![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In gebieden waar de poco's de multiculturele "verrijking" nog niet helemaal door de strot van de aboriginals heeft kunnen rammen en waar er nog overwegend een aboriginal cultuur domineert, hoeft dat natuurlijk niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Volgens de linkse filosoof Lévy zullen de linksen geen kritiek op dergelijke 'overlast' mogen hebben...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een ware schande..... nee geef Edina dan liever maar het risico dat er regelmatig een chauffeur het ziekenhuis of het kerkhof ingetrapt wordt; Waar halen ze het! aan onaangepaste en onopgevoede "jongeren" durven zeggen dat ze stiller moeten zijn en vlot op en af de tram stappen! wat een bende xenofobe racisten zijn dat zeg! hé Edina?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Dat merk je toch aan Medina's standaard progressief gelul : geen woord kritiek op de agressoren - geweld is voor links nu ook al een verrijking - , maar de buswatchers/begeleiders bekritiseren, hoh maar ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gelieve in't vervolg correctere titels te schrijven. Ik werd bij het lezen van bovenstaande al mild opgewonden. Onterecht en jammer.
Dus: ge moogt mannen nooit uitdagen met misleidende titels. Dat leidt tot problematische opstoten van testosterone.
Laatst gewijzigd door C2C : 29 januari 2008 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Binnenkort verplichte hoofddoekjes voor de buschauffeuses om hitsige verrijkertjes niet te provoceren wanneer ze zich verplaatsen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door die rotjong kan ik morgen weer te voet maar mijn werk,ik zal er maar niet bij zeggen dat het hier om allochtonen gaat zekers.....
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien die chauffeuse niet zo had uitgedaagd door die binnenspiegel terug recht te willen zetten en die gasten te vragen haar bus te verlaten, dan hadden ze zich niet verplicht gevoeld(*) haar tegen te grond te gooien en wat kloppen te geven! (*) cfr.: het INCIDENTJE van Demoor.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementslid
|
![]() geef de chauffeurs het recht zich te verdedigen , geef ze toelating om een matrak bij te hebben of ne stun gun !!!!!! peppersray is echt wel af te raden op een volle bus !
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar dit vind ik persoonlijk zelfs nog erger dan de situatie bij Demoor (met alle respect). Omdat hier zelfs totaal geen aanleiding was of geweest is om zulk gedrag te tonen. Deze vrouw heeft hen zelfs niet aangeraakt en deed uiteindelijk haar job. En toch kreeg ze nog 'klop'. En zoals bij Demoor gezien kunnen zulke zaken ernstige gevolgen hebben.
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan zijn er minder werklozen: stel je voor, een tekort op de arbeidsmarkt zou de lonen kunnen doen stijgen... dat mag dus niet van het patronaat |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zijn de vakbonden die er in dit landje zoveel mogelijk baat bij hebben dat er veel werkloosheid is. Zij beheren de uitkeringskassen en krijgen er buitenproportioneel hoge vergoedingen mee. Hoe meer miserie, hoe beter voor de syndicale lobbies. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
IK begrijp echt niet waarom dit zo moeilijk ligt. Vroeger had je op elke tram een kaartjesknipper en nu is dat opeens allemaal te duur... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() De agressoren waren allochtonen : dat werd zonet duidelijk in het VRT-journaal. Ze hadden het over een 'incident', 'jongeren', en 'herrie', progressieve codetaal ... Al is de progressieve leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt ze wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Ik zat zaterdag op een bankje bij de louizalaan, en toen kwam een mini verrijkertje (leeftijd ong. 3 jaar) en die ging op het bankje naast me staan en scheldde me uit voor "faux jeton" en "faux cul", met haat en al in zijn ogen. Zijn grote broer stond erbij te lachen. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
die jongeren moesten zichzelf wel verdedigen tegen die agressie met die spiegel! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Opvoeding is vanaf de geboorte ....als men er nog moet aan beginnen als ze pubers zijn is het telaat...dan kan je ze beter ineens een spuitje geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |