![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Cel voor groepsverkrachting
De 18-jarige Abdoel Al Riszk uit Emmen is door de rechtbank in Assen veroordeeld tot anderhalf jaar cel, waarvan drie maanden voorwaardelijk. De man heeft met zes anderen op het station van Emmen een 16-jarig meisje verkracht en drie meisjes van 14 en 15 jaar aangerand. Jeugddetentie Zes minderjarigen kregen een jeugddetentie tot achttien maanden, waarvan drie maanden voorwaardelijk. De aanrandingen werden gefilmd. Een verdachte werd vrijgesproken, hij stond erbij en keek ernaar. http://www.nieuwnieuws.nl/archives/b...krachting.html Ik ben uiteraard boos op deze sexistische fascisten maar waar ik ook boos op ben zijn de linkse liberale fascisten die hun in een hotel stoppen waar ze een status verhoging krijgen en daarna weer op roofpad mogen gaan inplaats van dat ze eens achter hun preken staan en echt tegen fascisme zijn, maar goed, de politieke stroming die hun aanhangen heeft zijn wortels in het fascisme, dus verbazen doet het mij niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Als de daders Nederlanders waren en de slachtoffers marokkaans stikte het hier van de reacties
stel kut hypocrieten, en maar zeiken over een film...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Als het omgekeerd was hadden alle idioten zich in deze topic verzamelt tegen het ''razzziszzme''
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Dat schorem terug naar het oerwoud sturen zou ik zo zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 29 februari 2008 om 18:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() U kunt veel verwarren, maar niet 'rechts' met links. Betuttelen, verschonen, verbloemen en de schuld bij andere leggen is een linkse reactie op zaken die gepleegd worden door hun allochtonen troetelkinderen. Men zou ook kunnen zeggen 'troeteldieren' afgaand op hun gedrag maar dit zouden progressieve elementen dan misschien kunnen opnemen als zijnde racisme want deze hebben nogal vaak een probleem met zaken te noemen zoals ze zijn.
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 29 februari 2008 om 19:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Burger
|
![]() In mijn utopische wereld drukte ik (Stalinsgewijze) op een knopje. Game over.
En ja dat had ik evenzeer gedaan bij blanke daders, voor er hier weer reacties komen a la racistische zak enzoverder. Dergelijk gedrag valt gewoon NIET goed te praten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() U daalt elke dag een beetje meer in mijn achting: nu zit u hier al gemeen te lachen met verkrachte meisjes, slachtoffer van wilde beesten met menselijk gelaat. Walgelijk van u ! Om te kotsen !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Alleen maar extreem rechts ? mooi, dan val ik daar buiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je kan extreem-rechts dus beter veranderen in extreem-links, want zo reageer jij nu zelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Natuurlijk reageert hij niet meer, idioten zoals hij reageren altijd selectief, je kan er niet mee discuseren, als je met feiten kom rennen ze snel weg en als ze met meer zijn slaan ze je neer, doet me denken aan de kerk van de middeleeuwen, werd je neergeslagen als je beweerde en met feiten kwam dat de aarde rond was, nu zijn het de politiek correcte idioten die je neer slaan als je met feiten kom omdat het niet past in hun bekrompen wereldje, en alles maar een labeltje geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is inderdaad onbegrijpelijk dat dergelijke misdaden niet bestraft worden met veel zwaardere celstraffen van 10 tot 20 jaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Lol? Het zou uw dochter maar eens zijn hé....
![]() |
#16 |
Lokaal Raadslid
|
![]() die straf is, ongeacht welke huidskleur of godsdienst de dader heeft, veel te licht.
10 tot 20 jaar zou, voor ieder die zich aan zulke klootzakkerij schuldig maakt, inderdaad een betere straf zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als er eens een paar vaders, van dochters die dergelijke feiten hebben moeten ondergaan, aan de poort van de gevangenis zouden staan op het ogenblik dat het gespuis wordt vrijgelaten, de 9mm in aanslag en het magazijn op het crapuul legen...'t zou het weerbrengen van waarden en normen in de maatschappij kunnen stimuleren.
![]() |
#18 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN