![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Wie wordt de volgende VS-president? | |||
Clinton (DEM) |
![]() ![]() ![]() |
21 | 36,84% |
Edwards (DEM) |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,75% |
Kucinich (DEM) |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,75% |
Obama (DEM) |
![]() ![]() ![]() |
15 | 26,32% |
Richardson (DEM) |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Een andere democratische kandidaat |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Giuliani (REP) |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,51% |
Huckabee (REP) |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,75% |
McCain (REP) |
![]() ![]() ![]() |
13 | 22,81% |
Paul (REP) |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,51% |
Romney (REP) |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Thompson (REP) |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Een andere republikeinse kandidaat |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Een kandidaat uit een andere partij |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
De NWO last de verkiezingen af |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Een kleinzoon van Rothschild |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,75% |
Aantal stemmers: 57. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ge kunt niet weten wat er in 2012 gebeurt...
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
![]() Citaat:
Republikeinen: Giuliani-McCain (of omgekeerd) versus Democraten: Obama-Edwards (of omgekeerd)
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik blijf overigens ergens nog geloven dat ik één dezer een telefoontje uit Washington krijg met de boodschap dat de regering van de Verenigde Staten zich neerlegt bij mijn overwinning en me gaat uitroepen tot de 1ste "Despoot van de Amerikaanse Staten".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Oftewel Percy, dan wil ik onderwijs.)
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang ik de eigenlijke DNI blijf word is het jullie gegund.
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(FOD DPVOSE) Als je gaat zagen, gooi ik er nog het Inhoudelijk Ministerie voor de Zoektocht naar de Immer Verdwijnende Despotelijke Aanhoudingsbevelen van Hoge Ambtenaren bovenop. (IFOD ZIVDAHA) Wat zeg je daar van? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(FOD MBAD(Z)EGINAP) Uiteraard naast je verantwoordelijkheden die je voor de moment nog altijd draagt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Vreemdeling
|
![]() Ik acht de kans groot dat de verkiezingen uitgesteld worden en dat Bush (of, als die het laat 'afweten', Cheney) nog onbepaalde tijd aan de macht blijft. Dat kan natuurlijk niet zonder geldige reden. Maar wie een hond wil slaan, vindt licht een stok, zoals het spreekwoord zegt.
Ik zie eigenlijk maar één alternatief voor het bovenstaande scenario: namelijk dat op voorhand vaststaat dat Giuliani de verkiezingen wint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar nu serieus, ik heb uiteindelijk Clinton gestemd.
Waarom, weet ik nu rationeel nog niet zo goed. Alles hangt af van of ze uiteindelijk gekozen wordt als kandidaat (grote kans) en of ze de strijd met haar Republikeinse tegenstreven aan kan (kleinere kans). Ik zie ook een "gevaarlijke" (voor haar dan) kans in een "derde" tot "vierde" kandidaat die, net zoals in de jaren '90, een grote invloed zou kunnen hebben. Een invloed die deze keer naar mijn mening in het voordeel van de Republikeinen zou spelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Volgens die test van één vandaag zou ik op Thompson (Rep) moeten stemmen. Maar ik zie die het niet te halen. Ik denk dat Guilani niet zal aanslaan in het Zuiden en dat Mc Cain de Republikeinse nominatie zal binnenhalen.
Bij de Democraten is het nog wat te vroeg om de winnaar uit te roepen, al is het wel duidelijk dat Obama sterker naar voor komt dan gewild. Als dit verder gaat, zal hij toch niet direct voor running mate in aanmerking komen wegens té sterk. Nu, als je de media van hier moet geloven gaan de Democraten het met de vingers in de neus halen. Daarnet nog op de NOS ging alles over de Democraten en nadien, oh ja, er zijn ook nog republikeinen van Mc Cain won. Volgend onderwerp. We zullen wel zien. Als de Republikeinen het niet halen zal het (helaas) zijn omdat de loony christians het laten afweten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Anders komt ook Condoleezza 'in the picture', en dat zie ik toch liever niet gebeuren, hoor. Zelf zal zij best wel meevallen, maar ze heeft 'slechte vrienden', helaas.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Parlementslid
|
![]() Wellicht een veel betere kandidaat dan Ron Paul:
Cynthia McKinney heeft zich op 15 december officieel kandidaat gesteld en staat voor: http://www.youtube.com/watch?v=03cOM9r51Nw http://www.youtube.com/watch?v=l_QGiEN9 … re=related - presenteert zichzelf als een groene partij - alle troepen direkt terug naar huis - volledig onafhankelijk onderzoek van 9/11 - eindelijk herbouw van New Orleans McKinney for President http://www.runcynthiarun.org |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk zouden Cynthia McKinney en Ron Paul samen moeten opkomen.
De VS zouden een beetje vernieuwing echt wel kunnen gebruiken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niets is minder waar... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Onvoorstelbaar dat mensen nog in dit circus geloven en de energie kunnen vinden om naar de stembus te trekken. Politiek is dikke zever. Enkel met terreur kan je iets veranderen. Maar ja, als mensen dan toch zo dom en schaaps zijn dan verdienen ze ook niet beter dan een toneelstukske en een bom van de Mossad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Burgemeester
|
![]() Clinton met vice Obama lijkt mij de ideale combinatie die de elite prefereert om de bevolking de illusie van 'change' te geven.
Hoe mooi: een vrouw en een zwarte. Kijk eens wat een modern, vooruitstrevend land wij zijn! Gedaan met die achterlijke Bush. Nu zal het zeker allemaal beter worden! Maar laat ze elkaar eerst nog maar wat afmaken. De mensen moeten toch niet gaan denken dat het allemaal opgezet spel is, hé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 10 januari 2008 om 00:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Parlementslid
|
![]() alle dictaturen komen aan hun einde doordat het leger omslaat naar de andere kant.
heb ik me laten wijsmaken. De beste Kandidaat is volgens mij Kuchinich Hij starte de impeach Cheney procedure waarvoor hij sinds een paar dagen steun heeft van collega Wexter. Ron Paul en Kuchinich kennen elkaar rdeelijk goed en kunnen samenwerken. 100 % gelijk met het hoge cinema gehalte en totale Bullshit de echte beslissingen vallen in de CFR de Bildeberg en de Trilaterale commisie. en in Basel bij de paus van de bank. Maar ik denk aan de woorden van een vrouw u!it de film van Chaves the revolution will not be televised; " ik kon het in het begin ook niet geloven dat het beter ging worden, houd moed europeanen ook voor jullie kan het plotseling omslaan, met de blik in de camera" Buiten Europa weet men in wat voor shit we hier zitten qua indocrinatie. we zijn een derde wereld land op vlak van informatie Orwell zijn voorspellingen zijn er niks bij. want er is geen enkel dwang... vrijwillige slavernij ze zijn sterk. |
![]() |
![]() |