![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stof constant bijhouden, hé jongens : dan valt dat wel mee voor de examens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
1 maand blok, 1 maand examens. Blok begon altijd in laatste week van april.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Jaarsysteem is intussen overal in België afgeschaft.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar inderdaad, ze zijn niet meer als vroeger, die E's. Nogal veel last met allerhande electronische boel, als u 't mij vraagt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Heb ik nooit moeten doen, want ik ben invalide
![]() ![]() Laatst gewijzigd door MonKannon1 : 9 januari 2008 om 23:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu ja... Ik mocht dan ook elke keer in september terugkeren. ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben het moe.
Ik geloofde (naief als ik blijf) nog een beetje in Leterme, nu is de fut eruit.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leterme = Verhofstadt = Leterme .... enz maak mij maar wakker wanneer het terug verkiezingen zijn 25 jaar oprechte politieke interesse (vooral in staatsvorming) : nu door het 'Vlaams' kartel (aka ACW) finaal de nek omgewrongen. shame on you Dewever. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals ook Anna List het zegt : velen zijn het inderdaad moe, tot kotsbeu toe. Welnu, dit is hét moment om ons allen te herpakken, om 't spel nog méér dan voorheen in de gaten te houden, en onze strijdvaardigheid niet te laten aantasten. Zoniet worden we gegarandeerd in de zak gezet. Kop op, mannen ! Pak desnoods wat extra vitamientjes of een pilleke tegen de blues. Maak nuttig gebruik van elk hormoon dat jullie lichaam doorkruist, en monter jullie gedachten op door zonodig eventjes af te dwalen naar de leuke momenten des levens. Voor mijn part moogt ge voor één keer zelfs uw toevlucht nemen tot dopage. Als dat kan voor een kermiskoerske als Kuurne-Brussel-Kuurne, kan het zéker voor de strijd die vóór ons ligt. Immers : als den strijder slaapt, slaat den vijand toe... Laatst gewijzigd door Hallebarde : 10 januari 2008 om 15:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() He, ik heb ook op "den Blandijn" gezeten, ook nog in het oude systeem. Ik vond de blok- en examentijd net prettig, omdat ik inderdaad alles een beetje bijhield gedurende het jaar. Dat bijhouden kost echt niet veel moeite en het scheelt op het einde van de rit een hoop miserie en stress.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
indien die provocaties een feit worden, is het tijd voor Vlaamse strijd op een nieuw niveau; tijd voor noodzakelijke zelfverdediging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zag gisteren per ongeluk een stukje van Rooie Phaar.
De gifgroene slagerszoon uit SintNiklaas, Tom L'arrogance was uitgenodigd samen met Herman van Rompuy en nog iemand wiens naam ik niet ken. Alleen al de houding van RedPhara en GreenTom liet me spontaan beginnen supporteren voor Van Rompuy alhoewel ik daar vroeger totaal niks van moest hebben! Ik heb het afgezet.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() Zeg jij hier dat je op Leterme rekent om België te redden?
Ik vind het overigens vrij vreemd dat ik nog steeds geen antwoord kreeg op mijn vraag waarom jij als Belgicist zo graag een staatshervorming wil zien. Wat is er aan de hand, Geert? |
![]() |
![]() |