![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Aan 50 euro kom je echter sneller dan je denkt, als je aanwezig bent van 11 u 's morgens tot 1 u 's nachts en je drinkt dan 10 �* 12 pintjes (dat is minder dan 1 pintje per uur, niet overdreven lijkt me, het kan warm zijn rond 1 juli) en je 'knabbelt' 's middags iets, je neemt in de namiddag nog iets, 's avonds opnieuw iets en in de late avond nog een snackje dan zal je snel aan je 50 Euro zitten !!! Dan spreek ik mij nog niet uit over de flutkwaliteit van het alcoholarme 'festivalbier' van Maes en de grootte van sommige snacks (de grote friet van 4 of 5 euro is de helft van een klein pakje bij ons in de frituur) ! Met één snackje kom je als normale eter dus heus niet toe, tenzij je je idd al volboeft op de camping vooraf (of nadien) en je je al in een lichte roes drinkt / zuipt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zoals in: sla en andere groenten Onderscheid wegens ene legaal, andere illegaal.
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Dus voor u mogen enkel nog de rijke, kapitaalkrachtige mensen naar zulke grote festivals afzakken? Ik ben bereid voor Werchter wat geld te spenderen, maar ze moeten niet overdrijven. Het feit dat ik in 2000 voor pakweg hetzelfde nog maar de helft van nu kwijt was, roept ook bij mij vragen op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb vorig jaar op pukkelpop - 5 dagen - in't totaal tussen de 30 en de 40 euro uitgegeven.
Als ge het niet kunt betalen, KOOP HET DAN NIET.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Ik kan het heus wel betalen hoor, maar dat 'te veel' geld dat ik uitgeef, gebruik ik natuurlijk liever voor iets anders. Als ik meerdaags op de camping zou zitten zou ik misschien ook maar 30 �* 40 euro over al die dagen kwijt zijn. Ik heb helaas meestal te weinig tijd rond 1 juli om meerdere dagen naar Werchter te gaan en moet dus voor 1 dag afkomen zonder proviand of iets dergelijks. En sorry, Pukkelpop heeft voor mij ondertussen een iets te puberaal mainstream publiek om daar nu nog meerdere dagen te gaan tussenhangen. Ik voel mij daar precies in een puberende 3de middelbaar klas, Werchter daarentegen is echt meer alle leeftijden, uiteraard met in verhouding meer scholieren en studenten, maar de sfeer is daar toch over het algemeen meer 'volwassen'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel de relevantie over uw betoog over het vergelijkend karakter van pukkelpop en werchter, is me vreemd.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() ¿
Niemand dwingt mensen om naar dat concert te gaan.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wie gaat, verdient niet beter.
Is er eigenlijk nog iets kleinburgerlijkers en bekakter dan naar Rock Werchter gaan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Online fora?
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Woensdag toekomen, donderdag, vrijdag en zaterdag muziek en zondag weggaan.
Maar je hebt woensdag ook middag en avond eten nodig en zondag ook ontbijt,hé. (Ofja, je kan je uithongeren. Zoals ik ook voor een deel heb gedaan, met al dat geld. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je het te duur vindt, dan ga je niet, punt. Dat staat los van hoe kapitaalkrachtig je bent... Citaat:
Citaat:
165€ inkom voor 4 dagen vind ik heus wel meevallen; als je naar een avondje concert gaat met 1 groep, ben je ook met gemak tussen de 50 en de 100€ kwijt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |