![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je bent zeer slecht geïnformeerd, want het citaat dat ik aanhaalde kwam rechtstreeks uit de e-mail waarin de Jezus cartoons werden geweigerd. Het citaat dat jij aanhaalt dateert van na de bekendmaking van die e-mail en is dus louter een poging om de hypocrisie ervan recht te zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Niet de bokser Mohamed Ali, maar de schoonzoon van Mohammed, Ali ibn Abi Talib, die de door Mohammed voorziene kalief opzij wilde schuiven en zo aan de basis vh schisma tussen soennieten en sjiïeten in de islam lag. Laatst gewijzigd door filosoof : 14 februari 2008 om 20:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 'k Wou er enkel een vrolijke noot tussen gooien maar toch bedankt om te reageren alhoewel noch uw noch mijn gewijde geschiedenis me een bal kan schelen.
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Feit is dat de volgelingen van Ali tekeningen en andere afbeeldingen van de profeet mogen maken. Feit is dat christenen voor het afbeelden van hun eigen profeet, Jezus, mensen zouden kapotmaken, zélfs indien er gespot werd met hem. Toch vandaag niet meer, in de donkere Middelleeuwen zeg ik niet, maar ondertussen zijn wij "beschaafd" (lees "normaal") geworden. Godsdienstwaanzin is een ziekte van een ander tijdperk, waar alleen moslims nog aan lijdden. |
|
![]() |
![]() |