![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En de maan is ook landbouwgrond zeker? Adrian, je onvoorwaardelijke geloof in de mens is werkelijk zielig. Laatst gewijzigd door Dycore : 10 januari 2008 om 15:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk boeit het Joden niet... Dat is het punt ook niet... Het punt is dat er genoeg voedsel is - en dat er genoeg ruimte is om nog genoeg voedsel te produceren. Een stijging in de voedselprijs op dit moment verandert daar niet al te veel aan... Enfin, we praten verder als er geen grond in Europa meer braak ligt (in België alleen al 250 vierkante kilometer) en als de rest van de wereld even efficient voedsel produceert als 'wij'. Wat denk je?
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welk onvoorwaardelijk geloof, Dycoreke? Jij zit te ijlen dat er 'mss niet genoeg voedsel is'. Dat is pertinente onzin. Je hebt eigenlijk werkelijk geen flauw idee waar je het over hebt, hé? Je ziet een krantenbericht dat gaat over prijsstijgingen en je vermoedt armaggedon. Sta me toe dat een beetje idioot te vinden.
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 10 januari 2008 om 15:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je stelt dat enkel op het feit dat 'als de huidige trend van de laatste x jaren aanhoudt, dan gaat Zuid-Amerika tegen dan een menselijk tapijt zijn'. Daar is absoluut geen zekerheid in... En het is vrij dubieus dat de huidige trend aangehouden zal worden. Nee? Enfin, wij hadden ook onze babyboom. Vergeten? Ik ben al blij dat je stelt dat het nog niet bereikt is. Op basis van 'wat' zeg je dat het wél bereikt zal worden? De aarde produceert nog niet op de helft van wat het zou kunnen. (Indien ze overal dezelfde efficientie als hier zouden hebben.) Ik denk dus wel dat we nog wat speling hebben, nee?
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik ken niet de gehele samenstelling van de maan. ^^ Dat je op demaan niets kan groeien, is iets anders. Maar puur de grond? 'k weet niet. Is er al eens massaal veel maangrond naar hier gehaald, om te kijken of het ging?
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin. 'k zal het nog eens formuleren. Zat de club van Rome met haar berekeningen correct of niet?
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enfin, ik ga verder studeren.
Effe samenvatten. - Neen, het einde der tijden is nog niet bereikt. Neen, er is geen economische noch ecologische reden voor gigantische voedselschaarste in de wereld, enkel een politieke. (Tenzij, eventueel, dat er ineens gigantische natuurrampen uitbreken door global warming enzo.) - Het zou goed zijn als de 'politiek' zich minder met voedsel ging bezig houden, voor ons aller goed. - Er is geen reden om onze humanitaire opinies opzij te zetten.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dycore : 10 januari 2008 om 15:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee. Jij luistert niet naar de natuur. Jij denkt ze te kunnen domineren en manipuleren naar hartelust. Gelieve mij niet te betrekken in de nadelige gevolgen van uw grootheidswaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Welke rest? Je zegt niets man. Niets! Ik heb argumenten nodig om te kunnen antwoorden.
Laatst gewijzigd door Dycore : 10 januari 2008 om 15:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Je bent nogal snel in het nemen van conclusies voor iemand die niets afweet van de maan. Maar da's natuurlijk typerend voor u Adrian. Sterker: het is uw 'handelsmerk'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waarom denk je dat ik niet weet dat het niet enkel over voedsel zou gaan? Ik heb ook ooit nog bij actief geweest bij greenpeace en het wwf. Heb er toen genoeg over gelezen. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een mens minder, is niets getreurd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- gaan we dat bereiken? Me dunkt dat - op het vlak van voedsel - het bollocks is. Op het vlak van alle andere vormen van welvaart, je ne sais pas.
![]() |
![]() |