![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gebeuren stond deze morgen ook op de website van De Morgen, maar dan zonder de vermelding dat de agressoren 'allochtonen' waren.
Het is evenwel niet zeker dat het om 'allahtonen' of 'mak*ken' gaat, zoals sommigen hier maar onmiddellijk komen verklaren. Zolang niet geweten is om wie het precies gaat, zijn dergelijke uitspraken niet nodig. Dat betekent niet dat ik die agressie probeer goed te praten of er 'excuses' voor ga zoeken, mind you. De daders die gepakt worden, mogen wat mij betreft de strengste straf krijgen die de wet in zo'n gevallen voorziet. Er zijn namelijk géén verzachtende omstandigheden in te roepen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ten tweede is het zelfs geen gewelddaad. Het door de Vlaamse belastingbetaler gesponsorde kifkif-forum verplaatst het item zelfs naar "onzinhoekje"... als fait divers (acht scholieren met klop en steekwonden de kliniek in geslagen, dat is toch een fait divers! althans volgens de door uw en mijn geld gesponsorde moderator: http://site.kifkif.be/forum/showpost...7&postcount=10) Een verhaal van de gefrustreerde Luc Van Balberghe, die ondertussen vijf maal werd overvallen door meer dan waarschijnlijk dezelfde gasten (als je de laatste keer de schroevendraaien laat liggen die je de eerste keer hebt meegenomen en waar je ook voor veroordeeld werd), moet dat natuurlijk onder RASSIESME EN DIESKRIEMINATIE staan! Want wat LVB zegt d�*t kan niet door de beugel hoor, ik lees net dat hij evenveel straf en SCHADEVERGOEDING moet krijgen als de veroordeelde smeerlap die bij hem heeft ingebroken! IK BEN ZE STRONTBEU DE MAKAKKEN - (....)Ik (= Luc van Balberghe) bedoel er alleen maar mee: het uitschot, getuig, geboefte, gebroed,… kortom het ongedierte dat ’s nachts langs onze huizen sluipt, met niets ontziende vernielzucht binnenbreekt, totaal respectloos binnen de omgeving waar iemand zich zou mogen veilig wanen alles overhoop schopt en met hun vuile jatten alles meepikt wat niet te heet of te zwaar is en liefst nog dezelfde nacht kan verhandeld worden. En dan kan het mij geen ene moer verdommen van welk ras, nationaliteit, religie, huidskleurgroep of moederkoek ze afstammen. ![]() In feite is het interessanter om het originele verhaal van LVB op zijn eigen blog te lezen. In de commentaren die erop volgen staan een aantal schrijnende getuigenissen van politieagenten, zowel nog aktief als gepensionneerd (en gevlucht naar het buitenland!). Beangstigende verslagen zijn dat! (en nee die site wordt natuurlijk niet met uw belastingsgeld gespijsd, daarvoor moet je eerst een bruiner kleurtje hebben en Allah Akhbar leren zeggen). http://www.vrijvanzegel.net/blog2/in....html#comments
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 januari 2008 om 17:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
In het nieuws van Radio 1 om 13H sprak men van "omstanders". Ook niet als het om kansarmen gaat die even de pedalen kwijt waren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Och, hier kijk ik allang niet meer van op. Zelfs in kleinere gemeenten als de mijne is dit al wekelijkse kost.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een halve voetbalploeg van de scholierkes met MESSTEKEN te kliniek in slagen? wekelijkse kost? niet overdrijven hé, dit is niet nodig. De realiteit is zo al erg genoeg.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementslid
|
![]() Uit ervaring kan ik alleen zeggen dat dit de trieste waarheid is.
Toen ik nog voetbalde en wij moesten tegen tegenstanders zoals Luchtbal, Borgerhout, Turk Sport, Borgerhout, ... Werden wij de week voor de wedstrijd al verwitigd voor toestanden die nu hebben plaatsgevonden. Ondanks die waarschuwingen zat het toch elke keer tegen, keer na keer. Ik weet nog dat we de dag voor de verkiezingen van 2000 tegen Borgerhout moesten spelen. Ik weet toen dat er massaal veel op het Blok in die tijd is gestemd bij ons. Betere propaganda kon men bij het Blok niet wensen. Zelfs de "linkse" spelers bij ons hadden hun ogen geopend en weten nu beter.
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Wat ik persoonlijk nog erger vind dan zo'n voorvallen is het volgende; iets wat ze, omwille van (o.a.) de wet op privacy, niet in de kranten schrijven:
Uit een zeer betrouwbare bron van een psychiatrische kliniek, heb ik onlangs tamelijk 'schokkende verhalen' gehoord. Het meest schokkende was over een 13-jarige Marokkaanse jongen, die op z'n 10e levensjaar een aantal broers en zussen heeft verkracht! Kun je je zoiets zelfs voorstellen?? ![]() Nu, volgens mij zijn er op grote schaal allochtonen, vooral van Noord-Afrikaanse afkomst (misschien door hun aantal?), die aan één of andere gedragsstoornis lijden. En hoe komt dat? Door de opvoeding en/of een gebrek daaraan (o.a. 'laissez-faire'-ouders). In het dagelijks leven beseffen de meeste mensen of ouders niet dat opvoeding eigenlijk in grote mate bepaalt in welke richting een kind zich zal ontplooien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(en lees vooral "de zoontjesfabriek" van Ayaan even uit de bib, indien ze het niet hebben, zorg dat ze het bestellen!).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Het probleem is dat niemand echt een iets of wat deftige oplossing voor 'het probleem' kan bedenken of naar voor brengt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot hiertoe zijn degenen die durven BENOEMEN de grote boemannen, degenen die het volk onder de knoet willen houden zitten lekker in Toscanie olijven te kweken en vliegen af en toe eens over als ze fysiek aanwezig moeten zijn, een ander deel zit netjes in hun eigen "sociale woningskes" zonder enig contact met de bevolking. Ik zag even www.familienaam.be in een andere draad. Zoek even de kindjes van Guyke wil je? Zijn broer heet Dirk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nog even mijn frustratie als moeder en sociaalvoelend burger uiten:
de ouders van de kinderen die nu met steek- en andere wonden in de kliniek liggen, hebben waarschijnlijk van RIDDER BERT ANCIAUX te horen gekregen dat ze GEEN SUBSIDIES meer krijgen omdat hun voetbalclub, in tegenstelling tot de o zo geprezen club BELGICA (die dubbel subsidies krijgt als het aan Bert ligt, en waarom niet, de huidskleur ligt tenslotte gemiddeld boven het gemiddelde) GEEN subsidies krijgt. Moest mijn zoon in de belaagde club voetballen, dit zou het einde van deze sport zijn voor hem, in feite kots ik gewoon al bij het idee alleen! Belgica de club van de messenstekers die onze kinderen wil vermoorden krijgen van onze Ridder die onze manuscripten verkoopt en die er al jaren in slaagt om een ministerpost te verkrijgen (wie is degene die bart zelfs maar wil neuken verdomme?) die krijgen MIJN BELASTINGSGELD (en het uwe). die smerige racisten die nu in de kliniek liggen kregen natuurlijk niks! gatver: moeten we die ouders nu nog bijstaan om hun kinderen te laten verzorgen met die messteken? de smerige racisten???
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bijna elke vrijdag of zaterdag staat er aan een fuifzaal in mijn gemeente een ambulance begeleid door een groot aantal politiecombi's omdat enkele multiculturele verrijkers het nodig vonden hun cultuur over te brengen (bv. met 20 man tesamen één persoon tot pulp slagen). Oké, niet zo erg als dit nieuwsbericht, maar uiteindelijk is het voorval met die voetbalploeg slechts een voorval in een lange rij, dat toevallig eens in het nieuws komt. Wat verschrikkelijk is, is dat het voort blijft duren, steeds maar erger wordt, en er niets tegen wordt gedaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Neen. Geen verzachtende omstandigheden. Punt.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Probleem,oplossing...Ja,bestaat. Wie zulke zaken doet,oppakken,de ouders verantwoordelijk stellen. Je zal eens zien hoe SNEL het zal veranderen,als ze moeten betalen voor hun schoften,eender wie. Laatst gewijzigd door Gargamel : 14 januari 2008 om 19:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Het klokje dat men, als het van jou afhangt, niet mag luiden hé. Het alarmerend hoge peil van allochtone criminaliteit moet verborgen worden, het mantra van de verrijking moet uitgeschreeuwd worden ! Hoe lang denk je de mensen zo voor idioten te kunnen houden Filosoof? Hoe moet er een begin van oplossing aangereikt worden als het kwaal niet eens bij naam genoemd mag worden uit politiek correcte nichterigheid en angst? |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() De ontkenning ...
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
-homoseksualiteit er iets mee te maken zou hebben -homoseksualiteit iets met het gebeuren op een voetbaveld te maken zou hebben -homoseksualiteit met nichterigheid zou impliceren onzin dus, die post van jou... gewoon gescheld dus wéér eens ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 14 januari 2008 om 20:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met nichterigheid bedoelde ik niets in de zin van homosexualiteit, maar wel het typische slijmerige, kruiperige, hypocriete gedrag van de poco. Meer uitleg behoeft dat niet, je kent jezelf en je nichterig gescheld goed genoeg Filosoof. |
|
![]() |
![]() |