Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 14 januari 2008, 16:50   #21
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Het gebeuren stond deze morgen ook op de website van De Morgen, maar dan zonder de vermelding dat de agressoren 'allochtonen' waren.

Het is evenwel niet zeker dat het om 'allahtonen' of 'mak*ken' gaat, zoals sommigen hier maar onmiddellijk komen verklaren. Zolang niet geweten is om wie het precies gaat, zijn dergelijke uitspraken niet nodig.

Dat betekent niet dat ik die agressie probeer goed te praten of er 'excuses' voor ga zoeken, mind you.

De daders die gepakt worden, mogen wat mij betreft de strengste straf krijgen die de wet in zo'n gevallen voorziet.

Er zijn namelijk géén verzachtende omstandigheden in te roepen.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2008, 17:02   #22
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Heeft het CGKR deze racistische gewelddaad al veroordeeld of zwijgt ze weer omdat de daders allochtonen zijn?
Ten eerste is dit geen racistische gewelddaad natuurlijk. Het werd uitgelokt door de ouders van die kinderen de week voordien! Daar gaat Jozef zich niet mee moeien.

En ten tweede is het zelfs geen gewelddaad. Het door de Vlaamse belastingbetaler gesponsorde kifkif-forum verplaatst het item zelfs naar "onzinhoekje"... als fait divers (acht scholieren met klop en steekwonden de kliniek in geslagen, dat is toch een fait divers! althans volgens de door uw en mijn geld gesponsorde moderator:
http://site.kifkif.be/forum/showpost...7&postcount=10)

Een verhaal van de gefrustreerde Luc Van Balberghe, die ondertussen vijf maal werd overvallen door meer dan waarschijnlijk dezelfde gasten (als je de laatste keer de schroevendraaien laat liggen die je de eerste keer hebt meegenomen en waar je ook voor veroordeeld werd), moet dat natuurlijk onder RASSIESME EN DIESKRIEMINATIE staan! Want wat LVB zegt d�*t kan niet door de beugel hoor, ik lees net dat hij evenveel straf en SCHADEVERGOEDING moet krijgen als de veroordeelde smeerlap die bij hem heeft ingebroken!

IK BEN ZE STRONTBEU DE MAKAKKEN - (....)Ik (= Luc van Balberghe) bedoel er alleen maar mee: het uitschot, getuig, geboefte, gebroed,… kortom het ongedierte dat ’s nachts langs onze huizen sluipt, met niets ontziende vernielzucht binnenbreekt, totaal respectloos binnen de omgeving waar iemand zich zou mogen veilig wanen alles overhoop schopt en met hun vuile jatten alles meepikt wat niet te heet of te zwaar is en liefst nog dezelfde nacht kan verhandeld worden.

En dan kan het mij geen ene moer verdommen van welk ras, nationaliteit, religie, huidskleurgroep of moederkoek ze afstammen.

In feite is het interessanter om het originele verhaal van LVB op zijn eigen blog te lezen. In de commentaren die erop volgen staan een aantal schrijnende getuigenissen van politieagenten, zowel nog aktief als gepensionneerd (en gevlucht naar het buitenland!).

Beangstigende verslagen zijn dat! (en nee die site wordt natuurlijk niet met uw belastingsgeld gespijsd, daarvoor moet je eerst een bruiner kleurtje hebben en Allah Akhbar leren zeggen).
http://www.vrijvanzegel.net/blog2/in....html#comments

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 14 januari 2008 om 17:20.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2008, 17:02   #23
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris

-=EXCALIBUR=-'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Het gebeuren stond deze morgen ook op de website van De Morgen, maar dan zonder de vermelding dat de agressoren 'allochtonen' waren.

Het is evenwel niet zeker dat het om 'allahtonen' of 'mak*ken' gaat, zoals sommigen hier maar onmiddellijk komen verklaren. Zolang niet geweten is om wie het precies gaat, zijn dergelijke uitspraken niet nodig.

Dat betekent niet dat ik die agressie probeer goed te praten of er 'excuses' voor ga zoeken, mind you.

De daders die gepakt worden, mogen wat mij betreft de strengste straf krijgen die de wet in zo'n gevallen voorziet.
Een slachtoffer verklaarde dat het allo's waren.

In het nieuws van Radio 1 om 13H sprak men van "omstanders".

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Er zijn namelijk géén verzachtende omstandigheden in te roepen.
Ook niet als het om kansarmen gaat die even de pedalen kwijt waren?
-=EXCALIBUR=- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2008, 17:22   #24
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Och, hier kijk ik allang niet meer van op. Zelfs in kleinere gemeenten als de mijne is dit al wekelijkse kost.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2008, 17:25   #25
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Och, hier kijk ik allang niet meer van op. Zelfs in kleinere gemeenten als de mijne is dit al wekelijkse kost.
Een halve voetbalploeg van de scholierkes met MESSTEKEN te kliniek in slagen? wekelijkse kost? niet overdrijven hé, dit is niet nodig. De realiteit is zo al erg genoeg.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 14 januari 2008, 17:44   #26
Revolutie
Parlementslid

Revolutie's schermafbeelding

Standaard

Uit ervaring kan ik alleen zeggen dat dit de trieste waarheid is.
Toen ik nog voetbalde en wij moesten tegen tegenstanders zoals Luchtbal, Borgerhout, Turk Sport, Borgerhout, ... Werden wij de week voor de wedstrijd al verwitigd voor toestanden die nu hebben plaatsgevonden. Ondanks die waarschuwingen zat het toch elke keer tegen, keer na keer.

Ik weet nog dat we de dag voor de verkiezingen van 2000 tegen Borgerhout moesten spelen. Ik weet toen dat er massaal veel op het Blok in die tijd is gestemd bij ons. Betere propaganda kon men bij het Blok niet wensen. Zelfs de "linkse" spelers bij ons hadden hun ogen geopend en weten nu beter.
Oud 14 januari 2008, 18:06   #27
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Wat ik persoonlijk nog erger vind dan zo'n voorvallen is het volgende; iets wat ze, omwille van (o.a.) de wet op privacy, niet in de kranten schrijven:

Uit een zeer betrouwbare bron van een psychiatrische kliniek, heb ik onlangs tamelijk 'schokkende verhalen' gehoord. Het meest schokkende was over een 13-jarige Marokkaanse jongen, die op z'n 10e levensjaar een aantal broers en zussen heeft verkracht! Kun je je zoiets zelfs voorstellen?? En dat wordt in de psychiatrie blijkbaar 'een gedragsstoornis' genoemd. Weet je hoe ze zo'n gedragsstoornis dan behandelen? Door die jongen bijna letterlijk 'dood te knuffelen', terwijl hij hen gewoon in het gezicht minacht en uitlacht...

Nu, volgens mij zijn er op grote schaal allochtonen, vooral van Noord-Afrikaanse afkomst (misschien door hun aantal?), die aan één of andere gedragsstoornis lijden. En hoe komt dat? Door de opvoeding en/of een gebrek daaraan (o.a. 'laissez-faire'-ouders). In het dagelijks leven beseffen de meeste mensen of ouders niet dat opvoeding eigenlijk in grote mate bepaalt in welke richting een kind zich zal ontplooien.
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2008, 18:12   #28
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Wat ik persoonlijk nog erger vind dan zo'n voorvallen is het volgende; iets wat ze, omwille van (o.a.) de wet op privacy, niet in de kranten schrijven:

Uit een zeer betrouwbare bron van een psychiatrische kliniek, heb ik onlangs tamelijk 'schokkende verhalen' gehoord. Het meest schokkende was over een 13-jarige Marokkaanse jongen, die op z'n 10e levensjaar een aantal broers en zussen heeft verkracht! Kun je je zoiets zelfs voorstellen?? En dat wordt in de psychiatrie blijkbaar 'een gedragsstoornis' genoemd. Weet je hoe ze zo'n gedragsstoornis dan behandelen? Door die jongen bijna letterlijk 'dood te knuffelen', terwijl hij hen gewoon in het gezicht minacht en uitlacht...

Nu, volgens mij zijn er op grote schaal allochtonen, vooral van Noord-Afrikaanse afkomst (misschien door hun aantal?), die aan één of andere gedragsstoornis lijden. En hoe komt dat? Door de opvoeding en/of een gebrek daaraan (o.a. 'laissez-faire'-ouders). In het dagelijks leven beseffen de meeste mensen of ouders niet dat opvoeding eigenlijk in grote mate bepaalt in welke richting een kind zich zal ontplooien.
hallelujah! ons Uh-huh heeft ergens ht begin van het licht gezien! laten we haar prijzen!

(en lees vooral "de zoontjesfabriek" van Ayaan even uit de bib, indien ze het niet hebben, zorg dat ze het bestellen!).

Oud 14 januari 2008, 18:20   #29
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
hallelujah! ons Uh-huh heeft ergens ht begin van het licht gezien! laten we haar prijzen!

(en lees vooral "de zoontjesfabriek" van Ayaan even uit de bib, indien ze het niet hebben, zorg dat ze het bestellen!).
Het probleem is dat niemand echt een iets of wat deftige oplossing voor 'het probleem' kan bedenken of naar voor brengt.
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2008, 18:31   #30
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het probleem is dat niemand echt een iets of wat deftige oplossing voor 'het probleem' kan bedenken of naar voor brengt.
als men het probleem al tenminste kan/MAG benoemen, staan oplossingen voor de deur.

Tot hiertoe zijn degenen die durven BENOEMEN de grote boemannen, degenen die het volk onder de knoet willen houden zitten lekker in Toscanie olijven te kweken en vliegen af en toe eens over als ze fysiek aanwezig moeten zijn, een ander deel zit netjes in hun eigen "sociale woningskes" zonder enig contact met de bevolking.

Ik zag even www.familienaam.be in een andere draad. Zoek even de kindjes van Guyke wil je? Zijn broer heet Dirk.

Oud 14 januari 2008, 18:36   #31
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

nog even mijn frustratie als moeder en sociaalvoelend burger uiten:

de ouders van de kinderen die nu met steek- en andere wonden in de kliniek liggen, hebben waarschijnlijk van RIDDER BERT ANCIAUX te horen gekregen dat ze GEEN SUBSIDIES meer krijgen omdat hun voetbalclub, in tegenstelling tot de o zo geprezen club BELGICA (die dubbel subsidies krijgt als het aan Bert ligt, en waarom niet, de huidskleur ligt tenslotte gemiddeld boven het gemiddelde) GEEN subsidies krijgt.

Moest mijn zoon in de belaagde club voetballen, dit zou het einde van deze sport zijn voor hem,

in feite kots ik gewoon al bij het idee alleen! Belgica de club van de messenstekers die onze kinderen wil vermoorden krijgen van onze Ridder die onze manuscripten verkoopt en die er al jaren in slaagt om een ministerpost te verkrijgen (wie is degene die bart zelfs maar wil neuken verdomme?) die krijgen MIJN BELASTINGSGELD (en het uwe).

die smerige racisten die nu in de kliniek liggen kregen natuurlijk niks! gatver: moeten we die ouders nu nog bijstaan om hun kinderen te laten verzorgen met die messteken? de smerige racisten???

Oud 14 januari 2008, 19:31   #32
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Een halve voetbalploeg van de scholierkes met MESSTEKEN te kliniek in slagen? wekelijkse kost? niet overdrijven hé, dit is niet nodig. De realiteit is zo al erg genoeg.
Bijna elke vrijdag of zaterdag staat er aan een fuifzaal in mijn gemeente een ambulance begeleid door een groot aantal politiecombi's omdat enkele multiculturele verrijkers het nodig vonden hun cultuur over te brengen (bv. met 20 man tesamen één persoon tot pulp slagen). Oké, niet zo erg als dit nieuwsbericht, maar uiteindelijk is het voorval met die voetbalploeg slechts een voorval in een lange rij, dat toevallig eens in het nieuws komt. Wat verschrikkelijk is, is dat het voort blijft duren, steeds maar erger wordt, en er niets tegen wordt gedaan.
Oud 14 januari 2008, 19:40   #33
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- Bekijk bericht

1) Een slachtoffer verklaarde dat het allo's waren.

In het nieuws van Radio 1 om 13H sprak men van "omstanders".

2) Ook niet als het om kansarmen gaat die even de pedalen kwijt waren?
1) Dat het 'allochtonen' waren, had ik ook wel al begrepen. Daarom zijn het nog geen 'allahtonen' of 'mak*ken', hé.

2) Neen. Geen verzachtende omstandigheden. Punt.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2008, 19:57   #34
Gargamel
Banneling

Standaard

Citaat:

Probleem,oplossing...Ja,bestaat.

Wie zulke zaken doet,oppakken,de ouders verantwoordelijk stellen.
Je zal eens zien hoe SNEL het zal veranderen,als ze moeten betalen voor hun schoften,eender wie.

Laatst gewijzigd door Gargamel : 14 januari 2008 om 19:58.
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2008, 20:08   #35
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Haha

Nee, echt ongeloofelijk hoe dom en onnodig agressief een hoop gastjes zijn.
Het gaat hier om kinderen hé (vanaf 12 jaar) en dat zijn dan 'volwassenen'.

En zelfs al zijn er racistische opmerkingen geroepen dan vraag ik mij af de hele groep zich daar schuldig aangemaakt heeft. Om nog maar te zwijgen van de onnodige en buiten proportionele vergelding.
We horen er ook maar één klokje over, hé...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2008, 20:15   #36
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht

Het klokje dat men, als het van jou afhangt, niet mag luiden hé. Het alarmerend hoge peil van allochtone criminaliteit moet verborgen worden, het mantra van de verrijking moet uitgeschreeuwd worden !

Hoe lang denk je de mensen zo voor idioten te kunnen houden Filosoof?
Hoe moet er een begin van oplossing aangereikt worden als het kwaal niet eens bij naam genoemd mag worden uit politiek correcte nichterigheid en angst?
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2008, 20:16   #37
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Bijna elke vrijdag of zaterdag staat er aan een fuifzaal in mijn gemeente een ambulance begeleid door een groot aantal politiecombi's omdat enkele multiculturele verrijkers het nodig vonden hun cultuur over te brengen (bv. met 20 man tesamen één persoon tot pulp slagen). Oké, niet zo erg als dit nieuwsbericht, maar uiteindelijk is het voorval met die voetbalploeg slechts een voorval in een lange rij, dat toevallig eens in het nieuws komt. Wat verschrikkelijk is, is dat het voort blijft duren, steeds maar erger wordt, en er niets tegen wordt gedaan.
Hier nog zo'n fait divers waarover ik in onze nationale media nog niets heb mogen terugvinden: http://www.nieuwnieuws.nl/archives/b...nder_neer.html
Oud 14 januari 2008, 20:21   #38
Banneling

Standaard

Citaat:
De ontkenning ...

Citaat:
Hún zoon zou dat nooit doen

Margalith Kleijwegt, auteur van ’Onzichtbare Ouders, de buurt van Mohammed B.’

Veel allochtone ouders hebben zich afgekeerd van de boze buitenwereld. Als een kind ontspoort, heeft die buitenwereld het gedaan.

Hüseyin P. was veertien jaar toen hij zijn zestienjarige klasgenoot Youssef Mokhtari om het leven bracht. Hij stak hem in zijn nek, met een vlindermes. Het drama gebeurde voor hun school, het Technisch college in Amsterdam- Slotervaart.

De veertienjarige Hüseyin zou gepest zijn met zijn naam, zijn klasgenoten zouden moeite hebben om die goed uit te spreken. Hüseyin voelde zich gekrenkt, in zijn eer aangetast, dat is tot nu toe het verhaal.

Beide leerlingen zaten voor ze naar het Tec College gingen (waar ze de opleiding tot automonteur volgden) op het Calvijn met Junior College, een vmbo, ook in Slotervaart. De school waar ik een paar jaar geleden, voor het boek ‘Onzichtbare ouders’, de ouders van alle leerlingen van klas 2K sprak. Op één na allemaal jongens en meisjes met een niet-Nederlandse achtergrond.

De leerlingen en leraren van het Calvijn waren vorige week behoorlijk geschokt door de rampspoed op het Tec College. Ze vallen onder hetzelfde bestuur en hebben een zelfde leerlingenpopulatie. Ze wisten uit ervaring dat geen van beide jongens lieverdjes waren. Hüseyin was ook op het Calvijn lastig en agressief. Hij had daar zelfs een meisje gemolesteerd; ze deed aangifte, maar trok die later weer in. Heel onbevredigend vonden de leraren dat.

Zo jong en al zo gewelddadig. Wat zit daar achter? Waar komt die frustratie en blinde woede vandaan?

Het verhaal van Hüseyin deed me denken aan Bekir uit de klas 2K, hij werd ook gepest. Bekir voelde zich kennelijk zo gekrenkt, dat er op een dag een bataljon vrienden gewapend met messen in de hal van de school stond. Klaar voor het gevecht. Docenten en beveiligers konden nog net op tijd tussenbeide springen. Er kwam een stevig gesprek met de ouders van Bekir. Lieve mensen die het beste voor hadden met hun zoon, ze hadden hem, uit angst dat hij zou afglijden, naar een internaat gestuurd. „Ik kon hem niet helpen”, zei zijn vader hulpeloos, toen ik hem vroeg waarom. „Zeker niet met zijn huiswerk.”

Opvoeden lijkt voor veel allochtone ouders eerder het afwenden van onheil dan iets leuks of moois om van te genieten. Het ontbreekt de ouders aan vertrouwen in zichzelf, in de wereld en in hun kinderen. Ze tobben vaak al genoeg met hun eigen problemen, ze spreken geen Nederlands, hebben geen werk of ze zijn depressief. De opvoeding glipt hen uit handen.

Sommige moeders weten niet waar de school van hun kind staat, laat staan dat ze een idee hebben wat zich binnen de schoolmuren afspeelt. Als de kinderen hun ouders geruststellen met de mededeling dat het op school goed met ze gaat, dan geloven ouders dat maar al te graag. Ze vragen niet verder, ze zijn niet bij machte om er ‘bovenop’ te zitten.

De buitenwereld is in hun beleving groot en boos. Dus als er iets mis is, als school vertelt dat hun kind zich misdraagt, zijn ouders vaak geneigd de schuld buiten zichzelf te zoeken. Dat kan heel ver gaan. Toen Ali uit klas 2K tot een totaal onhandelbaar niveau was afgezakt, medeleerlingen bedreigde, leraren uitschold, schepte zijn vader tegen mij op over zijn rol als Eerste Buurtvader in Amsterdam-West. Problemen met zijn kinderen, een andere zoon behoorde al jarenlang tot de Harde Kern van misdadige jongens, ontkende hij totaal. School wilde en kon Ali niet langer handhaven, maar vader wilde de boodschap niet horen en weigerde mee te werken aan een overplaatsing naar het speciaal onderwijs. Met zijn zoon, hield hij vol, was niets aan de hand.

Hetzelfde mechanisme van ontkenning zag je de afgelopen weken toen Ahmed Marcouch, stadsdeelvoorzitter van Slotervaart, ouders opriep hun kinderen ’s avonds binnen te houden. Zodat geen van hen een auto in de fik zouden kunnen steken. Inplaats van Slotervaart-brede steun, viel hoon hem ten deel. Waar bemoeide hij zich mee, riepen de ouders. Hun kinderen waren stuk voor stuk schatjes, ze zouden nog geen lucifer vasthouden.

Ook leraren merkten de afgelopen weken weer hoe groot het taboe is op zelfkritiek. Veel Marokkaanse leerlingen in Amsterdam-West waren woedend nadat Bilal B. door een politieagente was doodgeschoten. ’Discriminatie!’, riepen ze in koor. Een grote schande. Als hij geen Marokkaan was geweest, had de zwaargewonde (zwarte) agente wél op zijn benen geschoten, was de redenering. De leraren probeerden hun pupillen ervan te overtuigen dat het een zelfverdedigingsactie was, dat ging er bij de leerlingen niet in. De stap naar zelfrelativering of zelfspot, zo prachtig aanwezig in de film ’Shouf Shouf Habibi’, is kennelijk te groot voor veel gezinnen.

Pas als ouders de confrontatie met hun kinderen aan durven gaan; als ze in willen zien dat het niet de maatschappij is, of de school die het gemunt heeft op hun zoon; als ze kunnen toegeven dat hun kinderen wél problemen veroorzaken, dan komen we een stapje verder.

trouw.nl
Oud 14 januari 2008, 20:27   #39
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Het klokje dat men, als het van jou afhangt, niet mag luiden hé. Het alarmerend hoge peil van allochtone criminaliteit moet verborgen worden, het mantra van de verrijking moet uitgeschreeuwd worden !

Hoe lang denk je de mensen zo voor idioten te kunnen houden Filosoof?
Hoe moet er een begin van oplossing aangereikt worden als het kwaal niet eens bij naam genoemd mag worden uit politiek correcte nichterigheid en angst?
Je brult weer eens geen antwoord: we krijgen hier maar één versie van de feiten voorgeschoteld.Je sleurt er "nichterigheid bij, alsof -
-homoseksualiteit er iets mee te maken zou hebben
-homoseksualiteit iets met het gebeuren op een voetbaveld te maken zou hebben
-homoseksualiteit met nichterigheid zou impliceren

onzin dus, die post van jou...

gewoon gescheld dus wéér eens

Laatst gewijzigd door filosoof : 14 januari 2008 om 20:29.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2008, 20:36   #40
Banneling

Standaard

Citaat:
Je brult weer eens geen antwoord: we krijgen hier maar één versie van de feiten voorgeschoteld.Je sleurt er "nichterigheid bij, alsof -
-homoseksualiteit er iets mee te maken zou hebben
-homoseksualiteit iets met het gebeuren op een voetbaveld te maken zou hebben
-homoseksualiteit met nichterigheid zou impliceren

onzin dus, die post van jou...

gewoon gescheld dus wéér eens

Met nichterigheid bedoelde ik niets in de zin van homosexualiteit, maar wel het typische slijmerige, kruiperige, hypocriete gedrag van de poco. Meer uitleg behoeft dat niet, je kent jezelf en je nichterig gescheld goed genoeg Filosoof.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be