![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#22 |
Vreemdeling
|
![]() Snoopy?
Ik snap er niets van ![]() Laatst gewijzigd door Joske Pauwels : 29 december 2007 om 17:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sorry, Joske.
sn00py heeft op de vragenlijst geantwoord, op een soort oneerbiedige manier ![]() Moest ik om lachen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is Cola ZERO gewoon Cola Light???? En tegen mij vertellen ze allemaal dat ze cola light te zoet vinden en dat Cola Zero veel minder zoet zou smaken.
Iemand? Ik heb die cola zero dus zelf nog niet geproefd.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Voorts: Bedankt iedereen voor jullie deelname. De survey is inmiddels afgelopen. Ik heb inmiddels op 24u tijd dankzij deze topic, een topic op een ander forum en wat e-mails 462 respondenten gekregen, waarvan 389 de vragenlijst volledig ingevuld hebben. Ik ga nu de resultaten binnentrekken in SPSS, dus verdere deelname heeft geen zin meer. Heel erg bedankt allemaal. Wanneer ik de resultaten heb, zal ik het hier ook posten. Laatst gewijzigd door Joske Pauwels : 29 december 2007 om 22:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |