![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik bedoelde het in het algemeen, niet persoonlijk.
Citaat:
Mensen zijn nogal geneigd hun verantwoordelijkheid niet op te nemen voor het milieu zoals jij bv. doet, wat ik trouwens zeer waardeer. Maar je weet daar zelf verder minstens evenveel als ik over. ![]() (*)En ja, dat is allemaal veel te algemeen geformuleerd zodat het niet zal opgaan als je het toepast op allerlei particuliere situaties.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 1 maart 2008 om 01:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zouden mensen personen moeten aanstellen die vervolgens tégen hun wil in dingen in hun plaats beslissen die ze helemaal niet willen doen?
Waarom zoveel wantrouwen in de medemens? Ik beweer trouwens helemaal niet dat ik milieubewust bezig ben, hoor. Ik heb net mijn katten eten gegeven. Afval. Ik kon hen ook zelf eten gemaakt hebben dat ik met een potteke in de hand bij de slager was gaan halen. Om maar een voorbeeld te noemen. Als ik naar de bakker ga kom ik met een nieuwe broodzak thuis. Als ik eieren koop, heb ik weer een dozeke bij. Enzovoort. Ik draag goed bij aan de afvalberg. Maar ik voel niets voor een overheid die me verplicht om met een tupperwaren potteke rijst te gaan kopen.
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
Wel, dat die mensen dan maar allemaal hun eigen water oppompen en het zuiveren hé en zorgen voor hun eigen electriciteit. Ik zie niet in waarom de overheid zich dan plots wel zou mogen moeien!
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 1 maart 2008 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() We weten het al lang, maar toch.
Citaat:
Diezelfde middelen hebben ook een niet te onderschatten impact op de vruchtbaarheid, van alle soorten.
![]() |
![]() |