![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze denkwereld brengt vele mensen in isolement,ben jij dan rechter van andere ?
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() idem hier, wanneer ik écht in een zeer vervelende situatie op dat vlak terechtkom, geef ik gewoon geen antwoord, of probeer dat te ontwijken. Liegen kan niet!
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het valt me op dat velen meteen de oorzaken (en zelfs de schuld) gaan leggen bij de bedrogene. nogal een beetje veel 'blame the victim'-achtig, niet? zou het toch niet kunnen dat het een beetje meer aan de bedrieg(st)er ligt dan aan de bedrogene? Laatst gewijzigd door Mitgard : 12 januari 2008 om 21:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat ik wat al gedaan heb ? Iemand bedrogen ? Nope, nog nooit. Ik ben gewoon heel open-minded op dat vlak. Laatst gewijzigd door Duupje : 12 januari 2008 om 21:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ha, ik had het niet over hem, maar idd, hij is ook een mormel.
Van een schoon tafel kunt ge overduidelijk niet eten. Al heb'k de perfecte man gevonden. Schoon tafel en smakelijk om van te eten. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is het al ooit bij u opgekomen dat ge met deze informatie iets kunt doen ? Door simpelweg rekening te houden met de noden van de andere kant, kunt ge veel problemen vermijden. Als ik gewoon men eigen ding doe, loopt het snel mis hoor in een relatie....en dan doe ik zelfs niks verkeerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat ga je daaraan doen? Laatst gewijzigd door Mitgard : 12 januari 2008 om 21:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zei al eerder dat er verschillende redenen de oorzaak kunnen zijn. Dat is voor iedereen wsl heel anders. Het hangt vooral af van hoe je daar zelf op reageert, voor de meesten zal dit een breekpunt zijn. Voor mij zou het dat niet zijn, en andere dingen die het voor mij wel zijn, daar zullen andere mensen mss makkelijk over stappen. Vb : vrouw zwaar ziek en kan geen sexuele betrekkingen meer hebben, man heeft wel behoefte aan sexueel contact... is dat bedriegen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand moet al die geslacht ziektens over dragen hé,oei ik mag niet zo eerlijk zijn,kwas vergeten ....
![]() |
#34 | |
|
![]() Een relatie beëindigen en dan een nieuwe beginnen, niet van twee walletjes eten. Bovendien, in een normale relatie praat je veel met elkaar, ook over de relatie zélf, dus zal je na een tijdje ook wel aan je partner moeten zeggen: "ik zie dit niet als een eeuwige relatie, maar als een soort van tijdelijke verbindentenis die niet langer dan twee jaar zal duren."
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 12 januari 2008 om 21:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar doe je niets aan, daar kan je niets aan doen. Verliefdheid is nu eenmaal een gevoel dat je niet altijd onder controle kan houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 12 januari 2008 om 21:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar kwets je in the end iemand nog veel harder mee, dan door er met hem over te praten. Nee, ik kies voor de hard way dan maar, ik vertel het hem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie was er als kind niet verlieft op zijn idool
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar kwets je in the end iemand nog veel harder mee, dan door er met hem/haar over te praten. Nee, ik kies voor de hard way dan maar, ik vertel het hem. Maar euh, als ik trouw zweer, ben ik dat ook, en dan mag ik nog verliefd worden zoveel ik wil, ik zal hem niet lichamelijk bedriegen. Wat me dan brengt op dit punt, wanneer is er sprake van je partners beliegen/bedriegen ? Enkel bij sexueel contact met iemand anders, of denk je dat emotionele ontrouw niet even hard door kan wegen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar waar ik over spreek is serieuze verliefdheid, die je al niet meer zo makkelijk onder controle kan houden (of je moet een ijzersterk persoon zijn, en dan nog...). |
|
![]() |
![]() |