![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Links Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond linkse thema's. Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden. |
Bekijk resultaten enquête: Zie topictitel | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
12 | 41,38% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
16 | 55,17% |
Geen mening |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,45% |
Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Doemme, verkeerd geklikt
![]()
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Een bepaald type mensen niet toelaten tot iets (dat heet discriminatie) lijkt me volstrekt niet links.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarom?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() beetje simpel gesteld niet? dan zou links evenmin tegen fascisten moeten ageren... dus ik sluit me aan bij Pelgrim: waarom?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() Ja, een nazi weigeren in een communistische partij, dat kan écht niet.
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Van dat soort "linksen" krijg ik het dus... Dat soort hippie-achtige 'politiek correcten' (dat zijn het dus niet - maar zo worden ze mainstream genoemd) verknalt de inhoud van links...
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Stellen dat men niet iedereen toelaat moet in principe in één adem gestaafd worden door een lijstje met bv. meerkeuzevragen om na te gaan of iemand wel "links genoeg" is.
Mijn eigen opvattingen over wat links is en at rechts zijn overigens diametraal tegengesteld aan wat sommigen er hier onder verstaan. Het is geen wonder dat bij diegenen die in verwarring zijn (of verwarring zaaien) pver het feit dat er tussen extreem-links of extreem-rechts eigenlijk niet zo veel verschillen zijn hier met graagte aan bod komen : zij zouden zo'n test indie opgesteld door een belangrijke "fractie" van diegenen die in dit forum posten met glans winnen. Stof voor discussie : waarom zijn libertairen, anarchisten en nationalisten niet-links, maar eerder rechts in het politieke spectrum in te delen ?
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Fascisten, libertairen, (neo)liberalen, corporatisten en religieuze fundamentalisten echter wél...
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie je echt geen verschil tussen 'libertarien', 'corporatisten' en 'religieuze fundamentalisten'?
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() Mja, de linksen is kunnen het heden moeilijk met elkaar vinden zo vind ik dat dit subfora er is om een poging te doen om die krachten te bundelen,mij two cents.
De profiteurs,dat zijn deze met zwembaden in hun tuinen,te veel autos op hun opritten enz Laatst gewijzigd door guerin : 6 januari 2008 om 00:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() Ik ben tegen het idee om iedereen zomaar binnen te laten.
Er zijn er al te veel die gewoon hier zijn om wat linksen uit te kunnen schelden.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik vind Lombas zijn idee wel goed.
wie is trouwens links? voor sommigen is SPa extreem-links, voor de meesten is SPa (centrum-)rechts.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zou hem dus niet buitengooien. Ik vind het niet erg dat er hier sommige rechtsen zitten. Dit gezegd zijnde, ik begrijp dat Pelgrim Cynicus weigert. De maximumnonsensabsorptiecapaciteitsindex zou anders overschreden worden.
![]() |
![]() |
#37 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() jij bent op je eentje de volledige Marokkaanse migratie aan verrijking.
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ah ja, en waarom slaat Heftruck zijn vrouw eigenlijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou ook wel willen wijzen op het volgende:
"Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond linkse thema's." Niets zegt dat je "links" moet zijn. Dat was dan ook de eerste reden waarom ik mij hier - vele jaren terug - aanmeldde. Omdat ik wou discuteren over linkse thema's. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |