![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door marjan : 18 januari 2008 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Geloof je nu echt dat al die andere moslims een Iraans, Afghaans of dergelijk regime wensen? Laatst gewijzigd door filosoof : 18 januari 2008 om 17:03. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zijn het de ventjes die langs de zijlijn toekijken wanneer de moslimmiekes tegen het hoofddoekverbod prosteren? Gezien in Antwerpen, in Frankrijk ten tijde van het Stasi-verbod .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Ambtenaren dienen hun neutraliteit te behouden Feremans zo simpel is dat, dat ze een levensovertuiging hebben is logish, maar je levensovertuiging showen tijdens je werk kan niet. Dat staat trouwens in het contract mocht je ambternaar zijn. Ambtenaren die niet met externen in contact komen mogen wel een hoofddoek dragen, dat wordt althans oogluikend toegestaan, maar niet aanvaardt, zolang je dat maar niet vergeet. Iemand die EEN achterlijke relegie wil proberen expoiteren moet daarvan de gevolgen dragen bij minder geloofsafhankelijken, en zal daardoor ook sowieso minder gehoor krijgen. Dat is een staaltje logica waar u waarschijnlijk alleen maar van kan dromen
![]()
... het enige zachte is dons ... “You can ignore reality, but you can’t ignore the consequences of ignoring reality.” - Ayn Rand Laatst gewijzigd door Bierke : 18 januari 2008 om 17:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De wereldverbeteraars zijn werkelijk het noorden kwijt.
Ze willen kost wat kost hun mening opleggen al vraag ik me af waar dat zal toe leiden. Puur frustratiegedrag ![]() Ze doen maar, het "democratische" antwoord was blijkbaar nog niet duidelijk genoeg... |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het staat ons natuurlijk altijd vrij om ons in openbare diensten NIET te laten
bedienen door een voddekopje "omdat het tegen ons geloof is"...
Vlaming, pas u aan de islam aan of verhuis !! Laatst gewijzigd door lantjes : 18 januari 2008 om 19:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() STROPDASSEN nu ook verboden voor ambtenaren in Gent;
a) om het gewone volk niet te provoceren en te denigreren b) om niet te veel te laten herinneren aan Keizer Karel en zijn strop c) om arbeidsongevallen te vermijden (veroorzaakt door boze inwoners) ![]() www.neutr-on.be Laatst gewijzigd door neutron : 18 januari 2008 om 21:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als religieuse symbolen toegelaten worden in openbare functies, dan ga ik morgen voor de klas staan met een soepteljoor in mijn onderlip, een breinaald door mijn neus, mijn bovenlichaam bloot maar getatoeëerd met brandwonden. Natuurlijk ook nog een hoofddoek om en als klap op de vuurpijl een peniskoker van minstens een halve meter.
Leve de vrijheid. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 18 januari 2008 om 21:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Dit laatste om uw ijdelheid niet te kwetsen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Uiteraard.
Laatst gewijzigd door alberto : 19 januari 2008 om 09:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Naar mijn mening is er weinig positiefs aan deze situatie en naar de moslimbevolking toe is dit, op zen minst, een cynisch staaltje van slechte communicatie waar niemand beter van wordt. Hiermee in verband kan ik je volgend blogartikel aanraden. Naar mijn mening zal de moslimbevolking alleszins beter gebaat zijn met een duidelijke communicatie dan met de wetenschap dat men de hoofddoek kan dragen in enkele diensten van het ocmw en de provincie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Partijlid
|
![]() Ik vind dat in openbare gebouwen en rechtbanken het kruisteken terug moet opgehangen worden. Het is te hopen dat we hiermee de moslims kunnen provoceren. Kwestie van het debat serieus op gang te brengen.
![]()
Vlaanderen eerst ! Laatst gewijzigd door anakin : 22 januari 2008 om 20:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag de staat burgers verbieden een uniform te dragen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Kijk, bij de hedendaagse moslims is de hoofddoek een politiek symbool geworden, niet enkel een religieuze uitdrukking. Het is een kolonisatie symbool, een middel om ons duidelijk te maken dat ze Europa aan het overnemen zijn.
Tegen dat mijn kinderen in pensioen zijn zullen er meer moslims zijn in ons land dan autochtone inwoners. Ze hoeven geen oorlogen te voeren om hun doel te bereiken, ze moeten enkel kinderen blijven maken aan hun huidig tempo. En dit wordt nog wel beloond met kindergeld uit onze sociale zekerheid. In sommige steden is het nu al heel duidelijk dat ze een meerderheid dreigen te worden, je ziet meer hoofddoeken dan andere mensen. Er worden overal moskees gebouwd. Onze wereld is bijna naar de knoppen, wanneer gaan we er iets aan doen? Hun strategie is duidelijk, waar blijft de onze? Ik ben voorstander van een migratiestop voor moslims.
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking. De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam. '' |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik heb altijd al gedacht dat jij tot een curieuze religie behoorde! Het gaat niet om het principe van toelaten van persoonlijke voorkeuren bij ambtenaren. Het gaat hem om het VERBIEDEN ervan! Welke criteria je daarbij gebruikt is een heikele zaak. Indien je dit zo maar gaat doen dan ga je regelrecht in tegen de fundamenten van onze vrijheid van het individu, zijn recht op een persoonlijkheid. Indien je ambtenaren iets verbied moet daar iets tegenover staan: een objectief aantoonbaar iets. Een ambtenaar mag niet in zijn bloot gat paraderen aan de loketten, omdat dit de openbare zeden aantast. Hij mag ook niet "God zegene en beware u !"uitpreken bij het verlaten van het loket, omdat hij hiermede de overheidsdienst koppelt aan een religieuze overtuiging, tenzij in America, waar de diabolische Bush het ganse christendom blammeert door te pas en te onpas te vloeken ![]() Een criterium, een reden geven om hoofddoeken te verbieden die steek houdt heb ik hier nog nergens gelezen. Men haat islamieten, en kent de islam allerlei gruwelijke eigenschappen toe die niet kloppen doordat men juist die extremisten aanhaalt als representatief voor de islam die door de grote meerderheid van de islamieten als renegaten worden aanzien. Alsof het VB model staat voor VLaanderen, of PDW voor de mode in Vlaanderen, of Morel voor de Vlaamse Vrouw. Men heeft gewoon geen poot om op te staan dan dat men niet van een godsdienst houdt. Welnu: je moet niet van godsdiensten houden in dit land. Of van een bepaalde godsdienst. Maar het pluralisme dat hier sinds de verlichting de kop op stak verplicht ons om met andersdenkenden om te gaan, en deze niet te discrimineren. Mensen met een hoofddoek mogen dus geen mensen zonder hoofddoek discrimineren en omgekeerd. Wie dit niet tof vindt moet naar een land naar keuze verhuizen waar onverdraagzaamheid de regel is, atheïstisch of religieus fanatisme van de aangepaste soort en daar zijn dagen slijten in volmaakt isolement van andersdenkenden. Er zijn er die de verlichting niet gewend zijn geraakt, zelf na generaties hier te hebben gewoond. Moge Allah hun een thuisland bezorgen waar ze in vreugde kunnen leven! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Dit kan niet enkel zijn omdat mannen diep in décolletés kijken door hun genetische aanleg: vrouwen komen ook aan togen van gemeente-en provinciehuizen en zijn niet onder de indruk van décolletés, tenminste: een meerderheid van hen. Ik weet nochthans dat er veel katholieken zijn, en dat die allerlei discriminaties tegenover vrouwen normaal vinden en vonden: - geen vrouwelijke priesters, bisschoppen, pausen - geen abortus - geen voorbehoedsmiddelen - geen sex zonder pastoor - missionarishouding en voor het zingen de kerk uitgaan. Het zijn allemaal bedroevende dingen voor de vrouwen die van het kruis houden maar niet eens met hun eigen kruis mogen bezig zijn zonder te gaan biechten. Het zou echter niet in mijn hoofd opkomen om hen daar om te verwijten. Laat staan om ze hun kruis af te pakken. Ik ben daar immers een even grote pezewever door dan hen die hen die regels opleggen. Het gaat hier over verdraagzaamheid, over houden van verschillen. Houden van Vlaanderen waar het zuiltjesdenken stillekesaan aan het verdwijnen is. En niet één of andere godsdiensthater van blauwen bloede of van bruine hemdskleur gaat mijn vrijheid afpakken.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Heb je enig bewijs dat de wereld islamiseert of zie je dit enkel bij ons gebeuren? Is het niet ridicuul om in een percentage dat eerder tegen de vijf procent aanleunt een overrompeling te zien? Merk je enige bekeringsdrang van moslims? Denk je dat kinderen die hier geboren worden uit moslimouders allemaal moslims zijn en blijven? Wie heeft je wijsgemaakt dat er "een strategei" is, en waar haal je deze nonsens? Weet jij wat moslims denken over het verspreiden van hun geloof? Hoe komt het dat religies in het algemeen het hier zo slecht doen? Bewijs eens dat er één duidelijke politieke lijn te trekken is in de aanhangers van de islam? Hoeveel partijen richten de islamieten op? Hoeveel aanhangers had Abou Jachjach? Hoeveel islamitische scholen, ziekenkassen, mutualiteiten, jeugdbewegingen zijn er bijgekomen? Hoeveel islamitische boeken, tv-programma's, shows, gazetten en dagbladen zitten er in je brievenbus of op je beeldbuis om je tot de islam te bekeren? Hoe doen die dat: met zo'n kleine groep zodanig voortplanten dat ze vanuit een minderheidspositie de meerderheid halen, en dan zonder zich met Belgen bezig te houden om het te laten vooruit gaan? Is paranoiä pijnlijk? |
|
![]() |
![]() |