![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() die heeft me zien opgroeien van toen ik nog maar een jaar was. ik ben er vroeger ontelbare keren in geklommen en zelfs één keer hard uit gedonderd. en nu zitten ze daar met hun bijtende ijzeren tanden in te knagen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Weggezaagd? Gewoon uitgekuist. Binnen twee jaar staat alles er weer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Berre zag eens boompjes vallen...
![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En idd, er staat nog iets... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() join the club
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik begrijp je teleurstelling hoor berre, ik was het ook toen de kastanjebomen in wiens schaduw ik mn kinderjaren doorbracht, omgezaagd werden.
Het deed me ook pijn om te zien hoe die reuzen, met nog veel potentieel in zich daar te zien liggen, na al die jaren daar te hebben staan. Maar het kan verschillende redenen hebben, missch waren er risico's dat zij aan het rotten waren? Je kunt het toch tenminste ens vragen? En je kunt er ook altijd nieuwe plaatsen, maar tegen de tijd dat dezen dan zo mooi zullen zijn...
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
inderdaad pijnlijk om te zien ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik doe enkel mijn werk.
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() WTF!
de laatste boom die ze aan het omzagen waren heeft onze dakgoot meegenomen in zijn val en heeft mijn raam op een meter na gemist! op die plaats stond bovendien een half uur ervoor onze auto nog nu ligt er een boom dwars door onze haag op de oprit langszij recht voor mijn raam. en de mannen hier maar hun excuses prevelen en maar hun schaamte niet kunnen wegsteken. ONOZELAARS EN KLUNGELS ZIJN HET, ik zeg het u! |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() politie gebeld? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() -lawaaierige bulldozers, vrachtwagens, betonmolens, hefkranen, slijpschijven, drilboren, lelijke zweterige snoevende en vloekende bouwvakkers en ander bouwlui met hun lawaaimakende machinerie, en dit voor meer dan één jaar! De absolute lelijkheid van een bouwwerf, voor uw raam! Ik mag het niet gedroomd hebben. ![]() STERKTE!!!!!!!!
![]() |