Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Forummer van de week
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 februari 2011, 15:31   #3921
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
denk je niet dat de leefervaring positiever zal zijn dan de mogelijke negatieve quantitatieve achterstand ?
Geen idee hoe je zoiets tegen elkaar afweegt, maar de leefervaring is zeker positief.

Citaat:
deze 'racist' heeft alvast zijne kleine een aantal jaar naar een gekleurde school gestuurd
toch tot die kleine vond dat zijn veiligheid ni gegarandeerd was
Die hoeft niet, veiligheid op school is toch wel een absolute vereiste.
Oud 16 februari 2011, 00:15   #3922
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter

koe de poing's schermafbeelding

Standaard

zou jij, als eeuwig forummer van de week, het zien zitten om ineens ook de vragen aan de andere forummers van de week te beantwoorden ?
Oud 16 februari 2011, 00:16   #3923
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter

koe de poing's schermafbeelding

Standaard

Is De Kift de interessantste band in de Lage Landen ?
Oud 16 februari 2011, 08:37   #3924
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Kwaadste Belg Bekijk bericht
zou jij, als eeuwig forummer van de week, het zien zitten om ineens ook de vragen aan de andere forummers van de week te beantwoorden ?
eeuwig, eeuwig ...
Dat is hier nog geen twee jaar aan de gang zeg!

Nu, het zou in sommige gevallen redelijk surrealistisch lijken mocht ik de vragen aan de andere forummers van de week ook maar beantwoorden.

Bijvoorbeeld:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Max, ik denk dat wij qua ideëen relatief dicht bij elkaar staan. Slechts op enkele vlakken denk ik dat wij grote verschilpunten hebben. Vandaar volgende vragen:

Het Dietse Rijk der Nederlanden (DRN)

Uiteraard ben ik een grote voorstander van de Dietse hereniging. Maar een paar vragen:

- wat zijn de grenzen van het DRN? De ganse Benelux of een hereniging van Vlaanderen en Nederland?
- hoe zou je het DRN concreet vormgeven? Federaal, confederaal? Welke bevoegdheden op welk niveau? Deelstaten, en indien ja, volgens welke grenzen?
- in welke mate zou je de maatschappij op een corporatistische manier hervormen? Een complete corporatistische maatschappij naar het voorbeeld van Dolfuss of slechts het middenveld (vakbonden en andere belangenverenigingen) corporatistisch maken?

Normen en waarden

- wat zou jij doen om de normen en waarden die hun basis hebben in het christendom (en dus niet het liberalisme) te verankeren in de maatschappij?
- wat is je houding tegenover homoseksuelen, homoseksualiteit en echtscheidingen?

Wetgeving

- welke nieuwe wetten zou jij invoeren en dewelke zou jij afschaffen?
- op welke manier zou een nieuwe wet tot stand komen? Zou je het bicamerale liberaal-parlementair systeem van vandaag de dag behouden of ook dit hervormen?

Internationaal en Europa

- hoe sta je tegenover de Europese Rijksgedachte?
- hoe sta je tegenover de Europese Unie?
- hoe sta je tegenover de NAVO en het IMF?
- hoe sta je tegenover Israël?
- hoe sta je tegenover Iran?

Persoonlijk

- hoe oud ben je?
- in welke verenigingen ben je actief?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Vat uw (onconventioneel?) liefdesleven eens samen in enkele paragrafen?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inno Bekijk bericht
Jullie seksuele open houding? Hoe ben je daaraan begonnen en zorgt dat niet voor frustraties?
enz...
Oud 16 februari 2011, 08:38   #3925
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Kwaadste Belg Bekijk bericht
Is De Kift de interessantste band in de Lage Landen ?
Geen idee.
Oud 16 februari 2011, 08:54   #3926
Anna List
Banneling

Standaard

heb je lekker geslapen, lieverd ?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2011, 10:16   #3927
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
heb je lekker geslapen, lieverd ?
Ja, dank je wel.
Oud 16 februari 2011, 14:25   #3928
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Ja, dank je wel.
wat geen hij zei lieverd tegen mji ???

Oud 16 februari 2011, 14:41   #3929
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
wat geen hij zei lieverd tegen mji ???

Hier zou ik in verschillende stijlen op kunnen reageren, maar daar ik de braafheid zelve ben:

hij zei lieverd tegen mij
Oud 16 februari 2011, 14:42   #3930
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Hier zou ik in verschillende stijlen op kunnen reageren, maar daar ik de braafheid zelve ben:

hij zei lieverd tegen mij
brave Firestone
Oud 16 februari 2011, 19:46   #3931
Voltian
Europees Commissaris

Voltian's schermafbeelding

Standaard

Welk MBTI profiel heb je?
Wat vind je van MBTI "profiling"?
Oud 17 februari 2011, 08:16   #3932
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Welk MBTI profiel heb je?
Wat vind je van MBTI "profiling"?
Hier heb ik indertijd de test gedaan, en kwam uit op INTJ.
Heb hem opnieuw gedaan, en kwam weer uit op INTJ.
Een andere test kwam ook uit op INTJ.

lombas postte in die thread volgende beschrijving van INTJ:

Citaat:
To outsiders, INTJs may appear to project an aura of "definiteness", of self-confidence. This self-confidence, sometimes mistaken for simple arrogance by the less decisive, is actually of a very specific rather than a general nature; its source lies in the specialized knowledge systems that most INTJs start building at an early age. When it comes to their own areas of expertise -- and INTJs can have several -- they will be able to tell you almost immediately whether or not they can help you, and if so, how. INTJs know what they know, and perhaps still more importantly, they know what they don't know.

INTJs are perfectionists, with a seemingly endless capacity for improving upon anything that takes their interest. What prevents them from becoming chronically bogged down in this pursuit of perfection is the pragmatism so characteristic of the type: INTJs apply (often ruthlessly) the criterion "Does it work?" to everything from their own research efforts to the prevailing social norms. This in turn produces an unusual independence of mind, freeing the INTJ from the constraints of authority, convention, or sentiment for its own sake.

INTJs are known as the "Systems Builders" of the types, perhaps in part because they possess the unusual trait combination of imagination and reliability. Whatever system an INTJ happens to be working on is for them the equivalent of a moral cause to an INFJ; both perfectionism and disregard for authority may come into play, as INTJs can be unsparing of both themselves and the others on the project. Anyone considered to be "slacking," including superiors, will lose their respect -- and will generally be made aware of this; INTJs have also been known to take it upon themselves to implement critical decisions without consulting their supervisors or co-workers. On the other hand, they do tend to be scrupulous and even-handed about recognizing the individual contributions that have gone into a project, and have a gift for seizing opportunities which others might not even notice.

Personal relationships, particularly romantic ones, can be the INTJ's Achilles heel. While they are capable of caring deeply for others (usually a select few), and are willing to spend a great deal of time and effort on a relationship, the knowledge and self-confidence that make them so successful in other areas can suddenly abandon or mislead them in interpersonal situations.

This happens in part because many INTJs do not readily grasp the social rituals; for instance, they tend to have little patience and less understanding of such things as small talk and flirtation (which most types consider half the fun of a relationship). To complicate matters, INTJs are usually extremely private people, and can often be naturally impassive as well, which makes them easy to misread and misunderstand. Perhaps the most fundamental problem, however, is that INTJs really want people to make sense.

Probably the strongest INTJ assets in the interpersonal area are their intuitive abilities and their willingness to "work at" a relationship. Although as Ts they do not always have the kind of natural empathy that many Fs do, the Intuitive function can often act as a good substitute by synthesizing the probable meanings behind such things as tone of voice, turn of phrase, and facial expression. This ability can then be honed and directed by consistent, repeated efforts to understand and support those they care about, and those relationships which ultimately do become established with an INTJ tend to be characterized by their robustness, stability, and good communications.

INTJs are idea people. Anything is possible; everything is negotiable. Whatever the outer circumstances, INTJs are ever perceiving inner pattern-forms and using real-world materials to operationalize them. Others may see what is and wonder why; INTJs see what might be and say "Why not?!" Paradoxes, antinomies, and other contradictory phenomena aptly express these intuitors' amusement at those whom they feel may be taking a particular view of reality too seriously.
Sommige punten kloppen helemaal, andere wat minder.

Maar ik vermoed dat als ik de omschrijving van andere types zou lezen ik evengoed overeenkomsten zou vinden.

Geen idee wat het echt waard is. Ik kan me moeilijk voorstellen dat je de mensheid zo strak in 16 categorieën kan indelen, en met deze indeling dan ook nog iets concreets aanvangen.

Maar goed, daar ik consistent op INTJ uitkom zal ik dat maar aanvaarden.

Laatst gewijzigd door Firestone : 17 februari 2011 om 08:36.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2011, 10:38   #3933
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Hoe sta jij tegenover deze zin:
Citaat:
Ne pouvant pas supprimer l'amour, l'Eglise a voulu au moins le désinfecter, et elle a fait le mariage.
Ton église n'est pas mon église maar dat laat niet weg dat je wel een idee zal hebben over de trouw die je zelf al achter de rug hebt. Waarom deed je het? Omdat het altijd zo is geweest? Omdat het moet? Omdat het je ouders blij maakte? Omdat de staat het eigenlijk wil? Omdat je Religie het wil? ...

bij uitbreiding zou je, moest je geboren zijn in de Arabische wereld, kunnen verdragen dat je man naast U nog één of twee vrouwen heeft? Waarom/waarom niet?

Hoe sta jij tegenover vreemd gaan? Bestaan daar bij jullie strikte regels rond of hoort het eerder in de sfeer van ongesproken normen (of is het bij jullie gewoon de gewoonste zaak)?

Hoe sta je tegenover het idee:"doe nooit aan een ander wat je niet wil dat men je aandoet"?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2011, 11:37   #3934
VLJ
Burger

Standaard

no privacy
Oud 17 februari 2011, 12:51   #3935
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VLJ Bekijk bericht
no privacy
privacy is so twentied century
Oud 18 februari 2011, 08:24   #3936
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Hoe sta jij tegenover deze zin:
Citaat:
Ne pouvant pas supprimer l'amour, l'Eglise a voulu au moins le désinfecter, et elle a fait le mariage.
Daar is wel wat van waar.
De religies waar ik weet van heb houden zich inderdaad nauwgezet bezig met seks, met wat mag en wat niet mag. Niet zelden worden de regels opgelegd door uitsluitend mannelijke geestelijken die de vrouw in een ondergeschikte positie plaatsen trouwens.
Bij de katholieke kerk komt dit nog vreemder over, daar de priesters zelf verondersteld worden geen seksleven te hebben.

Citaat:
Ton église n'est pas mon église maar dat laat niet weg dat je wel een idee zal hebben over de trouw die je zelf al achter de rug hebt. Waarom deed je het? Omdat het altijd zo is geweest? Omdat het moet? Omdat het je ouders blij maakte? Omdat de staat het eigenlijk wil? Omdat je Religie het wil? ...
Het korte antwoord is dat ik getrouwd ben omdat ik dat zo graag wilde, en dat ik mijn H&M dankzij mijn oeverloos gezaag diepzinnige argumenten heb kunnen overtuigen.
Een echt antwoord is dat natuurlijk niet, daar dan onmiddellijk de vraag rijst waar deze wens vandaan kwam.
Wel, ik ben ook maar wie ik ben, het product van het samenspel van de genen die ik van mijn ouders heb gekregen en de samenleving (micro en macro) waarin ik opgegroeid ben.
Ik voelde dat onze relatie voldoende hecht en stabiel was om dat op de geijkte manier urbi et orbi te verkondigen, en een huwelijk is een mooi feest.
Het moest niet, maar ja, het maakte mijn ouders ongetwijfeld blij.

Citaat:
bij uitbreiding zou je, moest je geboren zijn in de Arabische wereld, kunnen verdragen dat je man naast U nog één of twee vrouwen heeft? Waarom/waarom niet?
Daar kan ik toch onmogelijk op antwoorden. Als ik in de Arabische wereld zou zijn geboren, dan was mijn opvoeding ook helemaal anders geweest.
Voor mij gold altijd al dat (tenminste op papier) mannen en vrouwen gelijke rechten hadden, en er is geen haar op mijn hoofd dat ook maar één seconde zou verdragen mijn man met meerdere vrouwen te moeten delen.
Maar hoe zou ik erover denken als ik in (zeg maar) Yemen was geboren? Geen idee, hoor.
Ik heb ooit eens op de Israëlische televisie een reportage gezien over een gezin dat uit Yemen was geïmmigreerd, een man met vier vrouwen. Die vrouwen leken gelukkig, en leken ook goed met elkaar overeen te komen. Maar die zijn dus zo opgegroeid, in een omgeving waar dat normaal was.

Citaat:
Hoe sta jij tegenover vreemd gaan? Bestaan daar bij jullie strikte regels rond of hoort het eerder in de sfeer van ongesproken normen (of is het bij jullie gewoon de gewoonste zaak)?
Ervan uitgaande dat je met "jullie" mij en mijn man bedoelt:
We hebben daar inderdaad strikte regels over afgesproken: vreemdgaan is uitgesloten. Ik heb in mijn eerste relatie als volwassene ervaren hoe ik met vreemdgaan omging, en dat laat ik geen tweede keer gebeuren.

Citaat:
Hoe sta je tegenover het idee:"doe nooit aan een ander wat je niet wil dat men je aandoet"?
Daar zijn ongetwijfeld veel filosofische traktaten over geschreven.
Het lijkt me een goeie regel, die de wereld veel miserie zou besparen mocht iedereen zich eraan houden. Grapjassen kunnen natuurlijk altijd wel tegenvoorbeelden vinden, maar in de grond is het een goeie regel (voor zover ik weet afkomstig van Hillel de Oudere, ook al de echte uitvinder van de sandwich).

Laatst gewijzigd door Firestone : 18 februari 2011 om 08:31.
Oud 18 februari 2011, 08:29   #3937
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VLJ Bekijk bericht
no privacy
Bedankt voor de bezorgdheid.
Met al mijn foto's die Dronkoers al in de tenendraad gepost heeft blijft van die privacy toch niks over.

Citaat:
privacy is so twentied century
In zekere zin wel.
Mensen bleiten over hoe Facebook ed hun privacy aantasten. Maar je beslist zelf hoeveel je prijsgeeft op deze nieuwe media, en van volwassenen verwacht ik dat ze hun verantwoordelijkheden maar moeten nemen.
Wie bang is van Facebook of politics.be omwille van de privacy moet maar goed letten op wat hij/zij schrijft, of wegblijven.
"Erst denken, dann schreiben", om VLJ's handtekening te parafraseren.

Laatst gewijzigd door Firestone : 18 februari 2011 om 08:30.
Oud 18 februari 2011, 09:46   #3938
largo_w

Standaard

Citaat:
Daar is wel wat van waar.
De religies waar ik weet van heb houden zich inderdaad nauwgezet bezig met seks, met wat mag en wat niet mag. Niet zelden worden de regels opgelegd door uitsluitend mannelijke geestelijken die de vrouw in een ondergeschikte positie plaatsen trouwens.
Het is ook logisch dat religie juist dat doet...
Citaat:
Bij de katholieke kerk komt dit nog vreemder over, daar de priesters zelf verondersteld worden geen seksleven te hebben.
Denk je dat de Katholieke Kerk er goed aan zou doen het celibaat op te heffen? Voor de toekomstige paus ook?
Citaat:
Het korte antwoord is dat ik getrouwd ben omdat ik dat zo graag wilde, en dat ik mijn H&M dankzij mijn oeverloos gezaag diepzinnige argumenten heb kunnen overtuigen.
Zijde gij getrouwd met Uwe H&M? Nu wist ik wel dat je graag shopte... maar dit
Citaat:
Een echt antwoord is dat natuurlijk niet, daar dan onmiddellijk de vraag rijst waar deze wens vandaan kwam.
Wel, ik ben ook maar wie ik ben, het product van het samenspel van de genen die ik van mijn ouders heb gekregen en de samenleving (micro en macro) waarin ik opgegroeid ben.
Ik voelde dat onze relatie voldoende hecht en stabiel was om dat op de geijkte manier urbi et orbi te verkondigen, en een huwelijk is een mooi feest.
Het moest niet, maar ja, het maakte mijn ouders ongetwijfeld blij.
Vind je het niet gek dat we zo dingen doen waar we aan gehecht zijn maar eigenlijk, au fond, niet goed weten waarom? Een soort oer instinct maar dan niet oer maar modern?
Citaat:
Daar kan ik toch onmogelijk op antwoorden. Als ik in de Arabische wereld zou zijn geboren, dan was mijn opvoeding ook helemaal anders geweest.
Voor mij gold altijd al dat (tenminste op papier) mannen en vrouwen gelijke rechten hadden, en er is geen haar op mijn hoofd dat ook maar één seconde zou verdragen mijn man met meerdere vrouwen te moeten delen.
Maar hoe zou ik erover denken als ik in (zeg maar) Yemen was geboren? Geen idee, hoor.
Ik heb ooit eens op de Israëlische televisie een reportage gezien over een gezin dat uit Yemen was geïmmigreerd, een man met vier vrouwen. Die vrouwen leken gelukkig, en leken ook goed met elkaar overeen te komen. Maar die zijn dus zo opgegroeid, in een omgeving waar dat normaal was.
Ok dan in dezelfde trend hoe denk je over het systeem zoals in India waar de ouders van bruid en bruidegom de kinderen uithuwelijken? Die zijn blijkbaar ook steeds erg gelukkig...
Citaat:
Ervan uitgaande dat je met "jullie" mij en mijn man bedoelt:
We hebben daar inderdaad strikte regels over afgesproken: vreemdgaan is uitgesloten. Ik heb in mijn eerste relatie als volwassene ervaren hoe ik met vreemdgaan omging, en dat laat ik geen tweede keer gebeuren.
Goed. en geloof je vanuit dat standpunt de andere filosofie waar men vertrekt van ongesproken normen en waarden die niet overschreden kunnen worden? Een systeem van 100% vertrouwen in feite? Of denk je dat het toch gezonder is zoals het bij jullie is?
Citaat:
Daar zijn ongetwijfeld veel filosofische traktaten over geschreven.
Het lijkt me een goeie regel, die de wereld veel miserie zou besparen mocht iedereen zich eraan houden. Grapjassen kunnen natuurlijk altijd wel tegenvoorbeelden vinden, maar in de grond is het een goeie regel (voor zover ik weet afkomstig van Hillel de Oudere, ook al de echte uitvinder van de sandwich).
Heb moeten zoeken wie dat was ...

Over Sandwichen; Lust jij mongolenbroodjes? Weet jij wat mongolenbroodjes zijn? Wat is zelf je oordeel over de mannen van Neveneffecten? Heb je genoten van/gekeken naar Basta?
Citaat:
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
Oud 18 februari 2011, 14:18   #3939
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Denk je dat de Katholieke Kerk er goed aan zou doen het celibaat op te heffen? Voor de toekomstige paus ook?
Daar moeten de katholieken over oordelen.
Ik vind het wel behoorlijk bizar dat de veronderstelde geestelijke leiders afstand moeten nemen van wat toch een heel belangrijk aspect uit het leven van de gelovigen is.

Citaat:
Zijde gij getrouwd met Uwe H&M? Nu wist ik wel dat je graag shopte... maar dit
Trouwen met een kledingsmerk ! Dat ik daar niet op tijd aan gedacht heb (maar dan toch liever een duur merk).

Citaat:
Vind je het niet gek dat we zo dingen doen waar we aan gehecht zijn maar eigenlijk, au fond, niet goed weten waarom? Een soort oer instinct maar dan niet oer maar modern?
Neen, ik vind dat niet gek. We worden niet geboren in een wereld zonder geschiedenis of zonder cultuur. Normaal dat we op deze manier van alles overnemen. Dat doen ook de mensen die zich "rebels" voelen, hoor.

Citaat:
Ok dan in dezelfde trend hoe denk je over het systeem zoals in India waar de ouders van bruid en bruidegom de kinderen uithuwelijken? Die zijn blijkbaar ook steeds erg gelukkig...
Ik ken persoonlijk een aantal gevallen van gearrangeerde huwelijken (niet van kinderen). Soms lukt dat, soms leidt het tot miserabele toestanden.
Het zal je niet verbazen dat ik resoluut tegen alle dergelijke systemen ben.

Citaat:
Goed. en geloof je vanuit dat standpunt de andere filosofie waar men vertrekt van ongesproken normen en waarden die niet overschreden kunnen worden? Een systeem van 100% vertrouwen in feite? Of denk je dat het toch gezonder is zoals het bij jullie is?
Vals dilemma.
Over bepaalde zaken (zoals vreemdgaan dus) hebben we duidelijke afspraken gemaakt. Het spreekt echter voor zich dat er zich in het leven duizend en één situaties kunnen voordoen waar we op "ongesproken normen en waarden" moeten terugvallen, op basis van vertrouwen.

Citaat:
Heb moeten zoeken wie dat was ...

Over Sandwichen; Lust jij mongolenbroodjes? Weet jij wat mongolenbroodjes zijn?
Neen, geen idee.

Citaat:
Wat is zelf je oordeel over de mannen van Neveneffecten? Heb je genoten van/gekeken naar Basta?
Na de heisa rond de aflevering over belspelletjes (die ik op de website bekeken heb), heb ik een aflevering bekeken. Het was die over SABAM, en ik vond het eerlijk gezegd wat flauw en gemakkelijk.
Oud 18 februari 2011, 17:05   #3940
largo_w

Standaard

Citaat:
Trouwen met een kledingsmerk ! Dat ik daar niet op tijd aan gedacht heb (maar dan toch liever een duur merk).
Snobisme much?

Citaat:
Vals dilemma.
Over bepaalde zaken (zoals vreemdgaan dus) hebben we duidelijke afspraken gemaakt. Het spreekt echter voor zich dat er zich in het leven duizend en één situaties kunnen voordoen waar we op "ongesproken normen en waarden" moeten terugvallen, op basis van vertrouwen.
Ik had het nog steeds over vreemdgaan... Ben je van oordeel dat je voor juist DAT onderwerp kan vertrekken puur uit ongesproken normen en waarden? (het is een discussie die ikzelf al gehad hebt met een vriend... voor alle duidelijkheid ook hier ben ik een jonge () Firestone in)
Citaat:
Neen, geen idee.
http://www.youtube.com/watch?v=KG7wSwHPzio
Citaat:
Na de heisa rond de aflevering over belspelletjes (die ik op de website bekeken heb), heb ik een aflevering bekeken. Het was die over SABAM, en ik vond het eerlijk gezegd wat flauw en gemakkelijk.
Spijtig dat je de laatste niet zag want die was ook weer erg goed...
Dat het flauw en gemakkelijk is lijkt me vanzelfsprekend... het zijn de mannen van Neveneffecten. Ik kan die humor wel smaken...

Zeg eens Firestone wat denk jij over het Cordon Sanitair?
En concreet ben je akkoord met dit artikel (http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/De...mocratie.dhtml) of eerder met de kritiek waar dit artikel een antwoord op is?
Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be