![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Moet Paul De Leeuw zich verontschuldigen? | |||
Natuurlijk niet: streaken is streaken |
![]() ![]() ![]() |
35 | 92,11% |
Natuurlijk wel: wie wil er de kijkers nu opzadelen met zo'n hansworst |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,89% |
Natuurlijk wel: veganisten moeten overal hun mening kunnen geven |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
streaken? Que? |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind het nu niet bepaald "geniaal" opgelost. De Leeuw was duidelijk op zijn tenen getrapt dat de streaker ongevraagd zijn programma kwam verstoren. Het was geen hoogstandje van improvisatie maar een persoonlijke afrekening op die veganist en hem te kakken te zetten.
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ja, ik mag PDL eigenlijk helemaal niet (hij is zo clichebevestigend nichterig dat ik, mocht ik homofiel zijn, aanslagen op hem zou beramen), maar in deze heeft ie gewoon het aandachtzoekertje meer aandacht gegeven dan ie kon hebben. Good job. Ik heb trouwens ook niets tegen vegans... die doen immers geen vlieg kwaad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() PDL vroeg zich openlijk af of het opgezet spel was, maar die indruk had ik niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dat zoiets bij die PDL voorvalt mag de ouders van de kijkende kinderen niet verbazen, dus die hoeven geen excuses te eisen. Die gast leek mij nogal onnozel maar het kan zijn dat die mens echt begaan is met dieren enzo. Het meest van al haalt PDL zichzelf hier onderuit. Doet me denken aan dat vooval met die Kramer van Seinfeld.
http://www.youtube.com/watch?v=XCbrEbEyheM |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
De ellende is dat ik vroeger een groot fan was van Seinfeld en Kramer nu niet meer kan zièn. Maar wat dit met PDL te maken heeft ontgaat me. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Het leuke is als hij binnenkomt, PDL is totaal niet van zijn stuk en dan weet die streaker eigenlijk niet goed wat te doen.
![]()
![]() |
#31 |
|
![]() http://frontpage.fok.nl/nieuws/88690
![]() Niemand minder dan de Rijdende Rechter zal vanavond uitspraak doen in het conflict tussen Paul de Leeuw en Peter Janssen alias de Vegan Streaker. De laatstgenoemde beschuldigt de presentator van aanranding. De streaker kwam ongevraagd in een zwarte string tijdens de uitzending van 'Mooi! Weer de Leeuw' roepen dat vlees moord is. Daarop scheurde De Leeuw zijn string van zijn lichaam zodat Janssen letterlijk voor lul stond. Janssen is pas sinds januari streaker. De uitspraak die de Rijdende Rechter doet is geen officiele rechtspraak maar wel bindend, daar tekenen de partijen ook voor. De zaak zal te zien zijn vanaf 20.30 uur op Nederland 1.
![]() |
#32 |
Burger
|
![]() Zoiets zou volgens mij dus nooit in België gebeuren he..
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei! Heb ik gemist! Wat zei de Rijdende Rechter?
Ik zeg alvast: goed gedaan, De Leeuw! Als die boomknuffelende aandachtshoeren aandacht willen moeten ze niet zeuren als ze die krijgen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() ik vind die reactie typisch de leeuw, een vulgaire nicht en type persoon die ik totaal niet kan hebben.
die vrouw die in die glazen champagne valt, vind ik erger. die streaker zocht aandacht, en dan nog bij de leeuw, ... je moet weten bij wie je zoiets doet e. wie aandacht zoekt, moet nt verwonderd zijn als ie aandacht krijgt, ook al is de manier waarop niet de manier die je zou willen. risico van het vak dus.
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Ik zie net de rechter. Is het vonnis reeds gevallen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||