![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een obsessie zeg. Je moet in je broek schijten nu. Oh... VB haalt (want god steveart heeft in zijn afscheidsspeech toen hij zichzelf een goed gouverneursjobje aan zichzelf gaf gezegd dat je het altijd het VB moet noemen) 24 procent van de stemmen. Ik wil de stemmen wel eens zien later. Hoe zielig ben je als je gaat panikeren over democratie? Hoe zielig ben je als je gaat roepen en tieren als je merkt dat 24 procent van de stemmen gaan naar wat je niet wil en dat je dan gaat verzuurd zijn.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 17 januari 2008 om 22:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Allez zeg... gered door de lunch.
Stel je even voor dat de pruimen al geweekt waren... (kat met pruimen...hmmmmmmmm !) Dogs rule ! ![]() like it or not.
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Spijtig, want hij heeft schrijverstalent en zijn discussies met SrS (en mss ook jezelf) las ik graag.
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() ex-forumlid
en gelukkig maar
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Toen dacht ik aan de Weimar republiek. Toen verscheen er een brede glimlach op mn mond.
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Volledig akkoord!
![]() |
#27 | |
|
![]() ja zeg, dat is dan ook de dooddoener. Straks gaan we nog elke verkiezingsuitslag die linkse pc's niet aanstaat, gewoon negeren, want stel je voor zeg, die Weimarrepubliek.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Heel spijtig dat hij geband werd hier ![]() Hier vinden jullie hem : klik voor The Piano Laatst gewijzigd door filosoof : 17 januari 2008 om 23:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
voel jij je wel lekker de laatste tijd? ik maak me wat zorgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Super van Tsiko! Piano mag dan niet mijn beste vriend zijn, ik ben blij dat hij er nog is. Nu nog die ban opheffen en we zijn er.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Maar de überdemocraten leiden ons wel naar het einde zoals de Weimarrepubliek. Op een gegeven moment moet je er ook iets tegen kunnen doen.
![]() |
#33 | ||
|
![]() Citaat:
-politicsinfo -vlaanderen actueel -politics.be zijn al die moderatoren en al die forums dan zo onredelijk, of zou het misschien, heel misschien, kunnen dat het Piano zelf is, die een beetje onredelijk is?
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat vind ik nog geen reden om hem te bannen. Hij maakte uiteindelijk alleen zichzelf belachelijk.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Links of rechts, republicein of monarchist, Flamingant of Belgicist, als je dit forum wil treffen, moet je eruit vliegen.
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]()
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() Zou Lucien daar niks van weten?
On topic: Piano is een model voor een aantal 'gebruikers' van dit forum waar ik altijd mee over hoop zal liggen maar voor de rest wens je niemand onder de grond. En dus ook Hugo niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
![]() |