde sletje. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 1 september 2014 om 21:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3807 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het ooit in je opgekomen dat hij misschien wel helemaal straddle niet is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3808 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(fig.: het groene kruisje over de Krim is volledig, in Donetsk en Lugansk is de eerste streep van het kruisje gezet)
![]() |
![]() |
#3809 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Niemand hier heeft het ''recht'' te weten wie ik ben. Dit is een anoniem forum. Als die regels u niet aanstaan, ga dan reclameren bij de moderatie. Het gaat bovendien niet op dat ik mij bij u blijvend moet verantwoorden over een vermeende identiteit die in uw hoofd rondspookt. Reageer op mijn posten, op de inhoud als het u niet aanstaat ipv mij telkenmale met uw obsessie lastig te vallen. Ik heb u inmiddels gerapporteerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3810 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door tomm : 2 september 2014 om 00:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3811 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=gbBirIYUQ7o Uw "mirakuleuze wijze" is het Oekraïnse leger dat een hoop werkende tanks achterlaat voor de rebellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3812 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Geen denken aan. Poetin gaf niet voor niets aan dat hij hen op kan rollen in twee weken tijd. Europa zal hem niet kunnen keren en gaat er echt geen oorlog om voeren. De Oekraine houdt gewoonweg op te bestaan. Kwestie van tijd en gaat het volgende land voor de bijl. We zijn weer terug in de 19e, 20e eeuw ... Back to future, landje pik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3813 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vind het dan ook al een poosje verontrustend dat sommige Russische media en Poetin de term "Novorossiya" onder het stof vandaan hebben gehaald, en het is best mogelijk dat Poetin en de zijnen van dit conflict het meest garen zullen spinnen, waar ik niet vrolijk van word. Maar hoe komt het dat Poetin zijn kans schoon ziet? De polariserende invloed van de VS en de EU lijkt me sterk in zijn kaart te spelen. De EU is weer eens heel goed gebleken in het geven van valse hoop aan mensen die nooit iets van de EU hadden mogen verwachten, en de VS verdedigen hun dollar, die op het punt staat te kapseizen, op de gewone lompe manier, gebruik makend van de onwetendheid van de gemiddelde Amerikaan, die Oekraïne niet eens op de wereldkaart kan situeren. Als Poetin de dollar pootje kan helpen lichten, kan ik dat overigens alleen maar toejuichen. Alle huidige valuta's zijn in wezen volksbedrog en diefstal, maar de dollar, die aan het wereldwijde nepgeldsysteem ten grondslag ligt, is het instrument van de grootste diefstal in de wereldgeschiedenis, en omdat hij slechts door wapengekletter gedekt wordt, van de grootste roof aller tijden, zij het nog steeds niet de meest gewelddadige. Als het zo doorgaat, kan dat laatste echter ook nog veranderen; het is al behoorlijk erg...
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3814 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vind het dan ook al een poosje verontrustend dat sommige Russische media en Poetin de term "Novorossiya" onder het stof vandaan hebben gehaald, en het is best mogelijk dat Poetin en de zijnen van dit conflict het meest garen zullen spinnen, waar ik niet vrolijk van word. Maar hoe komt het dat Poetin zijn kans schoon ziet? De polariserende invloed van de VS en de EU lijkt me sterk in zijn kaart te spelen. De EU is weer eens heel goed gebleken in het geven van valse hoop aan mensen die nooit iets van de EU hadden mogen verwachten, en de VS verdedigen hun dollar, die op het punt staat te kapseizen, op de gewone lompe manier, gebruik makend van de onwetendheid van de gemiddelde Amerikaan, die Oekraïne niet eens op de wereldkaart kan situeren. Als Poetin de dollar pootje kan helpen lichten, kan ik dat overigens alleen maar toejuichen. Alle huidige valuta's zijn in wezen volksbedrog en diefstal, maar de dollar, die aan het wereldwijde nepgeldsysteem ten grondslag ligt, is het instrument van de grootste diefstal in de wereldgeschiedenis, en omdat hij slechts door wapengekletter gedekt wordt, van de grootste roof aller tijden, zij het nog steeds niet de meest gewelddadige. Als het zo doorgaat, kan dat laatste echter ook nog veranderen; het is al behoorlijk erg...
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3815 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen is de haat in Oost-Oekraïne tegen het nieuwe regime alleen maar toegenomen.
http://edition.cnn.com/video/data/2....armer.cnn.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#3816 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |