![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() ik denk idd dat ge best kunt stoppen met studeren, heftruck.
ge gaat waarschijnlijk toch geen werk vinden met uw universitair diploma. want 't is niemeer gelijk vroeger hé. iederéén heeft tegenwoordig een universitair diploma. zodus, inflatie alom. nee, een goed technisch diploma, dat is goud waard. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() 'k Vond dien boek wel vrij duidelijk eigenlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De prof stelde wat afwijkende vragen, ik kende meer dan ik moest en kon dus antwoorden, prof geeft 16, zoekt in de lijst om punten in te vullen: hij had zich van examen en dus van vragen vergist. Ik heb de 16 mogen houden voor 't vak dat ik wél moest afleggen. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 4 januari 2008 om 00:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Waar haal je dat?
![]() Ik denk nu vooral dat jij geen posts leest. ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 4 januari 2008 om 02:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel, als jij zegt dat de 17'en zijn voor de studenten die de prof iets bijleert, dan lijk je ervan uit te gaan dat de prof weet wat je geantwoord hebt.
![]() |
#30 |
|
![]() Tip: mondeling examens bestaan.
Oppassen met assumpties dus.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 4 januari 2008 om 03:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar ik ben nie helemaal mee nu. je hebt dus enkel kritiek op vakken met een mondeling examen ofzo? ach, laat maar, je bericht houdt toch geen steek.
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Elk zijn tour hé Laatst gewijzigd door giserke : 4 januari 2008 om 08:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Mja Nynorsk, het is meestal niet alsof ik nog enige zin heb om serieus te reageren als ik nog maar zie dat een post van jou afkomstig is in de meeste "discussies" die je blijkbaar oh zo graag met mij wenst te voeren. Je opmerkingen zijn meestal populistisch, onozel, kortzichtig, vaak niet eens relevant voor waar je op reageert, ze hebben implicaties waar ik zeker van ben dat je er niets mee te maken wilt hebben en ze zijn hoop ik vooral bedoeld om de lachers op je hand te krijgen. Ze slagen heel goed in wat ze wensen over te brengen: een enorme denigrering van de discussiepartner. Om die reden bazuin ik maar wat raak als ik zie dat je gereageerd hebt. Omdat je reactie voorspelbaar is, ongeacht de mijne, ben ik zo aardig op jouw posts iets neer te schrijven wat ik niet eens aanhang. (Dit is niet exclusief jouw verdienste, ik doe dat soms ook bij anderen die nogal geobsedeerd blijken te zijn met de inhoud van mijn posts en itt anderen overal een ontzettend domme assumptie of uitspraak menen te zien.) Voor mij is het grappig als je reageert en jouw ego vaart er wel bij. Twee vliegen in één klap dus.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 4 januari 2008 om 10:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Tijdens een mondeling examen is het inderdaad erg moeilijk om full marks te halen, en zoals Groentje aanhaalde, vaak is dat het geval als ge op de Professor/Docent echt een indruk nalaat.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zat met hetzelfde idee in mijn hoofd.
Ik heb ooit eens een 18 gehad op een mondeling. Ik ben helaas vergeten wat ik daar gezegd heb, 't moet vree vernieuwend geweest zijn ![]() Ik heb 'm wel aan 't lachen gebracht. Er was iets met een Beijing Conventie of zoiets en ik sprak 'Beijing' volledig verkeerd uit. Toen hij me vroeg waar Beijing lag zei ik op mijn blondst: "da's een st�*d ofzo, da's gene mens?". Een 18 voor die dommigheid ![]()
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het écht discussiëren met je heb ik inderdaad al een tijdje opgegeven. Het is immers ondoenbaar om te discussiëren met iemand die als enige zinnige antwoord geeft: "ik was moe". Moest je vanaf nu eens je eigen mening geven eh, dan komt er mss nog iets van en kun je stoppen met 'het blondje van 't forum' te zijn.
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Be- ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |