![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik weet niet wat jij doet bij een Coopertest, maar op den duur is het toch echt de bedoeling dat je gaat rennen.
![]()
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() *Doet dubbel zijn*
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 5 februari 2008 om 19:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() handig dat het in antwerpen is, dat kost mij een momenteel redelijk onmisbaar treinticket minder.
Maar ik stel toch voor om een volgende vergadering eens symbolisch in Brussel te doen. In het Vlaams Huis is bijvoorbeeld een vergaderruimte beschikbaar en de waard is een fervent orangist. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds is 1830 en de breuk met het noorden een zeer spijtig voorval in de geschiedenis. Ik erger mij met de dag meer en meer aan de anti-Nederlandse retoriek. Nu het koningshuis op geen greintje sympathie meer kan rekenen in Vlaanderen, nadat onze chocoladeindustrie verkocht is aan de Amerikaanse multinational Kraft Foods en sinds de Rode Duivels niet meer scoren, is er blijkbaar maar één ding die België nog moet binden: het anti-Nederlandse sentiment. Ik geloof wel dat de 178 jaar durende scheuring tussen noord en zuid, Vlaanderen heeft doen uitgroeien tot een eigen natie. Vandaar dat ik niet zomaar Vlaanderen wil laten aansluiten bij Nederland. Maar ik wil met iedereen samenwerken die de Vlaamse soevereiniteit erkent. Is dat Nederland, dan is dat voor mij goed. Is dat Wallonië, dan is dat voor mij even goed. Een confederaal model lijkt mij daarvoor de ideale structuur. Maar voor mij is het een teken van Vlaamse emancipatie dat Vlaanderen in volle vrijheid kan kiezen voor samenwerking met de ene of de andere speler.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() I second that, als de Ollanders en de Groningers akkoord zijn. Heb al een paar mooie locaties op het oog.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Blijkbaar zijn wij Nedelanders niet de enigen die dit zo ervaren. Een goede samenwerking tussen Nederland en Vlaanderen zou ik ook toejuichen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt lente-achtig weer!
Zullen we maar ergens buiten gaan zitten in het zonnetje?
![]() |
#35 |
|
![]() Sta me toe dat te betwijfelen. "Houden van" valt bijna niet te operationaliseren.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Het gaat vriezen zondag! Succes he, op je terrasje.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kan uiteraard niet zolang belgique bestaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en stel u de macht eens voor van de havenarbeiders als er één vakbond zou komen voor Antwerpen, Rotterdam en Zeebrugge.
![]() |
![]() |
![]() |