![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
lekker he, oog om oog? (maakt een blinde wereld) ik hoop dat jullie het sarcasme in mn commentaar zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Remember Munchen 1972.
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 2 maart 2008 om 19:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik zeg niet dat hij onschuldig is,in zijn wildste dromen wil hij ook alle joden vermoorden. Maar in mijn ogen is hij bewust dat geweld niks zal helpen. Al 60 jaar proberen ze met geweld en ze bereiken er niks mee. Ze maken hun eigen leven zuurder. Abu Mazen zal alles doen om zijn volk een normaal leven te kunnen geven. In Arafat had ik nooit vertrouwen(een geboren leugenaar) maar in Abu Maze zie ik hoop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook eens proberen: ."Volgende maand zullen er massale regens vallen in Europa" ."Het Eurovisie Songfestival zal een groot succes zijn" ."Wilders zal bikkelharde verklaringen afleggen" Het principe van de horoscoop in je krant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() KNIP
Aanzetten tot geweld is niet toegestaan. Mvg Elo Uw buurtmoderator Laatst gewijzigd door Elo : 30 maart 2008 om 12:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Staatssecretaris
|
![]() Daar heb ik eerlijk gezegd nog niet veel van gezien. De verliezen in het Palestijnse/arabische kamp zijn altijd groter geweest dan de Israelische verliezen. Van die krijgers daar heb ik ook nog niet veel van gezien, enkel maar idioten die op een laffe manier onschuldige burgers doden met zelfmoord bommen. Er wordt alleen maar geschoten bij demonstraties en betogingen en dat is dan in de lucht.
Laatst gewijzigd door Elo : 30 maart 2008 om 12:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Staatssecretaris
|
![]() Maart is bijna voorbij, van een grootscheeps offensief is nog niks te merken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt alsof jullie het verschil niet meer weten dan...jullie blazen nm meer moslims op elke dag dan niet moslims
![]() ![]() ![]() Wie zijn jullie krijgers dan en wat zijn jullie idealen? Achter je pceetje zitten flauw doen is een krijger en op politics.be zitten is een ideaal? ![]() ![]() Ga op je knieen zitten naar het oosten en brabbel wat tegen jezelf ok. Er luisterd toch niemand en naar je maagden kan je fluiten.
Laatst gewijzigd door Elo : 30 maart 2008 om 12:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Laatst zag ik een conversatie in stussel-centrum , van het gebrabbel kon ik niet veel maken maar ' MAIS ELLE EST JUIF ' had ik wel begrepen ;
ik ga dat land eens bezoeken om te zien of ze wel zo kwaadaardig zijn als hun buren beweren |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Met Jetair kan je nu voor 200€ naartoe reizen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |