![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mogen ze dat zomaar eenzijdig? Of geef jij die rukkers graag een renteloos voorschot? Ik heb nl. eletrabel wandelen gestuurd met hun gezeik... Ik kan m'n centjes véél beter beleggen dan bij die inhalige elentriekboeren. ps. heb nu al m'n elektrische apparaten op 'masterswitches' gezet (met uitzondering van de alarminstallatie uiteraard): één druk op de knop en alles is uit. Geen standby-modes (+ lampjes etc...) meer. Zou me voor 2008 nogmaals een aardige besparing moeten opleveren.
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() Wat een stelletje armoe-zaaiers hier die alle moeite moeten doen om hun energierekening omlaag te krijgen.
Doe toch niet zo moeilijk: je betaalt heel wat meer voor je luxe ruimteverwarming dan voor je electriek. Trouwens: energieverbruik hangt samen met besteedbare inkomsten. Wie het breed heeft laat het breed hangen. Al Gore geeft 30.000 dollar per jaar uit aan energie voor zijn landhuisje, gepensioneerde oudjes in Engeland brengen de winter door in een stoel met een electrische deken. En zo is het op makro-schaal ook: geen welvaart zonder hoog energieverbruik. Dus de beste manier om klimaatsverandering tegen te gaan en het milieu te behoeden is: iedereen arm. Ikzelf vind: "iedereen dood" een wat te extreme oplossing voor ons klimaatsprobleem. Ik ben nu eenmaal geen linkse 'weg met ons'-er. Laatst gewijzigd door Mahalingam : 31 december 2007 om 20:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |