Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 23 januari 2008, 15:01   #21
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
In tegenstelling tot hetgeen u gelooft is hetgeen dat ik "geloof" ("geloof" heeft er eigenlijk niets mee te maken, het is gewoon een kwestie van de feiten bekijken) al meerdere keren zwart op wit bewezen.
Euh nee toch niet.. een simulatie is geen bewijs.
En van iets zwart op wit heb ik nog niets gezien, dat was trouwens een belofte voor 2003 dacht ik.. we wachten nog steeds.

Citaat:
Wie gelooft die mensen toch? Je weerlegt alles, en nog blijven ze dezelfde onzin verkopen.
Weerleggen? Die post moet ik gemist hebben.

Citaat:
Zoals ik al eerder zei: het desintegreerde. Je moet echt niet hoogbegaafd zijn om dat in te zien.
Ahzo, dus het desintegreerde, en daarna boort het zich door 2 andere muren, waarna er geen enkel spoor meer van over blijft. Je moet inderdaad niet hoogbegaafd maar compleet achterlijk zijn om die onzin te slikken.

Citaat:
Wie denk je hier iets wijs te maken? Iederéén kan zien op de foto's dat er een groot gat in de buitenmuur zat en dat de buitenmuur zodanig zwaar toegetakeld was dat ze zelfs gedeeltelijk instortte. Zoals ik al eerder aanhaalde was dat gat trouwens méér dan groot genoeg voor een Boeing 757.
Er is een gat, zeker geen groot gat. Zeker te klein voor een boeing met 2 titanium motoren NAAST dat befaamde gat.

Citaat:
Hier zo ongeveer:

Je meent het.

Ik denk dat we nu de zaak wel kunnen sluiten, een simulatie en een stuk vliegtuig op foto.. waterdicht bewijs.
Akufen is offline  
Oud 23 januari 2008, 15:02   #22
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht
neem hier eens een kijkje:

http://www.abovetopsecret.com/forum/thread305655/pg1

Je ziet de simulatie van het ASCE rapport, waar duidelijk de linkermotor onder grondniveau zit, vervolgens zie je mooie hoge resolutie foto's van een onbeschadigde fundering waar de motor zou moeten zijn ingeramd.
De motor zat niet onder grondniveau maar er net boven.
Daarom dat hij ook een stuk afsneed van de rand van de richel zoals aangeduid op de foto die ik eerder postte.

Wat betreft die andere foto's op die website : dat is tijdens de herstellingswerken en als de ergste opruiming al achter de rug is.
De belangrijkste sporen zijn helaas mee opgeruimd...

Laatst gewijzigd door parcifal : 23 januari 2008 om 15:06.
parcifal is offline  
Oud 23 januari 2008, 15:06   #23
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
sorry, maar de foto's in de link die ik heb gegeven zijn stukken duidelijker, zijn close-ups en tonen geen schade. Ga maar eens kijken.
Eén van de foto's is zelfs zo duidelijk dat je gewoon met het blote oog kan zien dat ze genomen is nadat al een deel van de fundering vervangen was.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline  
Oud 23 januari 2008, 15:09   #24
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
De motor zat niet onder grondniveau maar er net boven.
Daarom dat hij ook een stuk afsneed van de rand van de richel zoals aangeduid op de foto die ik eerder postte.

Wat betreft die andere foto's op die website : dat is tijdens de herstellingswerken en als de ergste opruiming al achter de rug is.
De belangrijkste sporen zijn helaas mee opgeruimd...
amai, ik zou nie blij zijn als ze zoveel puin op mn "vers gestorte beton" zouden achterlaten.
KrisKras is offline  
Oud 23 januari 2008, 15:12   #25
Geert C

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Euh nee toch niet.. een simulatie is geen bewijs.
En van iets zwart op wit heb ik nog niets gezien, dat was trouwens een belofte voor 2003 dacht ik.. we wachten nog steeds.
Nochtans is het al een tiental keer gegeven hoor.

Citaat:
Weerleggen? Die post moet ik gemist hebben.
Lees eens wat boeken.

Citaat:
Ahzo, dus het desintegreerde, en daarna boort het zich door 2 andere muren, waarna er geen enkel spoor meer van over blijft. Je moet inderdaad niet hoogbegaafd maar compleet achterlijk zijn om die onzin te slikken.
Geloof je de volslagen onzin die je hier schrijft eigenlijk zelf wel?

Het was trouwens alleen de romp die zich zo diep in het gebouw boorde. Enfin, de brokstukken van de romp en de vuurbal.
Citaat:
Er is een gat, zeker geen groot gat. Zeker te klein voor een boeing met 2 titanium motoren NAAST dat befaamde gat.
Het gat was 75 voet. Zover stonden die motoren niet eens uiteen. Tot daar dus uw theorie.

Citaat:
Je meent het.

Ik denk dat we nu de zaak wel kunnen sluiten, een simulatie en een stuk vliegtuig op foto.. waterdicht bewijs.
Ten eerste, als je de achtergrond bekijkt zie je dat die letterlijk bezaaid is met brokstukken.

Ten tweede, er is hier al meer bewijs gegeven tegen de stelling dat het een raketaanval dan jij ooit zal kunnen geven om het tegendeel te bewijzen.

Om af te sluiten, een oproep aan alle lezers van dit topic: open je ogen, voor het anti-Amerikanisme ze sluit.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.

Laatst gewijzigd door Geert C : 23 januari 2008 om 15:20.
Geert C is offline  
Oud 23 januari 2008, 15:25   #26
Geert C

Standaard

Ik heb het ooit eens hierover gehad met iemand op een ander forum, en die zei dat de schade compleet inconsistent was met een raketaanval.
Geert C is offline  
Oud 23 januari 2008, 15:30   #27
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb het ooit eens hierover gehad met iemand op een ander forum, en die zei dat de schade compleet inconsistent was met een raketaanval.
ideaal, dan is het opgelost wat mij betreft.
KrisKras is offline  
Oud 23 januari 2008, 16:12   #28
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ideaal, dan is het opgelost wat mij betreft.
Zie je wel, everybody happy.
parcifal is offline  
Oud 23 januari 2008, 18:52   #29
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar nééén hoor, de theorie dat het geen aanslag was maar dat de regering op haar militaire hoofdkwartier vuurde is vééél geloofwaardiger.

tuurlijk niet. Het is maar de meest gebruikte manier om het volk achter u te scharen alvorens je ten oorlog trekt.
the_dude is offline  
Oud 23 januari 2008, 20:45   #30
Geert C

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
tuurlijk niet. Het is maar de meest gebruikte manier om het volk achter u te scharen alvorens je ten oorlog trekt.
De meest gebruikte manier? Het is welgeteld één keer voorgekomen: de brand in de Reichstag.
Geert C is offline  
Oud 23 januari 2008, 21:29   #31
res publica
Vreemdeling

Standaard één keer?

Citaat:
De meest gebruikte manier? Het is welgeteld één keer voorgekomen: de brand in de Reichstag.
Staat hier wat er staat, namelijk dat in de wereldgeschiedenis slechts één valse-vlagoperatie (de Reichstag-brand) plaatsvond?
res publica is offline  
Oud 23 januari 2008, 23:47   #32
Geert C

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door res publica Bekijk bericht
Staat hier wat er staat, namelijk dat in de wereldgeschiedenis slechts één valse-vlagoperatie (de Reichstag-brand) plaatsvond?
Ik had het over het aanvallen van het eigen hoofdkwartier om de bevolking voor je kar te spannen.
Geert C is offline  
Oud 23 januari 2008, 23:51   #33
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Lees eens wat boeken.

Citaat:
Ik had het over het aanvallen van het eigen hoofdkwartier om de bevolking voor je kar te spannen.
Hij ook hoor.

Laatst gewijzigd door Akufen : 23 januari 2008 om 23:52.
Akufen is offline  
Oud 23 januari 2008, 23:57   #34
Geert C

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Hij ook hoor.
Hij had het over 'valse vlag'-operaties in het algemeen.
Geert C is offline  
Oud 24 januari 2008, 17:42   #35
res publica
Vreemdeling

Standaard argument?

Citaat:
Hij had het over 'valse vlag'-operaties in het algemeen.
En als "hij" nu eens "zij" was?

Geert C, wat wil je eigenlijk aantonen met je tegenargument dat "(behalve de Reichstags-brand) nog nooit een regering het eigen hoofdkwartier aangevallen had" om vervolgens een oorlog te kunnen starten? Verwerp je dan ook de mogelijkheid dat de nazi's de Rijksdag zelf in brand staken, met als argument dat dat voordien nog nooit gebeurd was?
res publica is offline  
Oud 24 januari 2008, 18:37   #36
Arnold
Minister

Arnold's schermafbeelding

Standaard

Mag ik u vriendelijk doorverwijzen naar de 9/11 thread?

www.verkiezingssite.be
Arnold is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be