![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
20 jaar terug hing Oostende vol met borden 'members only'. Wie dat niet deed, zat elk weekend vol met Engelsen en alhoewel er daar veel gezellige types tussenzitten kan het merendeel niet tegen alcohol, met de gekende gevolgen. Men vond dat maar zeer normaal die bordjes. Voor mijn part mogen allerlei bordjes, weet ik tenminste dat ik bij diegene zonder moet zijn. ![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het intervieuw van De Witte waarin hij dat zegt heb ik nooit gezien, wat niet wil zeggen dat het er niet was. Dat De Gucht een gore achterbakse leugenaar is klopt wel en dat bandje is daar het beste bewijs van. Kan je nog lager vallen dan met smerige leugens je eigen fouten in iemand anders zijn schoenen proberen schuiven? ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 3 maart 2008 om 12:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hetero Jan Van Gucht (53) uit het West-Vlaamse Rekkem heeft een klacht ingediend wegens discriminatie bij de politie van Menen, tegen het Centrum voor Gelijke Kansen en Racismebestrijding. «Wegens hun postkaartcampagne met slogan 'vuile hetero'», aldus Van Gucht. «Ik ben hetero, ik heb dat niet gekozen, ik ben zo geboren en wil daar bijgevolg niet voor uitgemaakt worden. Deze campagne zet aan tot nog meer onbegrip tussen beide groepen. Waar gaat het heen als een antidiscriminatiecentrum, dat ik tot vandaag respecteerde voor het vele goede werk, met zulke 'grapjes' begint», zegt Van Gucht die prompt een klacht indiende. Jozef De Witte, voorzitter van het Centrum, moet een beetje lachen om de klacht. «Ik meen te mogen zeggen dat ik hier enkele experts in dienst heb die weten wat discriminatie is. Stigmatiseren van een meerderheid hoort daar niet echt bij. Discriminatie is iets dat per definitie een minderheid overkomt.» Het Laatste Nieuws, 19 mei 2006 http://lvb.net/citaten.php
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [
Citaat:
Hier zit natuurlijk het subtiel verschil,circe. Letterlijk heeft hij het niet gezegd. Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 3 maart 2008 om 15:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
*wordt eruit geschopt* Circe is weer eens te kakken gezet.
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 3 maart 2008 om 22:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 3 maart 2008 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een simpele oplossing is uw klanten te vragen de ongewenste klant buiten te werken, desnoods met wat klappen als het moet. Die krijgen dan een aantal gratis pinten ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je gaat ervan uit dat vrouwen niet handtastelijk zouden zijn en/of zich gereserveerd opstellen naar die mannen net omwille van hun non-interesse ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Ik ben zelf "holebi" en uit ervaring zeg ik de hetero's dit:
De grootste homodiscotheek Red&Blue heeft vroeger een gemengd publiek gehad (hetero's en homo's) maar er kwamen al snel problemen.hetero's werden aangeraakt en betast...er kwam al snel ruzie door.Dus best die dingen splitsen. En wat zouden hetero's gaan zoeken in een homo-bar? Een verborgen verlangen misschien? Een homo gaat ook geen vrouw zoeken in een hetero-bar! En als hetero's dan toch naar een homo-tent willen uitgaan moeten ze er maar rekening mee houden dat ze verleid kunnen worden door andere mannen! Dit is geen discriminatie maar zelf problemen gaan zoeken! |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ooit was er in Antwerpen een "café voor vrouwen"... ik onnozele geit (men moet niet vragen hoé straight ik wel was) meende dat het een "vrouwencafe" was en ik stapte er binnen. Amai.... die blikken! Het duurde geen twee minuten of ik wist dat het helemaal géén vrouwencafé was, maar weldegelijk een café voor vrouwen! Was héél snel terug buiten!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
waarschijnlijk omdat hetero's die daar kwamen bij wijze van bezienswaardigheid het niet meteen pikten dat er aan hun werderhelft geraakt werd eerder een probleem voor die wederhelft dus Citaat:
maar er zijn geneg andere redenen ook Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() btw dat zijn geen nieuwe normen, laat staan poco normen ... die zienswijze bestaat al veel langer langer dan de termen heteroseksueel ( en homoseksueel ) Laatst gewijzigd door praha : 4 maart 2008 om 23:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit alles is omdat de mensen DOM zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |