![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3941 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard, wie anders trouwt er met een kledingsmerk?
![]() Citaat:
Het lijkt me dan ook best dat men zoiets redelijk vroeg in een relatie bespreekt. Anders krijg je veel achterbaks gedoe. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Het CS is imho alvast niet ondemocratisch. Het is al tot vervelens toe geschreven, maar een coalitie vorm je met wie je wil. Dat het weigeren van een coalitie met een bepaalde partij voor de verkiezingen wordt verkondigd lijkt me bovendien eerlijker dan exclusieven uitspreken n�* de verkiezingen. Of het CS als taktiek een succes was is een andere vraag. Jarenlang poneerden sommige VB'ers dat het CS het VB groot heeft gemaakt, en bijna de garantie inhield dat het VB zal blijven groeien. We weten inmiddels dat het anders is gelopen. (Nu krijgen we trouwens gelijkaardige theorieën voorgeschoteld over de N-VA, die enkel nog zou kunnen groeien. We zullen wel zien ...) Ik ben het grotendeels eens met dat artikel.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 19 februari 2011 om 09:54. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3942 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vind je het leuk te mogen shoppen voor twee i.p.v. voor één zoals voorheen? Of shop je nu voor Drie ![]() als je dochter 10-12 zal zijn zal ze zelf willen kiezen voor haar kleren; hoe vrij zal je haar daarin laten? Stel ze wil een piercing zetten, twee tatoos en rondlopen met half verscheurde kleren, zie je dat zitten? En indien niet wat is volgens U een goeie techniek om dat tegen te gaan (zeggen "het mag niet" is per definitie op die leeftijd zeggen "doe het"). Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3943 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik ben irl ook niet echt een merkenfreak, hoor. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
De grove veralgemeningen over al wie de N-VA niet volgt maken de meeste "discussies" waardeloos. En inderdaad, voor een aantal heethoofden aldaar is het zo dat ik sowieso geen "goede" Vlaming ben. Het zij zo.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 19 februari 2011 om 11:42. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3944 | ||||
|
![]() Citaat:
Het is misschien niet van je leeftijd maar Hollister of Abercrombie? Gap of banana republic? Citaat:
![]() ![]() Hoe kleed je hem dan? BCBG of zo "cool"? Citaat:
![]() Heb je zo een inloopkast voor je kleren? Zou je dat graag hebben? (zo heel "sex and the city")
![]() |
![]() |
![]() |
#3945 | |
|
![]() Wat denk je over de persoon van johan vandelanotte?
![]() |
![]() |
![]() |
#3946 |
Burger
|
![]() en zijn slappe lach?
![]() |
#3947 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik "kleed" hem niet. ![]() Ik ken vanzelfsprekend wel zijn smaak en stijl (noch BCBG, noch "cool"), en koop wel eens pulls of hemden ed voor hem als ik op stap ben en iets moois zie. Of meer gewone dingen, zoals kousen of ondergoed. Citaat:
Citaat:
We hebben een oude art-deco slaapkamer, en ik vind ze prachtig.
![]() |
![]() |
#3948 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over de persoon niks bijzonders.
Politiek heeft hij de verdienste dat hij tenminste constructief naar oplossingen zoekt. Zijn bemiddelingsvoorstel kreeg van mij een 7/10. Zijn recent idee over een "Belgische Unie" met vier deelstaten lijkt me alvast een logische constructie, veel beter dan het huidig absurd gedoe met gewesten en gemeenschappen. Het zal niet voor morgen zijn, daar in beide kampen taboes moeten sneuvelen.
![]() |
#3949 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan iedereen overeenkomen.
Slappe lach komt vaak voor in bloopers, ik kan er eigenlijk zelden zelf mee lachen.
![]() |
#3950 | ||
|
![]() Citaat:
Gek dat je "niks bijzonders" denkt over de man. Ikzelf ben van oordeel dat de man ONGELOOFLIJK intelligent is maar dat hij een heel slecht overkomen heeft (zijn kleding, zijn droogheid, zijn serieux, zijn manier van spreken,...). Ik gok dat de man dan ook politiek nooit zijn echte waarde zal halen... Vergelijk hem eens met, ook uit die partij, Frank Vandenbroucke. zeker ook een intelligent man met een plan etc. maar die man komt (mijn insziens) niet aan de hielen van Vandelanotte en toch zullen mensen als VDB �*ltijd beter scoren (politiek dan). Niet dat ik zo een mensen ooit zou volgen in hun ideologie hoor... Bruno- of Louis Tobback? Alexander- of Herman De Croo? Marianne Thyssen of Inge Vervotte? Reynders of Louis Michel? Charles- of Louis Michel? Onkelinx of Gennez? Siegfried Bracke of Ben Weyts? De Wever of G. Verhofstadt? Antwerpen of Gent?
![]() |
![]() |
![]() |
#3951 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3952 | |
|
![]() Zal Khadafi verdreven worden?
![]() |
![]() |
![]() |
#3953 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat de dilemma's betreft: Bruno- of Louis Tobback? Alexander- of Herman De Croo? De regering laten vallen over BHV (en niet over een kernthema van zijn partij was wel een enorme politieke fout). Marianne Thyssen of Inge Vervotte? Reynders of Louis Michel? Geen idee. Charles- of Louis Michel? Onkelinx of Gennez? Moet geen van beide hebben, maar Onkelinx heeft veel meer macht, en verricht dus meer schade. Siegfried Bracke of Ben Weyts? Ik heb Bracke enkele keren ontmoet, en vond hem maar een ***knip*** (en dat was lang voor hij zich outte als N-VAer). De Wever of G. Verhofstadt? Niet echt een dilemma, maar allez: Antwerpen of Gent?
![]() |
![]() |
#3954 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawel.
![]() |
#3955 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat het ons voor de Libiërs hopen (en ook dat hij dan niet vervangen wordt door een anderskleurige dictatuur).
Ik vrees echter dat Khadafi niet zal aarzelen de grote middelen in te zetten.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 20 februari 2011 om 13:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3956 | ||
|
![]() Citaat:
Wie MOET voor jou vallen in de regio? (Marokko? Iran? Bahrein? Syrië?...) Denk je dat ook China het zal oppikken? Myanmar? Venezuela? andere?
![]() |
![]() |
![]() |
#3957 | |
|
![]() Heb jij lichtblond haar, droeg (op 29 januari) een grijsgroene jas, zwarte panty met zwarte bolletjes en heb jij stralende blauwe ogen?
![]() http://antwerpen-schiphol.blogspot.com/p/waarom.html ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3958 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik wens elk land een regime toe met persvrijheid, vrije verkiezingen, een degelijk functionerend rechtsysteem, degelijk onderwijs voor alle kinderen, een sociaal gecorigeerde markteconomie, degelijke gezondheidszorg, gelijke rechten voor mannen en vrouwen, godsdienstvrijheid, etc ... Amen Het is natuurlijk gemakkelijk af te geven op de vele disfuncties die je in democratische landen aantreft. Al te gemakkelijk wordt de democratie dan afgedaan als betekenisloos omdat ze niet perfect is. Ik verwijs graag naar de verschillende subfora hierboven waar je daar voorbeelden van kunt vinden (en en passant vrijelijk Godwinpunten uitdelen). Maar al die regimes die het nu moeilijk krijgen, dat is heus wel andere koek. Ik vrees dat met name het Iraanse regime niet spoedig zal vallen. Of ze het echt geloven of niet weet ik niet, maar ze doen in elk geval alsof de opstanden in de Arabische landen Islamitisch geïnspireerd zijn. Nu (in hun ogen) de kans bestaat dat er in één of meerdere Arabische landen Islamitische regimes ontstaan zullen ze er alles aan doen om in het zadel te blijven. In 2009 hebben ze na de verkiezingen al getoond dat ze er geen probleem mee hebben hun milities in te zetten. Citaat:
Venezuela lijkt me een ander verhaal. Chavez is niet echt een dictator, meer een populist met autoritaire trekjes, en hij houdt zich ook (+/-) aan de grondwet, al probeerde hij ze wel naar zijn hand te zetten. Wellicht zal Chavez uiteindelijk door verkiezingen de baan moeten ruimen.
![]() |
![]() |
#3959 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3960 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ben jij bezig met identiteit? met de vraag "wie ben ik?"
zo ja, waar plaats jij je in de wereld? Snap je de mensen die schrik hebben om hun identiteit te verliezen in de steeds meer globaliserende wereld? Hoe sta je tov taal? enkel middel om te communiceren of deel van iemands cultuur? Is het beter dat iedereen op termijn dezelfde taal spreekt? of mogen de kleinere talen behouden blijven?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |