![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet u waar een flink deel van het kernarsenaal van de USSR is? Want daar weten ze het ook niet meer...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Aardbevingen.
![]() Die kb'en in K.B. (naar verluidt is het een niet mis aantal) zouden niet zomaar kunnen afgaan. Er moet eerst nog iets mee gedaan worden (het lijkt me beter niet te schrijven wat precies). Daar heeft toch een politicus me ooit van verzekerd. Ik vind dat we dat als volgt moeten oplossen: we vragen aan Amerika vriendelijk om ze te komen halen. Weigeren ze. Dan gooien we ze wel tot over de plas. ![]() ![]() Het lijkt me ook beter deze informatie niet teveel te verspreiden op het internet. (Al is het daar een beetje te laat voor.) Iedereen heeft daar namelijk toegang toe ... Leve ook de mogelijkheden van G.Earth. ![]() Kelchtermans wil die bommen daar ook graag weg, ik hoop dat hij ervoor kan zorgen. Nederland en Duitsland zijn ook niet bepaald enthousiast over de aanwezigheid van die spullen op die plek. Mogelijk kunnen ze wat helpen druk uit te oefenen. Al zou ik liever niet willen weten wanneer ze effectief verplaatst worden. ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 29 december 2007 om 16:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 29 december 2007 om 18:15. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Dat ze die idd maar zo vlug mogelijk verwijderen...
Tijdens de koude oorlog hebben ze ons maar niets dan nadelen gebracht en de betogers voor de linkse vrede enorm veel werk... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Hopelijk kunnen we de rest van de raketten in de vondelingenschuif leggen dit jaar, naast Bush.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voor de juiste prijs mogen ze die nukes gerust in mijn achtertuin komen plaatsen, een ooievaarsnest der op van boven en Planckendael 2 is een realiteit in het Aalsterse....'t heeft trouwens nog iets decoratiefs, eens iets anders dan een raapmolen of ploeg in de voortuin.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |