![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
en zoals je weet ben ik tegen sociale zekerheid die gebaseerd is op opgelegde solidariteit en in het biezonder via belasting op arbeid ik ben daar zelfs nog meer tegen dan chipie - ik ben een veel grotere vijand van de communisten dan jij mijn beste grijze spitsmuis ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 18 februari 2008 om 16:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() in plaats van een deel van mijn wedde af te staan zou ik er via structurele maatregelen voor zorgen dat dat niet meer nodig is - in plaats van vissen uit te delen en mijzelf daarbij te wentelen in het barmhartige samaritaangevoel zou ik letterlijk alles geven voor visrechten - voor de universalisering van de mogelijkheid om niet van mijn aalmoezen afhankelijk te moeten zijn
en ja dat zijn verkiezingsbeloften zo je wil ja - geen cent van mijn wedde dus !!!!! en spam er nu maar gans het internet mee vol beste spitsmuis ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 18 februari 2008 om 16:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens harder dan dat ik met mijn eigen postings moet lachen, kan niet... ![]() Of het zou eno moeten zijn... Die weet meestal mijn 'werk' te appreciëren... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 18 februari 2008 om 17:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nou had ik even gedacht dat je het over visnetten of visstokken, draad, haakjes etc... zou hebben. Maar 'uiteraard' niet, want d�*t zou dan weer 'werken' (brrrrrr, huiver) impliceren. Visrechten dus... vrij vertaald: het recht van de luizigaards aan de kade om de vismanden van de vissers te plunderen nog voordat die hun zuur verdiende vangst naar de veiling hebben kunnen brengen. Ik zie het zo voor me, dat luizenparadijs van jou...
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() 85% van de armen zit zonder werk.
Wat bewijst dat? Dat ze liever arm zijn zonder werk dan met werk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Er zijn zagerijen waar nog zagers gezocht worden...
Daar is gegarandeerd meer te verdienen dan op dit forum... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
![]() Nou ja overdrijven is ook een kunst zullen we maar denken.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() goe bezig, moet ik zeggen hoeveel verdient de gemiddelde mens dan volgens jou?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een man zonder wet noch geloof ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
min 100 euro nutsvoorzieningen ( als je zuinig bent ) = 650 dat je over hebt daar moet nog ziekenkas af, vakbond, huisvuilbelasting, gemeentebelasting en nog een hele resem periodieke vaste kosten dan hebben we het nog niet gehad over eventuele allimentatie en ook schulden die je in veel gevallen hebt opgebouwd als je al een hele tijd met enkele honderden euro s per maand moet leven rekenen is blijkbaar velen hun sterkste kant niet zullen we maar denken ![]() ps velen hebben een auto nodig om die 1200 euro te kunnen gaan verdienen - of in het andere geval is het openbaar vervoer ook niet gratis - dus weer kosten die ervoor zorgen dat wat je overhoudt vermindert ps 2 bijna geen enkele werkgever pikt het nog dat je geen gsm hebt ..... jaja werken kost ook geld he ps 3 we hebben het dan ook nog niet over kinderen gehad - die bvb internet "moeten" hebben voor school - en een pc enzovoort enzoverder
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 februari 2008 om 13:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() Ooooooh, nu voel ik me gepakt hoor ! ![]()
![]() |
#37 |
|
![]() Maar nee desiderius we weten heus allemaal wel dat jij de stoere man bent zonder gevoelens die het niks doet om armen bij bosjes te zien kreperen en die reeds een gigantisch grote glimmende drol in het potje kon placeren op het moment dat het bij ons nog bij armetierige droge keutels bleef
![]() papa was vast heel trots op je ![]() ![]() ![]() ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 februari 2008 om 20:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai Desiderius, erg sociaal is dat niet en flink bij de haren getrokken ook nog eens!
De armen die ik leerde kennen via professionele weg verdienen pakken meer respect dan u nu geeft; die mensen proberen echt wel een baan te vinden maar vaak passen ze gewoon niet(meer) in een regulier arbeidscircuit vanwege psychische problemen, zeer lage scholing, leeftijd, intelligentie enz... internet hadden de meesten niet en al evenmin gingen ze ooit op vakantie laat staan restaurant of film. Hulpverlening is veel te geprofessionaliseerd en geen kat vindt er zijn jongen nog in terug en tracturele problemen worden angstvalling niet aangepakt! Er is geld genoeg om armoede uit Vlaanderen te helpen maar het grootste gedeelte gaat op aan de welzijnsindustrie! Van wat je krijgt als leefloner kun je net niet dood gaan en wie lang zo leeft heeft amper nog licht in de ogen, ik vind het ok, om ook die mensen van een menswaardig bestaan te verzekeren en betaal daar zelfs met de glimlach belasting voor! Armen zijn trouwens vaak vrouwen die er alleen voor staan met kinderen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vind het trouwens schrijnend dat sommigen dit durven beweren. Wij (ik en mijn vrouw) zijn geen grote uitgevers (eerder bescheiden) en hebben een eigendom. Toch durf ik beweren dat minder dan twaalfhonderd euro ons serieus in de armoede zou duwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |