![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
stinkend rijke mensen die tegen 200km/u heel europa doorracen en gene last hebben van boetes omdat het peanuts is voor hen (mijn oplossing: rijbewijs onmiddelijk weg) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We kennen de dader.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ja inderdaad, maar ze is officieel verboden. Officieel, want vele landen treden uiterst laks op tegen de organisatie. Dit jaar was het prijs: auto met daarin een koppel gepercuteerd door één van de heren multimiljonairs, resultaat 2 doden. Ik heb nog niets gelezen over arrestaties in deze zaak. Het zal wel weer geen prioriteit zijn.
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]() Ik wou dat ik dat op mijn palmares mocht schrijven, maar helaas...
![]() |
![]() |
#26 |
Vreemdeling
|
![]() Goeie zaak dat dit evenement ook eens is afgelast. Op oudejaarsavond was het het vuurwerk in Brussel, waar de gewone mens op afgaat en uiteindelijk de gedupeerde is van de islamterreur. Nu is het iets anders met de Dakar Rally natuurlijk. Hier zijn andere heerschapjes den dupe van dezelfde terroristenbende. Ik heb genoten van Koen Wauters zijn beteuterd snoetje. Anders zo multicul ingesteld en nu ziet hij zijn wereldje van amusement instorten door juist diegenen die hij zo verdedigt en voor op komt. Dit is dus een koekje van eigen deeg zou ik zo zeggen. Ja Ja, de linkse hogepriesters zullen stilletjes aan aan den lijve ondervinden hoe hun vrijheid beetje bij beetje wordt ingeperkt. Ze hebben de doorsnee Vlaming beperkt in zijn meningsuiting, maar nu gaan ze hun eigen geneugten één voor één voor de bijl zien gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Wel, Doki, ik ben een VB-er en ik heb deze draad zitten lezen tot hier en ik moet zeggen dat ik akkoord ben met jou.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zijn daar prijzen mee te winnen misschien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Steek uw clichés waar de zon niet schijnt.
Als die bandieten zo'n organisatie kunnen wegjagen, welke macht hebben ze dan niet over de lokale bevolking? Zo'n mega evenement betekent ook economische activiteit voor de plaatselijke bevolking, en zelfs wat spektakel. En ze zien eens andere Westerlingen dan die slonzige wereldwinkel adepten die daar medelijden willen komen hebben. Honderden mensen die moeten eten, drinken, benzine kopen, t-shirts uitdelen,... De plaatselijke bevolking ziet er altijd naar uit om de rally te mogen verwelkomen. Het is steeds een groot feest voor die mensen. De Standaard: "Ook de directeur van het nationaal toerismebureau, Assane Soumaré, spreekt van een ramp. "Vele mensen gaan hier zwaar onder lijden. Sommigen leven van die rally. Zij gaan zware tijden tegemoet. Voor het imago van ons land als toeristische bestemming is dit een catastrofe." Maar Doki en filosoof zullen het wel beter weten. ![]()
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten." Laatst gewijzigd door C uit W : 4 januari 2008 om 20:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er gaan er nu meer creperen van de honger dan de enkelingen die overreden worden. En de Doki's en Filosofen maar joelen van plezier ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Achterlijk infantiel gedoe dat racen.
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ene vind het goed dat het afgelast is en de andere weer niet, ieder zijn mening.
Maar dat weeral de islam er tussen zit stellen sommigen zich blijkbaar geen vragen bij. Laatst gewijzigd door daiwa : 4 januari 2008 om 21:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Damagnie ! Zwijgen of je krijgt het inquisitieinstituut met een klacht voor raciiieeesssme en islaam-ooo-fooobie aan je been. Je weet toch Daiwa dat die rijke blanke klootzakken die daar met hun snelle bakken in de woestijn gaan rijden toch zelf verantwoordelijk zijn voor die Al Qaida dreiging? Uitlokking. Niets anders dan uitlokking ! Daar mag je volgens de linkse kerk voor dood gestampd worden op de bus, vermassacreerd worden door een bende van 7 verrijkende hyena's of in stukjes geblazen worden in een racevoertuig. |
|
![]() |
![]() |