![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Vandaag alweer in de krant:
Pedofiel verkracht minderjarige en krijgt slecht 18 maanden VOORWAARDELIJK! Dat zou 18 jaar moeten zijn, zonder enige voorwaarde! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() en toen werd het weer stil!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Het is dan geen pedofilie, maar misschien noem je het eerder groepsverkrachting?
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Afwijkend sexueel gedrag komt voor telkens de elementaire natuurwetten worden beperkt, verdrongen, verboden.
De enige natuurwet is het instand houden van de soort. Bij de mens is dat dus sex. De grote godsdiensten gebruiken deze basisdrang van de mens als machtsmiddel. Door de sexuele drang aan strikte beperkingen te onderwerpen creëren ze een culpabilisatie, die uiteindelijk in niets anders kan uitmonden dan in afwijkingen. Pedofilie is daar één van. Afwijkingen komen het meest voor bij de groepen waar de beperking het strengst is. Kloosterlingen, priesters, maar ook islamieten, die verplicht een maagd moeten huwen. Om hun sexuele drang te voldoen, richten ze dus tot meisjes en vrouwen met wie ze zeker niet huwen en die dus per definitie niet achtbaar zijn. In casu blanke vrouwen. Genegenheid en intimiteit tussen partners is hun dan ook vreemd, aangezien ze geen intieme relatie met een meisje hebben kunnen opbouwen. De vernederende situatie van de echtgenote binnen een huwelijk is daar ook een onrechtstreeks gevolg van. We kunnen alleen maar hopen dat in de komende eeuwen, de mensheid eindelijk zal inzien dat de godsdiensten in feite criminele organisaties zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Ach, hij wou even langs de pot pissen en weer over allochtonen komen zagen ipv bij het onderwerp te blijven en over pedofilie bij belgen te spreken.
Hij kon evengoed verzwijgen ipv afleiden. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb het niet over de islam, maar over alle godsdiensten. Ik heb het niet over verbod van sex, maar over strikte beperking. Is het soms niet zo, dat op het ogenblik dat de jongeling het meest potent is, sex voor hem verboden is? Door vrijwel ALLE godsdiensten. Maar misschien zijn kloosterlingen en priesters voor jullie ook islamieten... moet kunnen. Enfin, jullie lezen weer wat jullie wensen te lezen. Geen teken van hoge intelligentie, maar ja, van linksen kan men niet te veel verwachten. We zijn al blij als ze geen grove domheden verkopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je beweert dus dat pedofilie door de kinderen zelf veroorzaakt wordt op het moment dat ze het meest potent zijn, of begrijp ik dat verkeerd?
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Lees, leer lezen wat er staat en niet wat jij wil dat er zou staan in jouw verwrongen geest. Kloosterlingen, priesters aan wie sex verboden is, gaan afwijkingen vertonen en zich aan o.a. pedofilie overgeven. Zijn dat kinderen? Als jij je beledigd voelt door de waarheid, dan is dat uw probleem. Mijn probleem is dat de meeste linksen niet lezen, kunnen lezen, of willen lezen, maar zich wel het monopoly van inteligentie toemeten. Geloof me vrij: de grote meerderheid van de burgers is dat kotsbeu. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
In islamitische landen is pedofilie heel gebruikelijk. Van bij de eerste bloeding (en dat kan al ron 9 jaar zijn), wordt het tienermeisje als rijp voor bevruchting beschouwd en wordt haar rol als zoontjesfabriek geformaliseerd via de uithuwelijking. Zowel pedofiele activiteiten als verkrachting worden dus gelegaliseerd via het huwelijk. Deze gruwelpraktijken zijn zo gebruikelijk in islamitische landen, dat de gemiddelde arabier de term pedofilie als een compliment beschouwt. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat bedoel je nu eigenlijk? Probeer het kort en kernachtig te zeggen.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Hebben we het nog altijd niet over BELGEN en PEDOFILIE!
![]() Afwijken, afleiden en verzwijgen. Alweer het bewijs! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() en maar verzwijgen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als je wil deelnemen aan een discussieforum, mag er toch op z'n minst verwacht worden dat je je duidelijk kan uitdrukken. Het brabbeltaaltje dat jij hier neerschrijft is verre van duidelijk...
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doe iets! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |