![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#3781 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3782 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Moet er nog zand zijn? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3783 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
In uw verheven logica was de VS verkeerd bezig vroeger met hun perfide pax-americana geostrategie maar nu is diezelfde perfide geostrategie absoluut niet aan de orde zeker?! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3784 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3785 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3786 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Iedereen zou dit moeten zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3787 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3788 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3789 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Straddle was behoorlijk anti-amerikaans en anti-zionistisch maar nooit zo openlijk pro-russisch zonder argumenten als Vanguard. Of het moet zijn dat Mevrouw Straddle een kalashnikov in de aanslag houdt, die russinnen, je moet ze niet onderschatten. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 1 september 2014 om 10:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3790 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ten tijde van Kosovo heb ik me sterk laten beïnvloeden door de eenzijdige westerse berichtgeving, en toen ik de Servische kant van dat verhaal vernam, heeft dat me gespeten; sindsdien ben ik veel sceptischer, en later heb ik contacten met de reguliere media in een aantal landen gehad, ook kennisgemaakt met journalisten die de waarheid hadden willen schrijven, en nu vertrouw ik ze voor geen meter meer. Kritiek op Amerika wordt binnen de perken gehouden, kritiek op de EU wordt eigenlijk helemaal niet geduld, behalve als de EU zelf zegt hoe deze kritiek dient te luiden. Wat ik van de Russische media te zien krijg, heeft niet altijd stijl. De propaganda gebruikt er grovere taal dan bij ons, maar de onze lijkt me juist daardoor de gevaarlijkste; ze is subtieler, suggestiever, en ik sta er versteld van hoe goed dat werkt. Ook met dissidenten wordt bij ons veel discreter omgegaan. Ze worden niet dood, maar wel monddood gemaakt, met juridische spitstechnologie waar buiten een aantal instellingen niemand een snars van begrijpt en vrijwel niemand ook maar het bestaan vermoedt. De dictatuur is echter allang een feit in West-Europa; het is een dictatuur van de prinsen der duisternis, mensen die niemand kent en die onze politici, die we denken te hebben verkozen, op hún schaakbord verzetten. Af en toe wordt er ook wel iemand echt vermoord, maar daar is nog nooit een letter over uitgelekt. Het enige wat de dictatuur tegenhoudt, is dat zij de schijn van democratie moet blijven ophouden. In Rusland is er wat minder schijn nodig, geloof ik.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3791 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet niet de poedel blijven spelen. Ken je Boris Nemtsov ? Russisch oppositieleider, je kan hem dus moeilijk verwijten anti-russische te zijn. Hij schrijft dit : http://www.kyivpost.com/opinion/op-e...ne-362884.html Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 1 september 2014 om 16:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3792 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Gewoon de zoekfunctie in mijn handschrift gebruiken met wat trefwoorden op eender wiens nick, en je vindt op 30 seconden wat je moet weten. easy peasy. Met dank aan Nr.10, trouwens. Kindje, dat is nu al de derde keer dat je daarmee komt aandraven en ik heb je daar al op geantwoord. Wat kan het mij schelen wie jij denkt dat ik ben?? Gisteren nog werd ik hier ''beschuldigd'' van Nr. 10 te zijn. Who the fuck cares??? Als die anderen daar geen probleem mee hebben is dat voor mij geen issue. Goed zo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3793 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...70&postcount=1 2. De zoekfunctie geeft bovendien ten overvloede aan wat je standpunt was, daarom ook dat je die thread opende over PNAC: anti-amerikaans en tegen buitenlandse interventies van de VS. Of moet ik wat andere voorbeeldjes plaatsen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3794 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat laten ze op de VRT natuurlijk weer niet zien... Ook deze niet : https://www.youtube.com/watch?v=us9l...tB1vUg&index=2
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3795 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij mij heeft men dat regelmatig geprobeerd het laatste jaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3796 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vooral de ''volksnationalisten'' die blindelings voor de Oekrainers kiezen, zoals Jan VDB, die doen er goed aan deze persconferentie eens te bekijken. Niet dat ze van gedacht gaan veranderen, maak u geen illusies. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3797 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.standaard.be/cnt/dmf20140901_01244189
Het ziet er niet goed uit voor de Oekrainse troepen. Ze zijn blijkbaar hun greep op de omgeving van Lugansk en het vliegveld ervan(dat ze weken geleden veroverd hadden) aan het verliezen.Waarschijnlijk zullen ze binnen een week weggeborsteld zijn uit de ganse regio.... ![]() De rebellen beschikken daar op mirakuleuze wijze over tanks(waarschijnlijk bediend door Russische militairen die in hun verlof bijklussen,ofwel zich ernstig vergist hebben en nu deel nemen aan andermans schietoefeningen ![]() Elders is een Oekrainse patrouilleboot in de Zee van Azov gekelderd en zitten Oekrainse troepen in moeilijkheden nu ze vuur van alle richtingen moeten ondervinden,ook vanuit het niet betrokken- en neutrale Rusland. De Oekrainse luchtmacht kan al een tijdje niet meer opereren in de regio,gezien toestellen "neergebliksemd" worden zodra ze verschijnen.(niet slecht voor een "rebellenstrijdmacht" ....middelen om zelfs robuuste Su-25 's neer te halen) Russische munitie lijkt regelmatig te "verdwalen" op Oekrainse grond,en blijkbaar nog liefst temidden Oekrainse legereenheden lijkt het wel.... Kiev staat alleen...... Laatst gewijzigd door kelt : 1 september 2014 om 20:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3798 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tschijnt dat zelfs hun neonazis al in hun broek pissen... Ma geen nood! De Navo heeft het de inwoners van Cardiff onmogelijk gemaakt hun dagelijks leven te leiden want ze gaan vergaderen!! Alleen de 4 cateringbedrijven maken de volgende dagen nog winst! http://rt.com/uk/183348-nato-summit-fence-lockdown/
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3799 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb een paar Russen in mijn voetbalploegje. En dat zijn schitterende kerels. Maar als ze over Oekraïne beginnen spreken ze over 'binnenvallen', 'annexeren'... En ze beginnen een hele uitleg over vergissingen van Nikita Chroesjtsjov, etc, (waar we gteen rekening moeten mee houden, het was namelijk een vergissing) en dat Oekraïne altijd Russisch gebied is geweest.
Ze vinden Poetin veel te soft. Ik snap er niets van. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3800 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb een paar Russen in mijn voetbalploegje. En dat zijn schitterende kerels. Maar als ze over Oekraïne beginnen spreken ze over 'binnenvallen', 'annexeren'... En ze beginnen een hele uitleg over vergissingen van Nikita Chroesjtsjov, etc, (waar we gteen rekening moeten mee houden, het was namelijk een vergissing) en dat Oekraïne altijd Russisch gebied is geweest.
Ze vinden Poetin veel te soft. Ik snap er niets van. |
![]() |
![]() |