Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 januari 2008, 21:40   #21
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jukes Bekijk bericht
Wel, dan mag ik uit eerste hand vergelijken, want ik heb bij beide merken (de importeurs) ieder drie jaar gewerkt, én met alle modellen uitgebreid test gereden, op circuit. En alhoewel het merk uit Beieren mij altijd nauw aan het hart zal blijven wegens zijn machtige imago, zijn unieke vormgeving, zijn optrekvermogen en zijn muzikale motoren, kan ik niet ontkennen dat Lexus zich de meerdere toont. Op het gebied van stilte, motorsoepelheid, weggedrag, afwerking (vooral binnen) en soepele werking van de automatische tranmissie. De Lexus 400 is gewoon de beste auto waar ik ooit mee gereden heb, en wij testten op het circuit van Zolder zowat alle merken die concurrerend waren. Eerlijk is eerlijk. Al blijft een auto natuurlijk een bij uitstek emotioneel product, waar je oneindig kunt over discuteren. En nu terug naar de walvissen, zeker? Waar ging het ook weer over?
Idd; stilte of een soepele automaat zoek ik niet echt in een wagen; die mag best ruwe kantjes hebben
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 23:39   #22
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Voor de Walvissen zie ik maar èèn oplossing, genetische manipulatie en klonen. Die zo genetisch manipuleren dat ze 25 centimeter groot zijn, dan kan je die thuis in een aquarium houden.

Die kunnen dan ook gekweekt worden lijk zot, een overvloed van walvissen! Dan kunnen we er met een klein harpoentje op jagen.

Verschaeve

Laatst gewijzigd door HAMC : 16 januari 2008 om 23:40.
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2008, 23:58   #23
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Voor de Walvissen zie ik maar èèn oplossing, genetische manipulatie en klonen. Die zo genetisch manipuleren dat ze 25 centimeter groot zijn, dan kan je die thuis in een aquarium houden.

Die kunnen dan ook gekweekt worden lijk zot, een overvloed van walvissen! Dan kunnen we er met een klein harpoentje op jagen.
NV-A is wel op zoek naar een dikke vis.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2008, 10:02   #24
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bk232214 Bekijk bericht
Daar gaat het niet om ,het gaat om de bescherming van de walvissen
Dus? Waarom zou je individuele bedrijven willen straffen voor de keuzes van hun regering? Moet ik Belgisch Bier boycotten als ik vind dat Dutrout een te lage straf krijgt?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be