![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Aangezien normen en waarden ook nu geen betekenis meer schijnen te hebben en het gerecht/rechtspraak een schertsvertoning is mogen we heel blij zijn dat, voorlopig, de meesten onder ons nog heel brave huisvadertjes en -moedertjes zijn. Maar, de spreekwoordelijke kruik gaat in de overlopende emmer te water tot ze gebarsten is. We glijden af naar barbaarse toestanden waar criminelen de slachofferrol krijgen toebedeeld. Gaan "we" dit blijven slikken? Tot we verzopen zijn? 't Zou me niet verwonderen dat er meer en meer het recht in eigen handen gaan nemen tot er weer een evenwicht is tussen crimineel-straf-strafmaat en slachtoffer. Als politiekers hiervoor hun ogen blijven gesloten houden kan het enkel verslechteren, met alle gevolgen van dien.
![]() |
#22 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Hoe is dit mogelijk???!!!! Anderhalf jaar cel en zelfs één vrijgesproken voor zo'n misdrijf! Ik durf er mijn hoofd op verwedden dat, moest het een bende Nederlanders zijn die een Marokkaanse verkracht hebben, ze zeker 20 jaar cel zouden gehad hebben! Dit is echt een teken geven aan allochtonen dat zij veel zoniet alles mogen en voor zware misdrijven nauwelijks gestraft worden! Wanneer gaat dit spelletje eindigen??? |
|
![]() |
![]() |