![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs na 3 dagen nog steeds geen greintje afkeer getoont vanuit de hoek van anti-oorlogs activisten op dit forum. Of zoals al lang duidelijk is...anti-vs activisten.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dag 4....nopes...gaat goed.
Eens kijken hoeveel anti-vs topics er de volgende dagen bij komen...
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is normaal dat de "anti-oorlogsbrigades" hun pijlen op de eerste plaats op de VS richten. De VS speelt dan ook de voortrekkersrol van aggressor in de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Burger
|
![]() Dus het is ok dat anderen ook agressie toepassen zolang het de VS maar niet zijn. Tegen agressie, maar met 2 gezichten dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Gouverneur
|
![]() Ik kreeg plots een geniale ingeving. Misschien licht de media ons niet in omdat het ons geen zak kan schelen.
![]() |
#27 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat vreemd is, is dat het sommigen hier zolang gepakt heeft om het in de gaten te krijgen, hé, Illwill? Hierom misschien, Illwill?: Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 29 februari 2008 om 22:05. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Laatste nieuws hierover:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 1 maart 2008 om 00:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is nu eenmaal een raar soort "offensief".Een leger valt een buurland binnen,doet zijn ding,en verlaat betreffend buurland weer zonder confrontatie met de strijdkrachten van betreffend buurland...
Officieel was de Iraakse regering niet akkoord met de ganse zaak,maar misschien hebben ze onder tafel wel laten weten dat,als het niet te lang duurt,ook de Iraakse Koerden wel even de andere kant zullen opkijken.....(ik kan me niet voorstellen dat ze daar opgezet zijn met PKK-infiltratie,er zijn echt wel genoeg probs in Irak) ..rare zaak,temeer ook nog daar deze "aanval" al maanden van te voren aangekondigd is.. ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 1 maart 2008 om 08:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het is net NIET normaal dat men hun pijlen ENKEL op de VS richten. Jij vind het misschien normaal, ik niet. Nee die rol spelen ze niet. Propaganda is dat.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rest van jou posting...snap er geen ballen van...."sommigen hier zolang gepakt heeft" is dat Nederlands? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Turkije valt Irak binnen... dat is het nieuws en dus het voorval...waarom blijkt hier plots niemand problemen mee te hebben? By teh way, ik haal he hier gewoon aan en meteen is jou eerste deel van de posting al een ^persoonlijke aanval, leg me dat ook maar eens uit. Mag ik al niet meer vragen waarom er nu niemand zijn ongenoegen toont voor de inval in irak maar deze keer door de Turken?
Laatst gewijzigd door illwill : 1 maart 2008 om 15:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() *knip*
Laatst gewijzigd door Kadee : 3 maart 2008 om 18:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2) De VS voert weldegelijk een zeer aggressieve oorlog tegen de werkende klasse. Het is dan vaak niet zo uitgesproken als in Irak of Afganistan, maar imperialistische inmengingen in zowat alle landen van de wereld, is ook een vorm van aggressor zijn. Als je de VN helemaal passeert en naar eigen goeddunken landen "schurkenstaten" noemt, dan ben je heel zeker een aggressor. Laatst gewijzigd door styllo_ben : 1 maart 2008 om 23:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() om de kritiek van ilwill te onrkrachten:
de LSP organiseert een betoging in Brussel voor de vrouwenrechten (8 maart) en in het bijzonder voor de Iraanse vrouwen. De betoging zal starten voor de VS ambassade om hen duidelijk te maken dat ze hun interventionistische politiek niet smaken, de betoging zal dan doorgaan tot aan de Iraanse ambassade om hen duidelijk te maken dat hun reactionair beleid ook niet gesmaakt wordt. Hoezo alle pijlen zouden slechts op 1 land gericht worden? jij had natuurlijk het liefst dat we onze pijlen op pakweg Cuba zouden richten. Waarom? Hoeveel militaire bassisen heeft Cuba in het buitenland? Hoeveel Cubaanse soldaten zijn aan het vechten op grondgebied dat niet de hunne is? Me dunkt dat het echt niet overdreven is om de VS te beschuldigen aggressor nr. 1 te zijn. Alleszins kan je mij persoonlijk niet beschuldigen alleen maar op de VS gericht te zijn. De brutaliteit van bv. de Turkse staat heb ik meermaals hier aangeklaagd. Uw bewering dat de "linksen" anti-amerikanen zouden zijn, ligt ook hier dus aan diggelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals, ik vraag waarom mensen op dit forum geen woord te zeggen hebben over wandaden van andere landen en enkel hun ongenoegen spuien indien het over amerika gaat. Je ontkracht mijn beweringen helemaal niet, en wel om 2 redenen. Wat je hier aanhaalt...daar heb ik het gewoonweg niet eens over en ten 2de, mijn topic toont het aan, niemand maakt er dan ook maar 1 woord vuil aan, zelfs niet na ondertussen al een dag of 5. Hoe duidelijker kan het nog zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |