![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het doet mij tevens denken aan de oudere in een vereniging die vindt dat een nieuwkomer minder recht van spreken zou hebben. Elk z'n mening. Ook al kan die eenvoudig worden weerlegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die bestaat niet.
Je kan wel diverse postings quoten, deze copy/pasten naar een teksteditor, op iedere quote afzonderlijk reageren binnen de editor, om uiteindelijk alles nadien terug in een posting te copy/pasten. Dit heeft als voordeel dat je op gerelateerde postings afkomstig van verschillende forumleden binnen één reactie kan plaatsen. Kwestie van voorkeur. Je kan ook één posting quoten en deze nadien onderverdelen in kleinere quotes dmv van tag-quote (icoontje rechtsboven de editor). Maar een afzonderlijke functie "multi-quote" of iets dergelijks bestaat volgens mij niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op een forum aankomen is net als in een land aankomen: indien het u niet bevalt, reist u gewoon verder ![]() |
|
![]() |
![]() |