![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Zo kwam ik ook eens een lomp kieken tegen: 17 jaar en nogal "los" met de drank. Ze buisde dan ook glansrijk haar middelbaar...Die bestaan dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() waar het ook over gaat dat is dat het ook weer een extra administratieve drempel is - een drempel die mss stom is en futiel kan lijken maar die er toch voor kan zorgen dat iemand die er in theorie recht op heeft in de praktijk niet aan een sociaal woning geraakt immers ik lees hier nu pas dat een belg in het huis van nederlands terecht kan voor een attest - nu dat ik dat via politics hier vernomen heb kan en zal ik deze informatie aan bratje doorspelen en zo zal hij dan waarschijnlijk aan het vereiste document geraken noch bij de sociale huisvestingsmaatschappij, noch bij het sociaal verhuurkantoor, noch bij het ocmw heeft men hem deze informatie gegeven. Bovendien zou ik nu als dakloze eigenlijk die patrick van het ocmw ook nog moeten gaan opbellen om hem uit te leggen hoe de vork in de steel zit. Over het feit dat je nederlands moet kennen om een sociaal woning te kunnen krijgen hebben wij ons hier niet uitgesproken ( persoonlijk vind ik het niet onredelijk dat je één vd landstalen minimaal moet kennen ) Dit verhaal gaat er eerder over uit te leggen hoe administratie en slechte informatieverstrekking van de instanties die de plicht hebben mensen, armen te informeren ertoe kan leiden dat iemand die in dit geval perfect nederlands kent ( zelfs geen enkele andere taal kent of wilt kennen ) uiteindelijk geen sociale woning zou hebben zonder de informatie via het vws en via politics te ontvangen; een mogelijkheid die de meeste armen uiteraard niet hebben wegens geen toegang tot het internet ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() dus wat wij ons afvragen is hoeveel nederlandstalige armen er hierdoor ironisch genoeg ( door gebrekkig informatie en malfunctie van het administratief overheidsapparaat ) net niet aan een sociaal woning geraken - dit terwijl de maatregel net bedoeld was ervoor te zorgen dat ze dat wel kunnen
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 januari 2008 om 12:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() en bedankt trouwens hellfiger
ik verbind me ertoe je hier te vertellen wat later het hopelijk positieve gevolg voor bratje zal zijn door het simpel aanbrengen van deze informatie als ik nog op het internet geraak tenminste ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President