![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Inderdaad, en dat is één van de vele redenen waarom zo'n chip de natte droom is van ordehandhavers: dissidenten controleren en angst aanjagen.
We are everywhere. Laatst gewijzigd door An Arkos : 16 januari 2008 om 10:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "Wat zijn die NWO'ers toch gek."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat impliceert echter niet dat die vrouw niet gestrafd zou moeten worden, ongeacht de mate waarin ze geterroriseerd is. Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
die 'irrelevant' slaat in die quote van me wel degelijk alleen op het slachtoffer ( lees het anders nog es terug ) het slaat dus niet op de de zwaartegraad en aard van de misdaad dát is nu precies wat ik je blijf probeer duidelijk te maken strafbepaling houdt zich bezig met de gepaste maatregelen bij het overtreden van maatschappelijke 'spelregels', niet met schadeloosstelling ( al zullen bij een vonnis uiteindelijk beide vragen de revue paseren ) je beaamt dat ook ergens in de volgende respons op dat voorbeeld van mij Citaat:
en hier zeg je 't zelf.... ondanks dezelfde uitkomst, namelijk het overlijden, is de strafbepaling gans anders en dat alleen maar omwille van de omstandigheden en intentie ervan dat staat dus duidelijk los van de eventuele slachtoffers Citaat:
en in 99 op 100 van zulke gevallen zal die vrouw ook gestraft worden... maar welliswaar totaal anders Citaat:
Citaat:
ik zou zelfs durven stellen dat het net omgekeerd is daar waar ik beiden ( straf en schadeloosstelling ) als aparte zaken beschouw maak jij er één geheel van naargelang de emotionele reactie vanuit de slachtoffers ( en of de gemeenschap ) naar de desbetreffende verantwoordelijke Laatst gewijzigd door praha : 17 januari 2008 om 00:03. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben het vooral beu dat een overheid die pakken geld over de balk gooit speelt met de veiligheid van zijn burgers om geld te besparen. Veroordeelde criminelen kunnen wat mij betreft eventueel vroeger vrij komen als er een goede reden voor is; bvb voorbeeldig gedrag in de gevangenis. Ze kunnen zeker niet en masse terug worden losgelaten - zij het dan met een enkelband of chip - omdat dat de goedkoopste oplossing is. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 17 januari 2008 om 00:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En je bent er vet mee dat de dader zo gevat is als je kind verkracht is. Citaat:
Citaat:
2. Emotionele compensatie/Rechtvaardigheidsgevoel voor het slachtoffer/de slachtoffers. 3. Afschrikkingseffect voor anderen. 4. Indien mogelijk, proberen die mensen terug op het rechte pad te helpen. En die 4 punten zijn voor mij mooi in prioriteit weergegeven. Waar zou u prioriteit aan geven? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ook voor recidive gevallen ? Citaat:
je beseft toch toch dat de grootste groep kindermisbruikers en/of verkrachters zich net situeert binnenin de beperkte kring van familie en vrienden en 99 op 100 er duchtig mee weg kunnen ? het beeld van die kindermisbruiker, je weet wel zo'n oudere vieze man in bruine overcoat, die zich tegoed doet aan alles wat ie maar kan meelokken is een karikatuur Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
als je 't mij vraagt valt dat nogal mee wat betreft kleiner misdaden met geringe straffen waar dan niet eens gevolg wordt aan gegeven lijkt me recidive erg hoog : ik denk nu bv aan handtassendiefstal wat betreft de ernstige misdrijven waar er wel degelijk gevolg, zelfs met strafvermindering bekeken, wordt aan gegeven lijkt me dat niet zo hoog uiteraard voldoet zo één voorbeeld om een héél land op z'n kop te zetten en de discussie over stengere straffen, onmogelijkheid tot vervroegde vrijlating ed, weer aan te zwieren kijk, als het echt gaat om de zogenaamde veiligheid, dan zou je zulk een statistiek moeten uitbreiden met de cijfers ( voorhanden ) van kindermisbruik tout court... en dan gaan uitmaken of je een groter risico neemt met veroordeelden uiteindelijk vrij te laten dan het risico dat een kind loopt te worden misbruikt Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
1 4 3 en 2 waar die 1 en 4 uiteraard hetzelfde vraagstuk betreffen dat puntje 2 zie ik zelfs niet eens als criteria voor de strafmaat ... dat bepaalt enkel de compensatie ... dat staat er los van |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Of denk je nu echt dat zo iemand als ait-oud een uitzondering is? Citaat:
Citaat:
Enkel als het netto saldo positief uitvalt voor vervroegde vrijlating kan het voor mij, anders is het duidelijk in strijd met het primaire doel. En dat kan je volgens mij enkel bereiken door het op strikt individuele basis toe te kennen en enkel en alleen aan degenen die tijdens hun gevangenschap een betere mens zijn geworden. (waar je hen wel probeert bij te helpen). En iemand die al eens gerecidiveerd heeft kan wat mij betreft nooit meer strafvermindering krijgen. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 17 januari 2008 om 02:29. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar jij zegt gans wat anders... jij stelt dat ze gekende recidive gevallen terug los laten bovendien kies je dan nog es een voorbeeld uit waarbij recidive vooraf niet bekend was ( denk aan de verschillende beoordeling...is uiteraard lullig ) en nu nog steeds niet 101% vaststaat of ie dit gelapt zou hebben Citaat:
probleem is echter dat er maar bitter weinig van die 'nonkels' ooit achter tralies geraken het is iets wat ik me al veel langer afvraag.... wat is het grootste probleem bij kindermisbruik ? is dat het misbruik of het feit dat een wildvreemde aan jouw kind zit ? gezien de vaak beschermende maatregelen waarvan die 'nonkels' kunnen profiteren lijkt me het tweede eerder aan de orde beangstigend te denken dat het niet mee dan om een soort 'eigendomsrecht' zou draaien dat boven het kinderleed gaat ![]() dit uiteraard alles volledig off-topic Citaat:
de benodigde data is veel te klein om er enige statistische significante cijfertjes uit gaan destileren niettemin ... kan ik me niet van den indruk ontdoen dat je niet pleit voor veilgheid maar voor 'strengere'/'langere' straffen... anders was zou je louter het risico bekijken Citaat:
'k vraag me wel één dingetje af stel je geeft iemand 30 jaar .... met vervroeging komt dat neer op, in het beste geval, 20 jaar of je geeft iemand gewoon 20 jaar ongeacht de vraag welke precieze duur nu oportuun zou zijn voor dat misdrijf en dus die 20 te kort volgens de gehanteerde criteria.... wie denk jij dat de beste kansen maakt er beter uit te komen ? Laatst gewijzigd door praha : 17 januari 2008 om 02:57. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Zou het echt heel moeilijk zijn die chip eruit te (laten) peuteren? Digitale ontsnapping ....
![]() |
#31 |
|
![]() En die chip dan stiekem in een marokaan zijn zak steken ofzo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() Niet zo moeilijk, wel verdomd pijnlijk, die chip zit meestal toch redelijk diep in het vlees.
![]() |
#33 |
|
![]() Merk op dat mensen als Exodus en Pindar worden uitgelachen als zij zulke berichten in de NWO-thread plaatsen, maar hier kan er blijkbaar toch min of meer over gepraat worden zonder gescheld.
Sta mij toe dat vrij hypocriet te vinden. Laatst gewijzigd door Heftruck : 17 januari 2008 om 12:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is daar dan hypocriet aan? Er kan m.i. fatsoenlijk over gediscussieerd worden, zolang er niet allerlei complottheorieën en conspiracy's worden bijgesleurd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Ik denk zij wel voor straffere dingen worden uitgelachen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Nee, dat is gemeen; blijf waardig.
![]() |
#38 |
Burgemeester
|
![]() dit artikel kreeg ik vandaag binnen
Regarding plans to microchip newborns, Dr. Kilde said the U.S. has been moving in this direction "in secrecy." She added that in Sweden, Prime Minister Olof Palme gave permission in 1973 to implant prisoners, and Data Inspection's ex-Director General Jan Freese revealed that nursing-home patients were implanted in the mid-1980s. The technology is revealed in the 1972:47 Swedish state report, Statens Officiella Utradninger. Are you prepared to live in a world in which every newborn baby is micro-chipped? And finally are you ready to have your every move tracked, recorded and placed in Big Brother's data bank? According to the Finnish article, distributed to doctors and medical students, time is running out for changing the direction of military medicine and mind control technology, ensuring the future of human freedom. "Implanted human beings can be followed anywhere. Their brain functions can be remotely monitored by supercomputers and even altered through the changing of frequencies," wrote Dr. Kilde. "Guinea pigs in secret experiments have included prisoners, soldiers, mental patients,handicapped children, deaf and blind people, homosexuals, single women, the elderly, school children, and any group of people considered "marginal" by the elite experimenters. The published experiences of prisoners in Utah State Prison, for example, are shocking to the conscience. "Today's microchips operate by means of low-frequency radio waves that target them. With the help of satellites, the implanted person can be tracked anywhere on the globe. Such a technique was among a number tested in the Iraq war, according to Dr. Carl Sanders, who invented the intelligence-manned interface (IMI) biotic, which is injected into people. (Earlier during the Vietnam War, soldiers were injected with the Rambo chip, designed to increase adrenaline flow into the bloodstream.) The 20-billion-bit/second supercomputers at the U.S. National Security Agency (NSA) could now "see and hear" what soldiers experience in the battlefield with a remote monitoring system (RMS). "When a 5-micromillimeter microchip (the diameter of a strand of hair is 50 micromillimeters) is placed into optical nerve of the eye,", Dr. Kilde indicates "it draws neuro-impulses from the brain that embody the experiences, smells, sights, and voice of the implanted person. Once transferred and stored in a computer, these neuro-impulses can be projected back to the person's brain via the microchip to be re-experienced. Using a RMS, a land-based computer operator can send electromagnetic messages (encoded as signals) to the nervous system, affecting the target's performance. With RMS, healthy persons can be induced to see hallucinations and to hear voices in their heads. " "Every thought, reaction, hearing, and visual observation causes a certain neurological potential, spikes, and patterns in the brain and its electromagnetic fields, which can now be decoded into thoughts, pictures, and voices, " Dr. Kilde adds. "Electromagnetic stimulation can therefore change a person's brainwaves and affect muscular activity, causing painful muscular cramps experienced as torture." Source: the Canadian |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Pardon? Wat staat hier nou eigenlijk. 20-billion-bit/second? Wat voor een achterlijke maat is dat?
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Het "wetenschappelijk" biljoen is iets groter dan het Amerikaans-Engelse ..... http://nl.wikipedia.org/wiki/Biljoen
![]() |